omdat het een kloonaccount isquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:39 schreef Socios het volgende:
Hoe wordt iemand binnen 2 maanden moderator?
TS deed er veul langer over
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:39 schreef Socios het volgende:
Gelijk trouwen dusquote:
Heb je niet gezien wat voor debielen hier op FOK! mod worden gemaakt? Als je in 2 maanden laat zien dat je minder debiel bent en neemt contact op met de crew over je wens om mod te worden is er veel mogelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:39 schreef Socios het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb je niet gezien wat voor debielen hier op FOK! mod worden gemaakt? Als je in 2 maanden laat zien dat je minder debiel bent en neemt contact op met de crew over je wens om mod te worden is er veel mogelijk.
Iedereen die geen complete mongool is wordt regelmatig gevraagd om mod te worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb je niet gezien wat voor debielen hier op FOK! mod worden gemaakt? Als je in 2 maanden laat zien dat je minder debiel bent en neemt contact op met de crew over je wens om mod te worden is er veel mogelijk.
Wat is je het meeste bijgeblevenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:57 schreef Paul het volgende:
Ik moet de hele tijd denken aan het cammen gisteren met de bonte avond en Fugue![]()
Volgens mij heb je een nieuwe aanbidderquote:
Wat een goed nieuws dat je op de laatste dag van 2020 nog aan de man bent gekomen.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat een goed nieuws dat je op de laatste dag van 2020 nog aan de man bent gekomen.
Ik ben blij voor jou!
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Iedereen die geen complete mongool is wordt regelmatig gevraagd om mod te worden.
Leuk hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:55 schreef Paul het volgende:
@:fugue hoe was je oud en nieuw?
Nog de beste wensen
Honeybee ik ga gelijk kijkenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Leuk hoor
Ik zag dat je nog niet op me gestemd had voor de KLB verkiezingen
Namenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:16 schreef Chia het volgende:
[..]
@Scheepskok wie was dit?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:13 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Niet eens eerst een proefritje maken, die @:Fugue heeft lef.
jij post alleen maar met je piemelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:32 schreef Paul het volgende:
Is bijna tegelijk met mij modje geworden
Echt een schatje
Fugue
#freethepiemelquote:
is ze in het echt even humorloos als hierquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:40 schreef Paul het volgende:
Fugue en ik hebben een wereldgerechtje gemaakt saampjes vanavond. Nu afwassen geblazen
Ze is heel grappig!quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is ze in het echt even humorloos als hier
Dat valt toch wel mee Hermelien?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is ze in het echt even humorloos als hier
Rijke fantasie heb jijquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:40 schreef Paul het volgende:
Fugue en ik hebben een wereldgerechtje gemaakt saampjes vanavond. Nu afwassen geblazen
leer koken stel blauwe walrussenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:40 schreef Paul het volgende:
Wij kunnen heel goed koken!quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
leer koken stel blauwe walrussen
dan is het goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |