wuyts in quarantaine zat bij Bakelandsquote:
Ik vrees dat hij de opvolger van Wuyts zal worden. Aangezien Renaat al ook oud is en Ruben vooral de vrouwen doetquote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:22 schreef Szura het volgende:
Jeetje, de meest doodse persoon van de hele redactie in de commentaarcabine
Ruben doet vooral de vrouwen? Niet verkeerd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij de opvolger van Wuyts zal worden. Aangezien Renaat al ook oud is en Ruben vooral de vrouwen doet
Geeft commentaar op vrouwenwedstrijdenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ruben doet vooral de vrouwen? Niet verkeerd.
En Sven Nys de opvolger van De Cauwer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij de opvolger van Wuyts zal worden. Aangezien Renaat al ook oud is en Ruben vooral de vrouwen doet
Renaat is 52, die kan nog wel even meequote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan. Maar het kan ook niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:26 schreef Beregd het volgende:
[..]
En Sven Nys de opvolger van De Cauwer.
Dat zou kunnen, maar het kan ook niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:26 schreef Beregd het volgende:
[..]
En Sven Nys de opvolger van De Cauwer.
Waarom?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:29 schreef Szura het volgende:
Zou lachwekkend zijn als Cavendish nog ergens een contract krijgt
Omdat ie niet meer rendabel is voor de hoofdprijs die ze hem gezien zijn historie moeten betalenquote:
Misschien dat hij B&B Hotels nog zo gek kan krijgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kris Boeckmans is ook op zoek naar een nieuw contract, jongens.
Nee, Pineau heeft hem de deur gewezen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien dat hij B&B Hotels nog zo gek kan krijgen.
Dan wordt het wegkapitein bij Tartaletto, of pensioen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, Pineau heeft hem de deur gewezen.
Voor de start gaf hij aan dat het niet langer alleen om winnen gaat. Hij weet dus ook dat hij moet inleveren en weinig tot geen kansen meer gaat krijgen. Jongens als Cavendish (en Greipel) kunnen, zeker in een jonge ploeg, nog van behoorlijke waarde zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat ie niet meer rendabel is voor de hoofdprijs die ze hem gezien zijn historie moeten betalen
Op welke manier dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor de start gaf hij aan dat het niet langer alleen om winnen gaat. Hij weet dus ook dat hij moet inleveren en weinig tot geen kansen meer gaat krijgen. Jongens als Cavendish (en Greipel) kunnen, zeker in een jonge ploeg, nog van behoorlijke waarde zijn.
De hele mensheid staat volledig achter Alfdan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
José staat nog steeds volledig achter Alfdan.
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De hele mensheid staat volledig achter Alfdan.
Het plukje Sunweb zat wel erg ver.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ga uit van Cees en de Sunweb-bonus.
Kanter sprint vandaag. Bol zou hier eerst niet eens rijden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ga uit van Cees en de Sunweb-bonus.
#zoenvancameronquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zet mijn geld op Tim Merlier, want vandaag kan machinist Mathieu de trein niet laten ontsporen.
@:Mani89
Sowieso iemand van Delko, dus dat zou goed kunnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Twee renners van Riwal die vielen? Of was die tweede een Delko?
Die tweede was inderdaad Pierre Barbier.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Twee renners van Riwal die vielen? Of was die tweede een Delko?
Wat ik zei, August Jensen leek me qua postuur.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:11 schreef Momo het volgende:
Wie was dat van Riwal? Havik, Budding, Arvid?
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, zodra hij de grond raakte stuiterde die helm weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |