Gewoon Nee kreequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het enige wat me tegen houdt fud ook dat...
GODVERDOMME!quote:
Ja lang al dat natuurlijk al sowieso maar er wordt heel moeilijk over gedaan hoewel het hier dan nog mee gaat vallen wel want als ik kijk naar oudere generatie dan is het niet heel raar dat ze 10 jaar verschillen?quote:
Wat is jong?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:02 schreef kree het volgende:
Hoe denken jullie trouwens..? En zonder er een hele discussie van te maken. Maar bv kassameisje. Nu is die veel jonger te jong dus. Maargoed kun je ze nog wel leuk vinden ofzo? Kan me niet voorstelllen dat ik de enige ben die dan wel eens zo denkt.
Yesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:06 schreef jerney het volgende:
There's nothing to see here, people, keep moving on
Mijn opa scheelde 30 jaar met zijn 4de vrouwquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja lang al dat natuurlijk al sowieso maar er wordt heel moeilijk over gedaan hoewel het hier dan nog mee gaat vallen wel want als ik kijk naar oudere generatie dan is het niet heel raar dat ze 10 jaar verschillen?
Yesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:06 schreef jerney het volgende:
There's nothing to see here, people, keep moving on
quote:
Moet kunnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Mijn opa scheelde 30 jaar met zijn 4de vrouw
Kan zeker dat je ze leuk vindt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:02 schreef kree het volgende:
Hoe denken jullie trouwens..? En zonder er een hele discussie van te maken. Maar bv kassameisje. Nu is die veel jonger te jong dus. Maargoed kun je ze nog wel leuk vinden ofzo? Kan me niet voorstelllen dat ik de enige ben die dan wel eens zo denkt.
Ja goeie vraag he. Te jong kun je dan nog bedenken. Maar voor de rest niet zoquote:
Nouja bedoel maar dus. Blijft een vaag punt welquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Mijn opa scheelde 30 jaar met zijn 4de vrouw
Vind ik ookquote:
Langer geloof ik zelfsquote:
Geen idee mss wel. Maar het is ook beetje chit chat enzo hoor omdat ik haar daar vaker tegen kom. Verder zit er niet veel achter.quote:
Waarom nee? Als ze boven de 18 is is het gewoon legaal. Of je het moet doen is een 2e, maar hij doet dan niets verkeerds.quote:
Ik vind het zelfs ethisch geen probleemquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Waarom nee? Als ze boven de 18 is is het gewoon legaal. Of je het moet doen is een 2e, maar hij doet dan niets verkeerds.
geven jullie hem maar raad dan ik hou mij er nu verder buitenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Waarom nee? Als ze boven de 18 is is het gewoon legaal. Of je het moet doen is een 2e, maar hij doet dan niets verkeerds.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:13 schreef DJMO het volgende:
Wakker worden, het eerste wat je doet
Is DTS checken op de laatste rellen
Koffie met suiker en melk smaakt goed
Drama’s zijn makkelijk te voorspellen
Mario over de zeik want geen punt
DJMO met d’r gezeur over een KUTHAAN
Paul die graag met de vrouwtjes stunt
ToT die alles langs zich heen laat gaan
Toch is DTS niet alleen maar kommer en kwel
Veel users delen lief en leed met elkaar
Soms ontstaat daardoor weer een nieuwe rel
Maar meestal staan we voor elkaar klaar
Rob die een usb-kabel op de Batterijweg dropt
Jippie die de Frontpage ook nog van nieuws voorziet
Justin_Case die zich in het weekend verstopt
Nee, In DTS verveelt men zich nimmer nooit niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |