Hangt ervan af het kan beide? Want kan nu stukje inspelen maar moet soort van de tekst natuurlijk volhen en lettergrepen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beter eerst melodie en dan daar de tekst op aan passen?
hard to getquote:
Nou voila ik ben Soury en ik vind je een domme eikelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:56 schreef possetje het volgende:
[..]
mooi
maar jij begint vals te doen
ik ken jou geeneens
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Tja kan ook spiermassa zijn. Doe maar even een pic gooien zonder shirt zodat we je dat een beetje kunnen inschatten.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Tja kan ook spiermassa zijn. Doe maar even een pic gooien zonder shirt zodat we je dat een beetje kunnen inschatten.
Lol een beetje die navel boenenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ik op vakantie twee jaar terug
gedraag jequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou voila ik ben Soury en ik vind je een domme eikel
Ik zou eerst tekst verzinnen en dan kijken hoe en wat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
Hangt ervan af het kan beide? Want kan nu stukje inspelen maar moet soort van de tekst natuurlijk volhen en lettergrepen.
Mijn oudste was soms dagen bezig met een 'rifje' voordat hij tevreden wasquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
Hangt ervan af het kan beide? Want kan nu stukje inspelen maar moet soort van de tekst natuurlijk volhen en lettergrepen.
Ja ben er mee bezigquote:
Doet de thuiszorg ook altijd bij me.quote:
Ik zal je met rust latenquote:
ik dacht wel dat je zo uit zietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:57 schreef DeBraad het volgende:
2012
[ afbeelding ] Kilo of 90. Was niet aan me te zien behalve m'n armen een beetjeMaar in mijn hoofd was ik écht dik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |