Wij hadden een blauwe, ik kan de rubber geur nog bijna ruiken.quote:Op maandag 7 december 2020 08:42 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Wij hadden deze maar nooit in zo'n mooie kleur.
[ afbeelding ]
Ja. Arcopal.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:05 schreef Domnivoor het volgende:
Deze Knorr-mok past hier ook wel.
[ afbeelding ]
Iemand wees me erop dat dit gewoon glas is.
Ah, ik wist niet dat het van Arcopal was.quote:
quote:
Ja, zoiets ken ik ook nog wel van de V&D. Daar kon je dan uit een catalogus een spel kiezen die ze daar dan weer op een diskette zetten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:10 schreef StevenHyde het volgende:
Begin/midden jaren 90s verkocht bijv de bruna van de gekleurde diskettes met games erop. Volgens mij voor een gulden of 5-7 per diskette. Stond dan een freeware game op dus dikke afzetterij. Was nog voor de tijd dat je echt zelf dat met gemak kon downloaden. Herkend iemand dit en weet iemand welke firma die games verkocht?
Ja, die kocht ik op vlooienmarkten en bij een klein warenhuis in het dorp. Mijn Engels was toen nog heel slecht, dus soms begreep ik niet waarom ik een level niet kon voltooien. Bleek dan slechts een deel van het spel te zijn. Maar soms ook echt leuke en complete spelletjes. Het was altijd maar afwachten wat, want reviews lezen of zo, dat was er niet bij.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
Nee dit waren diskettes met plastic omheen. Dus daar stond het al op voordat de winkel het kreeg ;-)
Hahah mooi anekdotequote:Op vrijdag 11 december 2020 17:06 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, die kocht ik op vlooienmarkten en bij een klein warenhuis in het dorp. Mijn Engels was toen nog heel slecht, dus soms begreep ik niet waarom ik een level niet kon voltooien. Bleek dan slechts een deel van het spel te zijn. Maar soms ook echt leuke en complete spelletjes. Het was altijd maar afwachten wat, want reviews lezen of zo, dat was er niet bij.
Jaaah die hadden wij ook thuis! Sowieso al die zorgvuldig opgeborgen ballen in dozen. Altijd een sjiek moment met kerst als ze uitgepakt werden. Tegenwoordig zie ik vooral zakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |