"deze boodschap werd u aangeboden door de verening van Nederlandse slijters"quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:59 schreef quirina het volgende:
Ik kreeg het ook in me groepsapp. Jonguh!
OMG avondklok boh, afzien mang!
Het is erbarmelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:58 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Sowieso een kromme zin: “ Op sociale media gaat een lijst rond met nieuwe besluiten coronamaatregelen.” Trap er niet in mensen!
Of 10 uur ‘s ochtends zuipen i.p.v. 10 uur ‘s avonds.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:00 schreef quirina het volgende:
Avondklok gaat niet werken.
Pyamaparties worden vanaf nu de nieuwe hype!
Pyjama Bier Party’squote:Op maandag 5 oktober 2020 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
"deze boodschap werd u aangeboden door de verening van Nederlandse slijters"
Ik denk dat het meer een dringend advies word.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:01 schreef Momo het volgende:
Maar stel ze gaan een avondklok invoeren, gaan ze dat wel actief handhaven dan? Anders gaan er genoeg pippo's de straat op.
drankgigant.nlquote:Op maandag 5 oktober 2020 19:01 schreef quirina het volgende:
[..]
Pyjama Bier Party’s
Wel op tijd naar de Gall&Gall.
Ik vind het wel een erg ruime schatting van de WHO. Zeker als je bedenkt dat er in China, een land met 1,4 miljard inwoners, buiten Hubei maar heel weinig mensen zijn besmet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:59 schreef mir1986 het volgende:
1 op de 10 mensen zijn wereldwijd waarschijnlijk besmet geweest. Dat houdt in 700 miljoen mensen al Corona hebben gehad. En dat er 1 miljoen mensen aan overleden zijn. Hopelijk is dat het geval, want dan is de IFR-rating niet zo hoog gelukkig.
Nou dan voer die klok maar snel inquote:Op maandag 5 oktober 2020 19:03 schreef Ven1972 het volgende:
Ik vermoed ook veel seksfeesten onder jongeren plaatsvindt als er avondklok ingesteld zou worden..... kan allemaal.
kreeg al een e-mail wel maximaal 30 manquote:Op maandag 5 oktober 2020 19:03 schreef Ven1972 het volgende:
Ik vermoed ook veel seksfeesten onder jongeren plaatsvindt als er avondklok ingesteld zou worden..... kan allemaal.
quote:Ziekenhuizen in Den Haag en omstreken overvol: coronapatiënten en bestaande afspraken verplaatst
De drukte in de ziekenhuizen, met name op de verpleegafdelingen in de regio Haaglanden, neemt zodanig toe dat coronapatiënten moeten worden verplaatst naar ziekenhuizen binnen en buiten de regio. Door de druk op de zorg ontkomen ziekenhuizen er ook niet aan om afspraken van andere patiënten opnieuw uit te stellen.
https://www.ad.nl/den-haa(...)verplaatst~a2a9f929/
Aha, ik ben echt niet bevoegd om in te stellen. Maar ik denk dat jongeren massaal bunkers of in de loods 's nachts feestvieren en lekker vrijen met elkaar.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:03 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Nou dan voer die klok maar snel in
Swingerparties heb je niet alleen onder jongeren he.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kreeg al een e-mail wel maximaal 30 man
Jij hebt een bijzonder beeld van jongeren. Of spreek je uit eigen ervaring?quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:03 schreef Ven1972 het volgende:
Kan altijd toch.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kreeg al een e-mail wel maximaal 30 man
Soms ben je gewoon te laat, “ten halve” gaat dan niet op.quote:
Wat gebeurt er als je hem ovetreedt? Dan word je naar huis geëscorteerd ofzo?quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:01 schreef Momo het volgende:
Maar stel ze gaan een avondklok invoeren, gaan ze dat wel actief handhaven dan? Anders gaan er genoeg pippo's de straat op.
Nou toen ik jonger was had ik wel redelijk beeld van jongeren, zoals zuipen, zoenen en gezellig met elkaar chillen. En natuurlijk is het ook logisch dat ze liever genieten van het leven dan alleen maar aan de maatregelen houden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:05 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Jij hebt een bijzonder beeld van jongeren. Of spreek je uit eigen ervaring?
Het is pas waar als het op Facebook staat.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:37 schreef Tijger_m het volgende:
Goh, verassend, een min of meer anoniem bericht van Whatsapp is ook al niet meer te vertrouwen, waar gaat de wereld toch heen?!?!?
In Spanje kreeg je wel een goede boete als je zonder reden buiten was. Maar die agenten werden wel ingezet om regelmatig te controleren in een heel Spanje. Je moest toen een briefje hebben met de reden dat je buiten bent.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je hem ovetreedt? Dan word je naar huis geëscorteerd ofzo?
Wil je zo echt gaan leven? Dat was in maart niet eens nodig.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:09 schreef Momo het volgende:
[..]
In Spanje kreeg je wel een goede boete als je zonder reden buiten was. Maar die agenten werden wel ingezet om regelmatig te controleren in een heel Spanje. Je moest toen een briefje hebben met de reden dat je buiten bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |