quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Dat ja, gast heb je jezelf wel eens gezienquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:03 schreef Bluedisplay het volgende:
Deze fattie heeft wel veel noten op z'n zang
Inderdaadquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:03 schreef Bluedisplay het volgende:
Deze fattie heeft wel veel noten op z'n zang
Geen vrouw vindt hem leuk genoeg dus doet hij alsof het komt omdat hij veeleisend is en alleen ‘the one’ zoekt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:03 schreef Bluedisplay het volgende:
Hij noemt ook allemaal dingen op die met uiterlijk te maken hebbenNiks over welk innerlijk hij zoekt
Worstenbroodjequote:Op maandag 5 oktober 2020 20:04 schreef DKUp het volgende:
Lekker zeilen
Lekker eten
Lekker drinken
Lekker borsthaar
Lekker Brabant
True maar het is gewoon een heel degelijk lief meisje.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:06 schreef Bluedisplay het volgende:
Dit is zo'n type met dito vriendinnen die nog nooit wat hebben meegemaakt
Met alle respect
Idd die heeft het beste met iedereen voor. 8.5+quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
True maar het is gewoon een heel degelijk lief meisje.
Hij had het te druk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat er geen tweede date komt. Hopelijk zit ik mis.
Ze wilde hem niet op nationale tv afwijzenquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat er geen tweede date komt. Hopelijk zit ik mis.
Gevondenquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:09 schreef kibo het volgende:
Dat domme kind verdient een mocro met losse handjes
Dat wil ze ook.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:09 schreef kibo het volgende:
Dat domme kind verdient een mocro met losse handjes
Hoj heeft afscheid genomen van het kleine grut.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:08 schreef Bluedisplay het volgende:
Beveiliger op de luchthaven?
Hij laat zeker drugs doorkomen
quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
getrouwde kerels die het spannend vonden om zo'n dikkerd een keer te doen
Alleen als hij snuift (elk weekend).quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij is nu niet agressief. Vraag het nog een keer na twee drankjes.
Het is dik aanquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben deze twee elkaar nou gevonden? De twee stevige. Op zijn minst een tweede date.
Lijkt me wel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben deze twee elkaar nou gevonden? De twee stevige. Op zijn minst een tweede date.
Wat een gek johquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
Lichamelijk twijfel ik nog een beetje hahahahaha
Jaa vond ik ook tofquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:14 schreef Bluedisplay het volgende:
Goed dat ze afhaakt
En netjes dat ze heeft betaald
DIT is een vrouw
Beter dan mijn eerste indruk, maar je bent al snel beter vergeleken met die gast.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:14 schreef Bluedisplay het volgende:
Goed dat ze afhaakt
En netjes dat ze heeft betaald
DIT is een vrouw
Yessssssquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Racisme, TR gemachtquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:16 schreef RipCity het volgende:
Die donkere waitress die op zwarte piet lijkt krijgt echt nooit airtime he? Is die alleen maar slaafje daar?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:16 schreef RipCity het volgende:
Die donkere waitress die op zwarte piet lijkt krijgt echt nooit airtime he? Is die alleen maar slaafje daar?
Thanks Sunny!quote:
Die wordt echt helemaal uitgemolken. Die reclame is too much... maar niemand die nog eerlijk tegen 'm is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zijn er al 'ik rem niet voor Martien meiland' bumperstickers?
Dat is een hele sympathieke manquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zijn er al 'ik rem niet voor Martien meiland' bumperstickers?
Holy fuck. Ongelofelijk. Wat een hork.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Lichamelijk twijfel ik nog een beetje
Wow, meid loop weg alsjeblieft.
Inderdaad.quote:
Staphorst belde?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:32 schreef KennyPowers het volgende:
Ze is haar broek vergeten aan te doen
Is gewoon normaal, maar in het voorstelfilmpje zat hij helemaal omhoog.quote:
Wim zomerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Die kerel uit Dumb and Dummer, maar dan iets ouder.
''dinnetje''quote:
Even teruggespoeld. Ik zie het niet. Ze heeft gewoon lange benen. Mooi ook nog.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Is gewoon normaal, maar in het voorstelfilmpje zat hij helemaal omhoog.
IN AMSTERDAM HE HAD IK DAT AL GEZEGD.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:36 schreef KennyPowers het volgende:
Hij vindt het echt tof he. Makelaar, saai kutberoep, who cares.
''Ik ben al een stukje verder in mijn carrière dan zij, maar je hmmmm ik kan wel levelen.''quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:37 schreef Document1 het volgende:
[..]
IN AMSTERDAM HE HAD IK DAT AL GEZEGD.
Dat is het vrouwtje dan vaak.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:38 schreef Document1 het volgende:
Waarom heb die homo's altijd een slappe lichaamshouding?
Komt door de poppersquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:38 schreef Document1 het volgende:
omdat ze geen ruggengraat hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:38 schreef Document1 het volgende:
Zo'n ordinaire het liefst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:38 schreef Poefbank het volgende:
Ik ben wel weer eens toe aan een paar potten
Dat is de bottomquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:38 schreef Document1 het volgende:
Hij lacht omlaag inderdaad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:39 schreef Revanches het volgende:
waarom praat hij zo sloooooomm en hij heeft een omgekeerde mond
Ik denk dat ze wisselenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:40 schreef Blackst4r het volgende:
Wie zou hiervan het vrouwtje zijn dan?
Lekker ongewassenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Bas heeft willekeurig t-shirt uit de wasmand getrokken.
Blehhh jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:43 schreef Blackst4r het volgende:
Twee van die opscheppers bij elkaar. Echt om te KOTSEN.
Echt hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:43 schreef Blackst4r het volgende:
Twee van die opscheppers bij elkaar. Echt om te KOTSEN.
Volgens mij is hij dan ook een dikke lulquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:42 schreef KennyPowers het volgende:
4 dochters maar ik zie er nog maar 1
red flag
quote:
Zus van Elise Schaap?quote:
Vieze Sergiejooooquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Je ogen springen eruit
- Nou
Iemand die eens niet het spelletje met Sergio meespeelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |