chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
eennalaatste couplet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zit er niet in... of heb ik er overheen gelezen?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Aloa die in DTS inspiratie opdoetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zit er niet in... of heb ik er overheen gelezen?
Shiitatke die vrijwel alles lekker vindt
FreshFruit vindt alles wel goed
Ook aan Maily heb je vaak geen kind![]()
Als jij wat kan opnemen en je kan mij wat inspiratie geven kunnen we er denk ik wel iets mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:19 schreef kree het volgende:
Ok copy paste ook de laatste weer van je djmo.
Euhm ik ga zo wel ff kijken of ik een kabelktje kan vinden nog ergens. En dan kijken we ff of er nog een ok nr uitkomt. Maar moet dat ff met spelen zelf erbij doen op basis van akoorden brad Dat we iets voor elkaar krijgen
Deze bal ligt bij jou![]()
En er komt een zooi gerel van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dit is leuk. Beetje rotzooien met muziek en tekst. Als zelf qua creativiteit niet verder komt dan de ene keer links om en de andere keer rechtsom de kamer stofzuigen snap ik dat je dat niet in ziet.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik sta geen eens in de tekstA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Er overheen gelezen dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aloa die in DTS inspiratie opdoet
Shiitatke die vrijwel alles lekker vindt
FreshFruit vindt alles wel goed
Ook aan Maily heb je vaak geen kindIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als je je posts in DTS moet gaan schrijven uit angst voor een rel kan je maar beter in 40+ gaan posten of in CUL.quote:![]()
Moment, even fröbelenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Braad kan prima zingenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:20 schreef Justin_Case het volgende:
Nou ik heb het gelezen maar er zit weinig muziek in.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Goedenavond iedereen![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ga je gangquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:22 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is ook de bedoeling dat ik 't ga zingen en produceren![]()
Voor zover je het produceren kan noemen
Ja dat kan wel als ideetje iig maar ik moet nog even denken over deze nieuwe he. Geen idee nog nu. Vanavond ff. ;`0quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als jij wat kan opnemen en je kan mij wat inspiratie geven kunnen we er denk ik wel iets mee.
Deze bal ligt bij jouDo what you love, love what you do!![]()
Heej Jippiequote:
Heejquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Moonquote:
Punt is ff kijken hoe de tekst loopt van djmo En wat daarbij te doen. Maar moet ik ook ff voor gaan zitten.Do what you love, love what you do!![]()
Shiiquote:
Ik denk dat dit nummer wel in de top 10 komt komende top 2000quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:23 schreef kree het volgende:
Punt is ff kijken hoe de tekst loopt van djmo En wat daarbij te doen. Maar moet ik ook ff voor gaan zitten.Zonder wrijving geen glans![]()
Nogmaals DJMO is wat sceptiesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:23 schreef kree het volgende:
Punt is ff kijken hoe de tekst loopt van djmo En wat daarbij te doen. Maar moet ik ook ff voor gaan zitten.Iedereen is een kutlultrut
Denk je is simpel en knal er muziekje bij en in feite is dat ook zo. Maar ff kijken hoe ik die in ballad stijl krijg Hahaha Maar maak wel opzetje dan kun jij er verder mee maar strakjes evenDo what you love, love what you do!![]()
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
DJMO vind het hartstikke leuk om te doen. Ze kwam er zelf mee
We hebben hier een user die draaiorgel speelt, betrek hem erbijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:25 schreef kree het volgende:
Denk je is simpel en knal er muziekje bij en in feite is dat ook zo. Maar ff kijken hoe ik die in ballad stijl krijg Hahaha Maar maak wel opzetje dan kun jij er verder mee maar strakjes evenZonder wrijving geen glans![]()
Jij?quote:
Je snapt me iigquote:Iedereen is een kutlultrut
Jij kan prima balladjes maken man, de meeste christelijke muziek is een trage balald.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:25 schreef kree het volgende:
Denk je is simpel en knal er muziekje bij en in feite is dat ook zo. Maar ff kijken hoe ik die in ballad stijl krijg Hahaha Maar maak wel opzetje dan kun jij er verder mee maar strakjes even
Prima trouwens. Wil er van jou ook wel zang bij heFf klein stukje ter inleiding.
![]()
FOK! DTS draait om de puntjes maken
kapen, bolken en onzin lullen
Alles om in de kampioenslijst te geraken
Het is echt om van te smullen
Wakker worden, het eerste wat je doet
Is DTS checken op de laatste rellen
koffie met suiker en melk smaakt goed
De drama’s zijn zo te voorspellen
Mario over de zeik want geen punt
DJMO met d’r gezeur over een kuthaan
Paul die graag met de vrouwtjes stunt
ToT die alles langs zich heen laat gaan
SuperwormJim die die boel probeert te sussen
Kree die in de ruimte loopt te blaten
Dotteke die als een malle alles loopt te plussen
DeBraad die alles aan elkaar weet te praten
Mrsloveable die de liefde verspreidt
Grrrrrrrr die als geen ander dichten kan
In DTS verspeel je behoorlijk wat tijd
Ook user dr.Mikey is een grote fan
JacquelineHassalbaink die het zorgen niet laten kan
En vergeet dud0r niet die de lege gaatjes vult
Ook Ferrous en jerney kunnen er wat van
Er is geen mogelijkheid dat je je vervelen zult
Soury die zeurt over een paar blote billen
DerRabbit die graag in de keuken staat
Je moet het verdorie toch maar willen
Mazaru die vindt dat het nergens over gaat
Toch is DTS niet alleen maar kommer en kwel
Veel users delen lief en leed met elkaar
Soms ontstaat daardoor weer een nieuwe rel
Maar meestal staan we voor elkaar klaar
Aloa die in DTS inspiratie opdoet
Shiitake die vrijwel alles lekker vindt
Ook FreshFruit vindt alles wel goed
En aan Maily heb je vaak geen kind
Rob die een usb-kabel op de batterwijweg dropt
Jippie die de Frontpage ook nog van nieuws voorziet
Moonlight die zo nu en dan onverwacht in DTS stopt
In DTS verveelt men zich nimmer nooit niet!
[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 06-10-2020 17:32:49 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja daar ligt je oude account inquote:Iedereen is een kutlultrut
bolkIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Die is druk bezig met kruidnoten bakkenquote:
En nu ga ik naar de winkel, boodschappen doenIk heb er één en ik ben er trots op
OpgebolktIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Succesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:29 schreef DJMO het volgende:
En nu ga ik naar de winkel, boodschappen doen![]()
Succes...viel mij vies tegen zonet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:29 schreef DJMO het volgende:
OpbolkerenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Toedeloequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:29 schreef DJMO het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
He jij kan met gekleurde blokjes bolken toch?bolkWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Leuk gemaakt die songtekst
Haal wat noten om toe te voegen aan het DTS liedje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:29 schreef DJMO het volgende:
En nu ga ik naar de winkel, boodschappen doenZonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: