abonnement Unibet Coolblue
pi_195523577
En antipsychotica is berucht om het aankomen, maar je bent niet verplicht me te geloven natuurlijk ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195523615
En nu weer verder met dit

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195523637
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
En antipsychotica is berucht om het aankomen, maar je bent niet verplicht me te geloven natuurlijk ;)
Ik geloof je wel hoor.
Maar let op jezelf dat je wel goed eet.
pi_195523659
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 11:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik geloof je wel hoor.
Maar let op jezelf dat je wel goed eet.
Yes, komt goed :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:17:32 #130
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195523685
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
En antipsychotica is berucht om het aankomen, maar je bent niet verplicht me te geloven natuurlijk ;)
Weet ik al te goed 😉.

Maar soit, minder pijn met tape.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195534313
Halverwege kerstbal nummer twee. Rare bobbel dingen, maar veel lol
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195541293
Goedemorgen,

Naja, ik hoop dat deze morgen goed wordt, want amper geslapen. Ik weet niet wat mijn lijf tegen me heeft, maar laten we het houden op een nachtje op de wc. Ik ben zo slap als een vaatdoek nu

Vandaag wordt een heel rustige dag iig. Beetje breien misschien, series kijken, lezen en hangen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195541311
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 07:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Naja, ik hoop dat deze morgen goed wordt, want amper geslapen. Ik weet niet wat mijn lijf tegen me heeft, maar laten we het houden op een nachtje op de wc. Ik ben zo slap als een vaatdoek nu

Vandaag wordt een heel rustige dag iig. Beetje breien misschien, series kijken, lezen en hangen
Dat kan ook niet komen van de pillen?

Hier wellicht wandelen zo met exvriendje en zn dochter van 2 die ik nog nooit gezien heb.
(Maar wel een aardig aandeel in heb gehad in dat hij dr uberhaupt weer mag zien... dus ben toch eigenlijk wel heel benieuwd want stiekem toch wel feeling bij dat meisje. Al was het maar door de tijd die ik er in heb gestoken)

En mijn lief is gewoon hier dus na de lunch weer richting zijn huis. De dagelijke huishop...
haakspul mee.. switch mee... verplicht lui als je het halve weekend niet in je eigen huis bent :)
pi_195541423
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 07:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat kan ook niet komen van de pillen?
Van een pil heb ik een ander merk gekregen, wat echt een enorm verschil is (van capsule naar tablet die in water opgelost moet worden). En als ik die heb gehad ben ik eerst een uur misselijk en later buikpijn. En dat is ook het enige dat anders is dan anders. En jippie, buik begint rustig te doen en nu moet ik zo mijn ochtendpillen nemen... Jippie
quote:
Hier wellicht wandelen zo met exvriendje en zn dochter van 2 die ik nog nooit gezien heb.
(Maar wel een aardig aandeel in heb gehad in dat hij dr uberhaupt weer mag zien... dus ben toch eigenlijk wel heel benieuwd want stiekem toch wel feeling bij dat meisje. Al was het maar door de tijd die ik er in heb gestoken)

En mijn lief is gewoon hier dus na de lunch weer richting zijn huis. De dagelijke huishop...
haakspul mee.. switch mee... verplicht lui als je het halve weekend niet in je eigen huis bent :)
Ik snap dat je dan heel benieuwd bent naar dat meiske. Veel plezier met kennis maken met haar en het wandelen.

Lekker lui zijn is toch prima. Klinkt wel alsof je je gaat vermaken. Weekenden zijn om te ontspannen :*

Geniet van alles
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195541540
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 07:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Van een pil heb ik een ander merk gekregen, wat echt een enorm verschil is (van capsule naar tablet die in water opgelost moet worden). En als ik die heb gehad ben ik eerst een uur misselijk en later buikpijn. En dat is ook het enige dat anders is dan anders. En jippie, buik begint rustig te doen en nu moet ik zo mijn ochtendpillen nemen... Jippie
[..]

Ik snap dat je dan heel benieuwd bent naar dat meiske. Veel plezier met kennis maken met haar en het wandelen.

Lekker lui zijn is toch prima. Klinkt wel alsof je je gaat vermaken. Weekenden zijn om te ontspannen :*

Geniet van alles
Hmm en je kunt niet terug naar de oude versie in het kader van dat deze bijwerkingen toch niet echt helpen?

En wb het meiske.. hij wilde al vaker afspreken maar er was steeds wel een excuus waarom hij afzegde.
Uit elkaar gaan ging nogal raar en hij is heel bang dat ik nog boos ben geloof ik.
Maar zijn wel bijna 2 jaar verder... dus tja.. ik wil nog steeds wel graag weten wat ie toen dacht.. maar boos? Nee.. gepasseerd station. :)

En even wandelen is altijd lekker.. zit een hele leuke kinderboerderij hier vlakbij dus denk dat we daarheen wandelen dan. Even beestjes aaien.. vind ik zelf ook leuk O+
pi_195541560
Ik had alleen vaagjes bedacht dat ze konijntje pluis wel mocht hebben...
Maar die staat nog bij mijn lief op tafel :)
pi_195541578
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 07:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm en je kunt niet terug naar de oude versie in het kader van dat deze bijwerkingen toch niet echt helpen?

En wb het meiske.. hij wilde al vaker afspreken maar er was steeds wel een excuus waarom hij afzegde.
Uit elkaar gaan ging nogal raar en hij is heel bang dat ik nog boos ben geloof ik.
Maar zijn wel bijna 2 jaar verder... dus tja.. ik wil nog steeds wel graag weten wat ie toen dacht.. maar boos? Nee.. gepasseerd station. :)

En even wandelen is altijd lekker.. zit een hele leuke kinderboerderij hier vlakbij dus denk dat we daarheen wandelen dan. Even beestjes aaien.. vind ik zelf ook leuk O+
Ik heb de apotheek al gebeld, die vond het onzin en de psychiater heeft mail

Jammer dat het zo raar liep... Gelukkig ben je niet meer boos, dat kun je toch ook wel tegen hem zeggen? Ik snap het afzeggen wel... maar dat komt omdat ik heel slecht met exen ben ;) Hopelijk is het wandelen straks gezellig en krijg je misschien ook wat antwoorden. En kinderboerderijen zijn gewoon tof en gezellig :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195541581
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 07:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik had alleen vaagjes bedacht dat ze konijntje pluis wel mocht hebben...
Maar die staat nog bij mijn lief op tafel :)
Snel aan de slag voor Pluis 2.0 ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195541622
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb de apotheek al gebeld, die vond het onzin en de psychiater heeft mail

Jammer dat het zo raar liep... Gelukkig ben je niet meer boos, dat kun je toch ook wel tegen hem zeggen? Ik snap het afzeggen wel... maar dat komt omdat ik heel slecht met exen ben ;) Hopelijk is het wandelen straks gezellig en krijg je misschien ook wat antwoorden. En kinderboerderijen zijn gewoon tof en gezellig :)
Mja ik ben eng en intimiderend kennelijk.
Het is dat de bedrijfspsycholoog het ook zei vandeweek maar ik zie het serieus echt niet zo.
(Misschien is dat sdl hef probleem.. dat ik het zelf niet zie)

En ben eigenlijk altijd degene bij wie mensen hun persoonlijke verhalen en drama’s komen vertellen. Juist als ze ergens mee zitten.. komen ze bij mij.
Dan voel ik me toch niet heel eng en intimiderend op de een of andere manier.
Terwijl zij dus vertelde... dat ze het eigenlijk wel spannend vond om het gesprek te openen...
en dat ik daarna heel makkelijk en open bleek en het dus reuze mee viel... maar toch spannend.

Het is wel echt het laatste beeld dat ik van mezelf heb in ieder geval _O-

Maar toen ik dat tegen hem vertelde (want we appen wel regelmatig... iets met dat ook hij nog steeds regelmatig even stoom moet afblazen en dan toch weer bij mij uitkomt... dat is kennelijk geen probleem...)
Was zijn eerste reactie: nou daar had IK geen psycholoog voor nodig.

Ik wel kennelijk... _O-
Moet nog steeds beetje mn verstand om dat concept heen kneden :)
pi_195541651
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 08:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik ben eng en intimiderend kennelijk.
Het is dat de bedrijfspsycholoog het ook zei vandeweek maar ik zie het serieus echt niet zo.
(Misschien is dat sdl hef probleem.. dat ik het zelf niet zie)

En ben eigenlijk altijd degene bij wie mensen hun persoonlijke verhalen en drama’s komen vertellen. Juist als ze ergens mee zitten.. komen ze bij mij.
Dan voel ik me toch niet heel eng en intimiderend op de een of andere manier.
Terwijl zij dus vertelde... dat ze het eigenlijk wel spannend vond om het gesprek te openen...
en dat ik daarna heel makkelijk en open bleek en het dus reuze mee viel... maar toch spannend.

Het is wel echt het laatste beeld dat ik van mezelf heb in ieder geval _O-

Maar toen ik dat tegen hem vertelde (want we appen wel regelmatig... iets met dat ook hij nog steeds regelmatig even stoom moet afblazen en dan toch weer bij mij uitkomt... dat is kennelijk geen probleem...)
Was zijn eerste reactie: nou daar had IK geen psycholoog voor nodig.

Ik wel kennelijk... _O-
Moet nog steeds beetje mn verstand om dat concept heen kneden :)
Oh... over Fok kom je niet intimiderend over. 'k Vind je juist een heel lief mens

Heb je ook gerichte feedback gekregen waardoor het komt of is het maar gewoon zo de lucht in gegooid? En als mensen zo hun hart bij je luchten is ook een teken dat je gewoon een lief mens bent toch :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195541653
Ik ben nooit lang boos trouwens.
Hij heeft wel eigenhandig gezorgd dat ik niet er meer op vertrouw dat hij er is als dat nodig is of dat hij zn afspraken na komt.

Dus ook vandaag weer slag om de arm dat het zo maar weer niet door zou kunnen gaan.
En ik ga ook niet meer mn halve planning er voor omgooien dus.

