Mooi, kan ik onder het genot van muziek mijn bed gaan opmakenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Voor de late wakers, de stream staat nog even aan...
Zal er even wat tempo ingooien dan, dan schiet het lekker op en kan je snel onder de wol...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:39 schreef just me het volgende:
[..]
Mooi, kan ik onder het genot van muziek mijn bed gaan opmaken
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal er even wat tempo ingooien dan, dan schiet het lekker op en kan je snel onder de wol...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:51 schreef just me het volgende:
Dekbed in de hoes gepushed dus nu satisfaction
Jeep, het is er nu ook geen weer voor maar nu het clubhuis gesloten is is het ook minder leuk, rondje lopen en naar huisquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Het golf seizoen is nu een beetje aan het inkakken met dit weer, neem ik aan...?
Yep, waardeloos al dat geleuter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Jeep, het is er nu ook geen weer voor maar nu het clubhuis gesloten is is het ook minder leuk, rondje lopen en naar huis
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, waardeloos al dat geleuter.
Amsterdam heeft de finale van het honkbal gehaald, maar we mogen er niet naar toe.
Niemand heeft er iets aan...
65 jaar, dat is toch ook veels te jongquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien Eddie van Halen vandaag overleden is, zo even een experimentje...
Ze hebben de titel nog niet gewonnen, ze staan vanaf zaterdag in de finale van 7 wedstrijden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
wel gaaf dat ze gewonnen hebben maar je schiet er niets mee op
Dus dat wordt zaterdag de stream in de gaten houdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben de titel nog niet gewonnen, ze staan vanaf zaterdag in de finale van 7 wedstrijden.
Best of 7...
Eens kijken of we op een of andere manier creatief kunnen zijn...
Ja, met vertraagd beeld t.o.v. het geluid, zodat je al weet wat er gebeurd is voordat je de beelden ziet...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
Dus dat wordt zaterdag de stream in de gaten houden
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, met vertraagd beeld t.o.v. het geluid, zodat je al weet wat er gebeurd is voordat je de beelden ziet...
En het enig wat je daarvoor hoeft te doen is luisteren...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:24 schreef just me het volgende:
Ik heb mijn mind wel open sinds ik bij R49 kom
![]()
dat doe ik nog 5 minuutjes en dan ga ik van mijn bed genietenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En het enig wat je daarvoor hoeft te doen is luisteren...
Je hebt gelijk, ik maak het ook niet al te laat...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
dat doe ik nog 5 minuutjes en dan ga ik van mijn bed genieten
Jij moet morgen weer werkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik maak het ook niet al te laat...
Ja, maar qua tijden boeit me dat niet zo momenteel.quote:
goed zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar qua tijden boeit me dat niet zo momenteel.
Gelukkig even weinig overleggen, dus een stuk flexibeler dan voor onze vakantie...
Slaap ze onder de verse lakentjes!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
goed zo![]()
dan zeg ik bedankt voor de ontspannende muziekjes en welterusten
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, het gaat wel. Ik heb nog heel veel vrije dagen, dus als het werk het even toelaat (en mijn collega er is), dan stop ik vroeg. Maandag en dinsdag ben ik rond 15.00 gestopt. Vandaag is mijn collega vrij en moet ik dus wel de hele dag werken en dan vind ik het wel zwaar omdat ik dan echt 8 uur opgesloten zit op mijn kamer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Lukt het thuiswerken een beetje?
het isquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel. Ik heb nog heel veel vrije dagen, dus als het werk het even toelaat (en mijn collega er is), dan stop ik vroeg. Maandag en dinsdag ben ik rond 15.00 gestopt. Vandaag is mijn collega vrij en moet ik dus wel de hele dag werken en dan vind ik het wel zwaar omdat ik dan echt 8 uur opgesloten zit op mijn kamer.
Maar het is niet anders. Het zou mooi zijn als we snel wat resultaten zien van de nieuwe maatregelen, zodat ik het idee heb dat het ook zinvol is allemaal. Maar eigenlijk geloof ik daar niet meer zo in.
Is het bij jou nog deels thuis, deels op kantoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Verveel jij je niet, nu het golfen niet kan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:11 schreef just me het volgende:
Melting
Ja, voor veel mensen is thuiswerken niet ideaal, sterkte !
Het golfen kan wel (als de baan droog is) maar het sociale gebeuren is weg, rondje golfen en naar huis.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Verveel jij je niet, nu het golfen niet kan?
Het is nu ook veel binnen zitten, neem ik aan?
Lekker stampen in de plassen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:15 schreef just me het volgende:
[..]
Het golfen kan wel (als de baan droog is) maar het sociale gebeuren is weg, rondje golfen en naar huis.
Ik ben veel thuis en dat is niet leuk maar het is niet anders. Straks maar weer wandelen, je " moet" toch wat. Gisteren ook naar de huisarts gaan lopen in de regen en zo verkeerd was dat niet
Jij moet vandaag aan het werk.quote:
Je zou ook een keer met de boot kunnen gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:15 schreef just me het volgende:
[..]
Het golfen kan wel (als de baan droog is) maar het sociale gebeuren is weg, rondje golfen en naar huis.
Ik ben veel thuis en dat is niet leuk maar het is niet anders. Straks maar weer wandelen, je " moet" toch wat. Gisteren ook naar de huisarts gaan lopen in de regen en zo verkeerd was dat niet
Oh dat is ook n goeie, even zoeken waar die ligtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je zou ook een keer met de boot kunnen gaan
In het water?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:07 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat is ook n goeie, even zoeken waar die ligt
Ik denk in de bak met opblaas spullenquote:
Zwembandjes, pop, dynamiet en dergelijke?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk in de bak met opblaas spullen
Paarse krokodilquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Zwembandjes, pop, dynamiet en dergelijke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |