Warme worsten zijn mijn specialiteitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Rozevla het volgende:
Hou je van knakworsten uit blik @:hplc ?
haha echt hèquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
er zijn dus mensen die betalen om "hoi allemaal" bovenaan mijn scherm te mogen hebben staan
Ja wij ploppen iedere dag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je hebt haar geschaakt? Prima prima
ik was hier laatst nog toen hebben wel lekker geklessebest maar ik heb geen indruk gemaakt zo te zienquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Chia het volgende:
@:HPLC hoe heb je hzaw en cholo ineens terug gekregen
Crackies onder elkaar, het is jullie gegundquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja wij ploppen iedere dag.
Helemaal verliefd.
Hahahha roze kindergrafjes ahahaquote:
Misschien post ik wel met 4 accounts tegelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Chia het volgende:
@:HPLC hoe heb je hzaw en cholo ineens terug gekregen
Nee jij bent die kale aardappel, domme sletquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hahahha roze kindergrafjes ahaha
Sorry jongens ik ben even weg er is een pak melk gevallen in gangpad 3
Ben je weer jaloers joh.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Crackies onder elkaar, het is jullie gegund
Ze waren niet zo best dit jaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Uiteraard, Robert natuurlijk weer keihard beuken de bergen op
Iedereen hier wil chloroquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben je weer jaloers joh.
Ooit komt er wel een man die jou wilt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien post ik wel met 4 accounts tegelijk
Het idee van chloroform is dat hij niet eens hoeft te willen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben je weer jaloers joh.
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben je weer jaloers joh.
Niet gekeken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]![]()
Team was prima, maar gelukkig dat er nog anderen in vorm waren. Hoewel ik eigenlijk het meest heb genoten van die dagoverwinningen van Sunweb
Omg is dat haagsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |