Dat onderste boek lijkt mij een heel interessante.quote:Op zondag 24 januari 2021 04:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Klassieker, weer eens aan het lezen:
[ afbeelding ]
En voorts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een absolute topper in het genre:
Deze heb ik nu ook gekocht. Staan interessante dingen in.quote:
Nee, dat wist ik ook niet. Men wilde bij het CDA Buma al elders (als commissaris in Gelderland) plaatsen.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Deze heb ik nu ook gekocht. Staan interessante dingen in.
Wist niet dat Buma zo slecht lag op het einde.
Ja kennelijk zo'n provinciale, pessimistische zemelaar dat zelfs het CDA het zat wasquote:Op woensdag 7 april 2021 15:26 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik ook niet. Men wilde bij het CDA Buma al elders (als commissaris in Gelderland) plaatsen.
.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja kennelijk zo'n provinciale, pessimistische zemelaar dat zelfs het CDA het zat was
Ach hij heeft ervaring en er zullen er weinig zijn die zin hebben interim voorzitter te zijnquote:Op woensdag 7 april 2021 15:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
.
Maar wat mij nog meer verbaasde, is dat Marnix van Rij weer terug is. Dat had ik niet meer verwacht.
Al hoewel ik hem nog steeds dankbaar ben voor het feit, dat na wekenlang hetzelfde nieuws over 9/11 eindelijk weer eens wat anders in de nieuwskolommen kwam en op Radio 1 te beluisteren was.
Deze had ik ook nog op mijn leeslijst haha... ben benieuwdquote:
Zou een uitstekende keus zijn. Zijn boek Justice is ook goed, iets moeilijker maar wel goed.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 11:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Deze had ik ook nog op mijn leeslijst haha... ben benieuwd
Omzicht heb ik ook gelezen. Ik word er bijna moedeloos van... wat een klus hebben we nog te klaren.quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:50 schreef Mishu het volgende:
Het sociaal contract van Omtzigt. Lekker relevant en actueel. Daarna de nieuwste druk van Tjeenk Willink.
Deze intussen uit. Wel interessant hoe de politiek vanaf de ambtenarenkant werkt. En de man heeft ook bovenop omvangrijke crises gezeten zoals Varkenspest en MKZ maar ook als nationaal terrorisme coordinator.quote:
Heb jij dat boek uit de bieb? Het boek stamt namelijk uit 2009. Het lijkt mij ook een interessant boek. .quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De techniek van de staatsgreep door C Malaparte
Malaparte was een Italiaans Journalist die in de eerste helft van de 20ste eeuw actief was. In dit boek beschrijft hoe Mussolini aan de macht kwam, analyseert de Russische revolutie en voorziet hij in 1931 hoe Hitler aan de macht kwam en werd daarvoor gevangen gezet.
Hij beschrijft hoe een staatsgreep in zijn werk gaat, maar ook hoe een staat er zich tegen kan verdedigen. In het licht van de hedendaagse politieke situatie en de rol van het terrorisme daarin bieden zijn typeringen van revolutionaire strategieën nog steeds verrijkende inzichten.
Van kwade genieen tot nuttige idioten die menen te moeten strijden voor een totalitaire macht waarbij hun gelijk moet worden opgelegd aan allen.
Nee, gekocht, boekwinkel had het afgeprijsd liggen in zo een doos met afgeprijsde onverkoopbare boeken, al weer een tijdje terug en lag op mijn stapel nog te lezen boeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:22 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Heb jij dat boek uit de bieb? Het boek stamt namelijk uit 2009. Het lijkt mij ook een interessant boek. .
Voor een tientje tweedehands: https://www.boekwinkeltje(...)jsvan=0.00&prijstot=quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:22 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Heb jij dat boek uit de bieb? Het boek stamt namelijk uit 2009. Het lijkt mij ook een interessant boek. .
Ja ik las er een tijd gelezen een positieve recensie van. Bedankt voor de tip, deze is er nog niet in de bibliotheek maar het is wel interessant en geen duur boek. Waarom vond je deze goed?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou een uitstekende keus zijn. Zijn boek Justice is ook goed, iets moeilijker maar wel goed.
Oei inmiddels 32,25 plus p&pquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
Voor een tientje tweedehands: https://www.boekwinkeltje(...)jsvan=0.00&prijstot=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |