De borchtquote:
Correct, daar bij dat bruggetje in de bochtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:08 schreef Koral het volgende:
Dit lijkt me buiksloterbreek maar waar precies?
Geen idee waar Koral is gebleven maar denk dat het tijd wordt om een volgende straat te plaatsen right ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Correct, daar bij dat bruggetje in de bocht
Oh is daar een overzicht van ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:46 schreef Jappie het volgende:
En als je het dan nog niet kunt vinden kun je ook naar het nr van de parkeerautomaat kijken.
Je moet er wel een iets moeite voor doen maar er zit een logica in..quote:
Bijvoorbeeld zo dus... :quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:46 schreef Jappie het volgende:
En als je het dan nog niet kunt vinden kun je ook naar het nr van de parkeerautomaat kijken.
Excuses voor de absentie en bedankt voor het doorgaan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee waar Koral is gebleven maar denk dat het tijd wordt om een volgende straat te plaatsen right ?
Btw..uiteraard nadat de link met de juiste locatie is geplaatst.
Buiksloterbreek
Graag gedaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:47 schreef Koral het volgende:
[..]
Excuses voor de absentie en bedankt voor het doorgaan!
Ik weet inmiddels waar het is maar ik heb geen idee welke hint je achter hebt gelaten..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:47 schreef stokj het volgende:
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn best gedaan om één hint zichtbaar te laten op het plaatje. Met de kennis die jullie hebben zou je het zo kunnen oplossen (tenzij je al gelijk weet waar dit is)
De parkeerautomaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels waar het is maar ik heb geen idee welke hint je achter hebt gelaten..
Toch knap dat je het beeld vanaf die afstand toch scherp hebt gekregen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Van deze afstand kon ik daar geen lof van maken, maar van dichtbij is het al niet beter...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Van deze afstand kon ik daar geen lof van maken, maar van dichtbij is het al niet beter...![]()
[ afbeelding ]
Ergens geen lof van kunnen maken is uiteraard geen normale uitdrukking maar parkeerautomaten worden dan ook doorgaans niet met letters doch met nummers aangeduid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Toch knap dat je het beeld vanaf die afstand toch scherp hebt gekregen!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
Ergens geen lof van kunnen maken is uiteraard geen normale uitdrukking maar parkeerautomaten worden dan ook doorgaans niet met letters doch met nummers aangeduid.
L = 12; O = 15; F = 6 ergo het nummer van de automaat in dit geval was/is 12156.
Rijtuigenhof de getoonde straat.
Hemelsbreed 100 meter verder dan dat plaatje met die stenen vlakbij de school waar mijn zoon trainde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |