Jaaaa! Ben zo goed als weer nieuw. Haha!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed zo! Speel je al weer?
[..]
Gozerd, dat is een tijd geleden, hoe is het?
NEE!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebaggerd?
Jammer. Dan ga ik wel weer baggeren in de DM box van haagsquote:
Dat is voor haags alleen maar inspiratiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer. Dan ga ik wel weer baggeren in de DM box van haags
Als je hem afgeleid wil hebben moet je hem plaatjes van ontblote afgetrainde mannen sturen heb ik van horen zeggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is voor haags alleen maar inspiratie
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je hem afgeleid wil hebben moet je hem plaatjes van ontblote afgetrainde mannen sturen heb ik van horen zeggen.
Vooral dit soort gifjes kan hij uren mee bezig zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Morgenvroeg maar eens proberen want die eikel jat iedere keer m'n puntjes
bagger bagger baggerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebaggerd?
blauw zijn en een slotje zettenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaaaa! Ben zo goed als weer nieuw. Haha!
Ja goed, maar moker druk. Compleet nieuwe organisatie, en dat vergt een hoop inspanning. Mag verder niet klagen, gaat allemaal wel lekker. Met jou ook alles flex ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed zo! Speel je al weer?
[..]
Gozerd, dat is een tijd geleden, hoe is het?
Dat is wel even goed wennen en inspannen inderdaad. Laat je niet gek maken!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:00 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ja goed, maar moker druk. Compleet nieuwe organisatie, en dat vergt een hoop inspanning. Mag verder niet klagen, gaat allemaal wel lekker. Met jou ook alles flex ?
Nee doe ik ook niet. Het is even aanpoten aan als je aan de voet staat van het ontwikkelen en opbouwen heb je eenmaal met flaws te maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is wel even goed wennen en inspannen inderdaad. Laat je niet gek maken!
Hier alles zoals gewoonlijk. Nog steeds geen werkbezoeken en alleen maar virtuele audienties of werkbezoeken al zijn dat er gelukkig weinig.
Het blijft voorlopig de norm en in het ergste geval komt alles stil te staan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:41 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet. Het is even aanpoten aan als je aan de voet staat van het ontwikkelen en opbouwen heb je eenmaal met flaws te maken.
Werkbezoeken hier ook niet, kantoor dicht, dus veel online idd. Moet wel zeggen al dat ge-web-ex komt mijn strot wel uit. Veel te onpersoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |