Gewoon Nee kreequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het enige wat me tegen houdt fud ook dat...
GODVERDOMME!quote:
Ja lang al dat natuurlijk al sowieso maar er wordt heel moeilijk over gedaan hoewel het hier dan nog mee gaat vallen wel want als ik kijk naar oudere generatie dan is het niet heel raar dat ze 10 jaar verschillen?quote:
Wat is jong?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:02 schreef kree het volgende:
Hoe denken jullie trouwens..? En zonder er een hele discussie van te maken. Maar bv kassameisje. Nu is die veel jonger te jong dus. Maargoed kun je ze nog wel leuk vinden ofzo? Kan me niet voorstelllen dat ik de enige ben die dan wel eens zo denkt.
Yesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:06 schreef jerney het volgende:
There's nothing to see here, people, keep moving on
Mijn opa scheelde 30 jaar met zijn 4de vrouwquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja lang al dat natuurlijk al sowieso maar er wordt heel moeilijk over gedaan hoewel het hier dan nog mee gaat vallen wel want als ik kijk naar oudere generatie dan is het niet heel raar dat ze 10 jaar verschillen?
Yesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:06 schreef jerney het volgende:
There's nothing to see here, people, keep moving on
quote:
Moet kunnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Mijn opa scheelde 30 jaar met zijn 4de vrouw
Kan zeker dat je ze leuk vindt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:02 schreef kree het volgende:
Hoe denken jullie trouwens..? En zonder er een hele discussie van te maken. Maar bv kassameisje. Nu is die veel jonger te jong dus. Maargoed kun je ze nog wel leuk vinden ofzo? Kan me niet voorstelllen dat ik de enige ben die dan wel eens zo denkt.
Ja goeie vraag he. Te jong kun je dan nog bedenken. Maar voor de rest niet zoquote:
Nouja bedoel maar dus. Blijft een vaag punt welquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Mijn opa scheelde 30 jaar met zijn 4de vrouw
Vind ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |