Gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
1. Er is al een demo https://voca.ro/5rKbGt2WhIY
2. Ik (Speel ook alles in)
3. misschien
Krijg geen hoogte van de man. En heb het echt wel geprobeerd. Naja niet echt oordeel over daarom.quote:
Da wissikniequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:21 schreef jerney het volgende:
[..]
De Vlaamse he, da’s gewoon een viespeukje
Beetje jodelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat hij mooi kan zingen. Beetje jodelen
je hebt puntjesquote:
En dan mij bolkenquote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-10-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Is die naar Rusland verhuisd?quote:
Ik had wel gewacht nuquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:30 schreef hollandia02 het volgende:
Bedankt Monitor, jammer voor het bolken
NAwhhh dat maakt niet uit hoor!quote:
Dommiequote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als dat echt zo is vind ik dat niet zo tov van 'm
Wij bolken iedereen de moeder! Behalve elkaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja
Ik ben wel consequent, iedereen bolken
Vaak ook wel elkaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij bolken iedereen de moeder! Behalve elkaar
bolkquote:
Als je lekker zit te kletsen let je daar ook niet opquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja
Ik ben wel consequent, iedereen bolken
ook wel jaquote:
Ja dat is het probleem, ik ben gewoon te gezelligquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je lekker zit te kletsen let je daar ook niet op
dit klinkt wel als de waarheidquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem, ik ben gewoon te gezellig
Ja heel veelquote:
ik bloosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |