Dat dacht ik wel ja,,,,quote:
Liefde haagsquote:
quote:
Je zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
YouTube is gek geworden bij mij, ben ik gewoon trance tracks aan het luisteren, heb je bij aanbevolen gewoon andere trance tracks. Maar nu zit er zomaar een filmpje van een complotgekkie tussen, zo'n anti 5G anti vaccinatie gevalletje
de typische trance luisteraar dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
YouTube is gek geworden bij mij, ben ik gewoon trance tracks aan het luisteren, heb je bij aanbevolen gewoon andere trance tracks. Maar nu zit er zomaar een filmpje van een complotgekkie tussen, zo'n anti 5G anti vaccinatie gevalletje
Ekte mensen gebruiken nog 2Gquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
1. Er is al een demo https://voca.ro/5rKbGt2WhIY
2. Ik (Speel ook alles in)
3. misschien
Wat ga je ontbijten om 10over half 3?quote:
Bizar...quote:
Les aan het uitdenken en zeverenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets essentieels vergeten?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:43 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Wat ga je ontbijten om 10over half 3?
Lekkersquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:43 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Wat ga je ontbijten om 10over half 3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |