Ik ga niet voor strippen deze keer, elke keer alleen gerommel en bij mij doet t ook echt pijn en veel bloed door mn gevoelige bmm.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:06 schreef SQ het volgende:
Ze gaan vandaag kijken of ze de boel al een beetje los kunnen woelen
Hypnobirthingquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:52 schreef Philomijn het volgende:
Persvrijheid voor SQ(heel mooi gevonden
) en suikergoed voor Gogo!
LTC hoe hadden ze ontdekt dat je een hartvormige baarmoeder hebt? Tijdens de 20wekenecho of wist je dat al voor je zwangerschap? Die roze wolk klinkt fantastischDat je daar maar heerlijk lang op mag blijven zweven!
Ik zit te kijken naar zwangerschapsyoga en nu twijfel ik tussen een cursus waarin je echt alle fases van de bevalling etc ook doorneemt met een groepje, partnerles en de hele rambam of gewoon losse lessen. Aan de ene kant denk ik: ach zo’n cursus is ook wel weer leuk, maar aan de andere kant heb ik de vorige x (naar grote tevredenheid) een cursus HypnoBirthing gevolgd en denk ik van ga ik dan niet denken ‘weet ik al’ (of iets dergelijks). Ga ook nog een opfriscursus (2x 2 uur dus echt een lang traject is het niet) van HypnoBirthing volgen. Jullie ervaring met zwangerschapsyoga?
Ik heb zwangerschapyoga gedaan. Ik vind het wel fijn. Ik heb twee soorten gedaan. Kalsa way vind ik echt geweldig 😊quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:52 schreef Philomijn het volgende:
Persvrijheid voor SQ(heel mooi gevonden
) en suikergoed voor Gogo!
LTC hoe hadden ze ontdekt dat je een hartvormige baarmoeder hebt? Tijdens de 20wekenecho of wist je dat al voor je zwangerschap? Die roze wolk klinkt fantastischDat je daar maar heerlijk lang op mag blijven zweven!
Ik zit te kijken naar zwangerschapsyoga en nu twijfel ik tussen een cursus waarin je echt alle fases van de bevalling etc ook doorneemt met een groepje, partnerles en de hele rambam of gewoon losse lessen. Aan de ene kant denk ik: ach zo’n cursus is ook wel weer leuk, maar aan de andere kant heb ik de vorige x (naar grote tevredenheid) een cursus HypnoBirthing gevolgd en denk ik van ga ik dan niet denken ‘weet ik al’ (of iets dergelijks). Ga ook nog een opfriscursus (2x 2 uur dus echt een lang traject is het niet) van HypnoBirthing volgen. Jullie ervaring met zwangerschapsyoga?
Hier ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:58 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb een heel andere ervaring met zwangerschapsyoga, bij ons ging het juist wel heel erg om ademhaling en contact maken met je lichaam.![]()
De meeste van dit soort “cursussen” zijn wel gericht op first-timers, althans dat trekt het aan.
Dan had ik gewoon pech, denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:58 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb een heel andere ervaring met zwangerschapsyoga, bij ons ging het juist wel heel erg om ademhaling en contact maken met je lichaam.![]()
De meeste van dit soort “cursussen” zijn wel gericht op first-timers, althans dat trekt het aan.
Op zich kan je prima zwemmen met lektieten hoor, ervoor even voeden en anders een donkere bikini / badpak aan. Verder komen er heel wat viezere lichaamssappen in het water dan een paar druppels mmquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:41 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een zwanger actief cursus gedaan (pufclub) en bij de haptonoom een paar sessies gedaan met manlief. Dit was wel een goede combi qua ademhaling, houdingen en info over wat er precies gebeurt tijdens de bevalling.
Zwemmen is inderdaad heerlijk met een dikke buikIn Oostenrijk zijn we een paar keer naar de wellness geweest (3x
) en dat was echt zo fijn! Ik bedacht gisteren dat de eerstvolgende keer wellness nog wel een tijdje op zich zal laten wachten, lijkt me niet zo handig met lektetten enzo
Ik ben van de nakende wellnessquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:46 schreef Wolken het volgende:
[..]
Op zich kan je prima zwemmen met lektieten hoor, ervoor even voeden en anders een donkere bikini / badpak aan. Verder komen er heel wat viezere lichaamssappen in het water dan een paar druppels mm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |