abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 5 oktober 2020 @ 15:24:12 #51
236264 crew  capricia
pi_195445320
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:21 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dit is gewoon niet waar.
[..]

Lol, afgelopen dagen steeg het met amper 100 per dag, maar sure, 'standaard' 10/15%.
Imo vlakt de stijging wat af, idd.
Mag ook wel.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Redactie Frontpage maandag 5 oktober 2020 @ 15:24:53 #52
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_195445332
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:20 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik ga uit van de inmiddels bijna standaard 10/15% dagelijkse stijging, dus rond de 4300 vandaag.
Of het is een plotselinge verdriedubbeling waardoor ze bewust de cijfers uitstellen en pas bekend maken als de meeste mensen thuis zijn om zo massale paniek op de weg te voorkomen.

*aluhoedje af*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_195445349
quote:
6s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:20 schreef Elan het volgende:

[..]

De effecten van de huidige maatregen gaan we pas eind van deze week zien, dus laten we niet vooruit lopen op de zaken, Kuipers voorop .
https://www.telegraaf.nl/(...)olgende-week-te-zien
Dit dus. Ik snap de roep om nog meer maatregelen (wegens die vertraging), maar je moet de al genomen maatregelen natuurlijk wel de kans geven voordat je de economie en maatschappij nog meer schade toe brengt.
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:26:05 #54
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195445354
quote:
Jezus christus. Heeft een of andere beleidskneus daar de spreadsheets vernaggeld ofzo.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:26:57 #55
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195445374
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Of het is een plotselinge verdriedubbeling waardoor ze bewust de cijfers uitstellen en pas bekend maken als de meeste mensen thuis zijn om zo massale paniek op de weg te voorkomen.

*aluhoedje af*
Of de RIVM cijfertjesman is in het ziekenhuis opgenomen :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195445421
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:01 schreef FalloutVATS het volgende:
Ernst Kuipers, voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg, zegt dat als het aantal coronabesmettingen de komende dagen niet omlaag gaat er mogelijke nieuwe maatregelen genomen moeten worden. Over wat die regels zouden behelzen, wil Kuipers niet speculeren. Toen er iets meer dan een week geleden striktere coronamaatregelen gingen gelden, telde ons land minder dan 3000 positieve tests per dag. Dat aantal is inmiddels opgelopen tot zo'n 4000.
Niet echt onverwacht dit. We maken er een potje van.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195445430
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit dus. Ik snap de roep om nog meer maatregelen (wegens die vertraging), maar je moet de al genomen maatregelen natuurlijk wel de kans geven voordat je de economie en maatschappij nog meer schade toe brengt.
Feit blijft wel dat er wel redelijk laat is ingegrepen want 5 dagen voor je überhaupt iets kan zien en dan nog een week aankijken, tijd is met de snelle ontwikkelingen in de ziekenhuizen is dan misschien nog niet op maar wel heel kostbaar aan het worden.
blablablabla
pi_195445436
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:06 schreef Za het volgende:

[..]

En die leiden vervolgens tot niets.

Grote delen van Madrid zijn al ruim 2 weken in lockdown, iedereen >6 draagt al sinds 21 Juni overal een mondkapje, en toch blijft het aantal positieve tests maar stijgen, heden komt zelfs 25% van de tests positief terug.
En jouw 'oplossing' is alles versoepelen?
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:34:22 #59
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195445507
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Afzonderen van risicogroepen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_195445523
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Feit blijft wel dat er wel redelijk laat is ingegrepen want 5 dagen voor je überhaupt iets kan zien en dan nog een week aankijken, tijd is met de snelle ontwikkelingen in de ziekenhuizen is dan misschien nog niet op maar wel heel kostbaar aan het worden.
Er is inderdaad; vooral regionaal (Amsterdam & rest van randstad) veel te laat ingegrepen. Ze hadden oorspronkelijk beloofd al veel eerder gebruik te maken van een regionale aanpak. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze nu overhaast nóg meer moeten ingrijpen. Nu is er wel ingegrepen en moeten die effecten wel even afgewacht worden, anders tref je wellicht veel ergere maatregelen dan strikt noodzakelijk zou hoeven te zijn. Persoonlijk denk ik niet dat de huidige maatregelen gaan helpen, want er zitten nogal veel siermaatregelen bij en er word eigenlijk niks gedaan op de plekken waar het écht noodzakelijk is, maar ik hoop wel dat ze de effecten van de vorige maatregelen wel even afwachten. Wat ze bij de vorige persconferentie ook aangaven.
pi_195445545
quote:

[..]

ik snap echt zijn doelstelling niet idd.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195445557
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

5 miljoen mensen afzonderen zodat gezonde mensen kunnen feesten ?
pi_195445583
quote:

[..]

Dat kan niet eens. En daarnaast is dat geen oplossing. Als teveel mensen buiten de risicogroepen besmet raken dan word de gezondheidszorg ook overspoeld met alle gevolgen van dien. Maatregelen als verplichte afstand en minder mensen in de horeca ed moet je wel nemen om de gezondheidszorg te ontzien.
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:38:07 #64
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195445588
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:36 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Hey, je bent een egoïst of je bent het niet 8-)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator maandag 5 oktober 2020 @ 15:38:40 #65
236264 crew  capricia
pi_195445599
quote:

[..]

Ik lees dit echt vaak.
Maar ik lees niet hoe dit concreet zou gaan werken.

Ik geef een voorbeeld:
Gezin met 2 kinderen, een van de ouders in een risicogroep. Beiden werken. Kinderen zitten op school.

Maak eens concreet hoe dit afzonderen zou moeten werken?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195445602
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:36 schreef Predator40 het volgende:

[..]

NL telt meer mensen in de risicogroep hoewel dit wel afhangt wat je allemaal meeneemt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Redactie Frontpage maandag 5 oktober 2020 @ 15:39:30 #67
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_195445612
twitter

_O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_195445617
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik lees dit echt vaak.

Ik geef een voorbeeld:
Gezin met 2 kinderen, een van de ouders in een risicogroep. Beiden werken. Kinderen zitten op school.

De mensen die dit vinden behoren zelf niet in die groep uiteraard.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:39:45 #69
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_195445618
quote:

[..]

Je kunt geen vijf miljoen man afzonderen.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_195445625
Lees dat afgelopen week door GGD's 222.877 tests zijn afgenomen.. die capaciteit van 40.000 tests per dag wordt dus wederom totaal niet gehaald. Besmettingspercentage ligt rond 10% :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195445635
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Er is inderdaad; vooral regionaal (Amsterdam & rest van randstad) veel te laat ingegrepen. Ze hadden oorspronkelijk beloofd al veel eerder gebruik te maken van een regionale aanpak. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze nu overhaast nóg meer moeten ingrijpen. Nu is er wel ingegrepen en moeten die effecten wel even afgewacht worden, anders tref je wellicht veel ergere maatregelen dan strikt noodzakelijk zou hoeven te zijn. Persoonlijk denk ik niet dat de huidige maatregelen gaan helpen, want er zitten nogal veel siermaatregelen bij en er word eigenlijk niks gedaan op de plekken waar het écht noodzakelijk is, maar ik hoop wel dat ze de effecten van de vorige maatregelen wel even afwachten. Wat ze bij de vorige persconferentie ook aangaven.
Eigenlijk is er lokaal amper ingegrepen terwijl je het huidige pakket maatregelen een mand of wat geleden ook best voor De Randstad had kunnen invoeren.
blablablabla
pi_195445637
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Er was ook geen draagvlak voor prefentief handelen. Men was het immers beu,wilde los gaan en beloond worden/blijven voor de maanden ervoor.
Iets met zachte heelmeesters...
Daarom brandt het nu harder.
pi_195445639
quote:

Er is geen oplossing, misschien zelfs niet echt een probleem.

BTW, een neusspray met actief verkoudheidsvirus voor jongeren en kinderen is heden misschien een oplossing. Door het maandenlange binnenzitten pakken ze te snel covid op.
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:41:51 #74
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_195445659
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:40 schreef Za het volgende:
misschien zelfs niet echt een probleem.
Wtf.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_195445660
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik lees dit echt vaak.

Ik geef een voorbeeld:

zulke ego's roepen maar wat zonder enige onderbouwing omdat ze zich heel zielig voelen nu en niks meer kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')