Subtiel anders dan boos zijn toch..
pi_195541665
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 08:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh... over Fok kom je niet intimiderend over. 'k Vind je juist een heel lief mens

Heb je ook gerichte feedback gekregen waardoor het komt of is het maar gewoon zo de lucht in gegooid? En als mensen zo hun hart bij je luchten is ook een teken dat je gewoon een lief mens bent toch :*
Ik heb het diverse collega’s gevraagd.. en daar kreeg ik ook de reactie dat ik vooral erg lief over kom.

Wel alsof ik weet wat ik wil... en niet over me heen laat lopen. Maar ook dus lief en aaibaar.
En iemand waar je je kwetsbaar bij kunt opstellen.

Leidinggevende was het wel met haar eens trouwens.
Dat dat werd uitgesproken.. maakte onze verstandhouding spontaan wat makkelijker.
(En dat ik me daar niks van bewust was... maakte voor haar kennelijk ook wel verschil.. die dacht namelijk dat ik het moedwillig deed en werd daar heel geïrriteerd van)
pi_195541668
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 08:07 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik ben nooit lang boos trouwens.
Hij heeft wel eigenhandig gezorgd dat ik niet er meer op vertrouw dat hij er is als dat nodig is of dat hij zn afspraken na komt.

Dus ook vandaag weer slag om de arm dat het zo maar weer niet door zou kunnen gaan.
En ik ga ook niet meer mn halve planning er voor omgooien dus.

Subtiel anders dan boos zijn toch..
Gewoon helemaal anders dan boos zijn? Klinkt in mijn oren als een natuurlijke reactie... Waarom houd je contact als hij zulke dingen doet?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195541676
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 08:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb het diverse collega’s gevraagd.. en daar kreeg ik ook de reactie dat ik vooral erg lief over kom.

Wel alsof ik weet wat ik wil... en niet over me heen laat lopen. Maar ook dus lief en aaibaar.
En iemand waar je je kwetsbaar bij kunt opstellen.

Leidinggevende was het wel met haar eens trouwens.
Dat dat werd uitgesproken.. maakte onze verstandhouding spontaan wat makkelijker.
(En dat ik me daar niks van bewust was... maakte voor haar kennelijk ook wel verschil.. die dacht namelijk dat ik het moedwillig deed en werd daar heel geïrriteerd van)
Aaibaar O+

Ik snap wel dat dat een beetje wrijving geeft idd. Wel mooi dat het uitgesproken is!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195541693
Naja... ik krijg vaak terug dat ik tuttig en kwetsbaar ben. Zo ervaar ik mezelf helemaal niet. Ik denk dat iedereen zo wel een blinde vlek heeft, van wat anderen zien/vinden en wat je helemaal niet herkent. Als ik een keer een harde grap maak zijn ze helemaal in shock. Of als ze er achter komen dat je flink hard je best moet doen om mij te kwetsen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195541790
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... ik krijg vaak terug dat ik tuttig en kwetsbaar ben. Zo ervaar ik mezelf helemaal niet. Ik denk dat iedereen zo wel een blinde vlek heeft, van wat anderen zien/vinden en wat je helemaal niet herkent. Als ik een keer een harde grap maak zijn ze helemaal in shock. Of als ze er achter komen dat je flink hard je best moet doen om mij te kwetsen
Mja zelfkennis blijft lastig denk ik :)

Plus dat je jezelf natuurlijk altijd anders ziet dan andere mensen.

Hadden ook leuke workshops van die psycholoog.
Onder andere over hoe andere mensen je zien en hoe dat komt.
Zij legde het uit aan de hand van jassen die je aantrekt.. al van kleins af aan.. doe je soms een jas aan om jezelf te beschermen.
Niet alleen tegen het weer.. maar ook dingen die je gewoon mentaal fijn vind.
Gepest op school? Moeilijke ouders.. je doet dan een “jas” aan om te zorgen dat ze je minder kunnen raken..
Doet iedereen.. dus tegen de tijd je volwassen bent.. heb je in de loop der tijd verschillende jassen aangetrokken die je beschermen.
Daaronder ben je nog steeds wie je was... maar andere mensen zien dat niet want je hebt daar een x aantal jassen overheen.
Dus hebben zij een ander beeld van jou... dan jijzelf.


Was wel echt leuk en interessant dus.
En nog een aantal van dat soort onderwerpen ook. Samen met collega’s gedaan in groepsverband. Leer je elkaar ineens heel anders kennen en mensen gaan veel meer zeggen hoe ze echt over je denken zonder dat het meteen vervelend overkomt.
(Werkt alleen onder goed begeleiding natuurlijk... maar was echt leuk en interessant en leverde ook buiten de workshops om.. weer goede persoonlijke gesprekken op met mensen waar ik daarvoo niet zo klikte)
pi_195541798
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... ik krijg vaak terug dat ik tuttig en kwetsbaar ben. Zo ervaar ik mezelf helemaal niet. Ik denk dat iedereen zo wel een blinde vlek heeft, van wat anderen zien/vinden en wat je helemaal niet herkent. Als ik een keer een harde grap maak zijn ze helemaal in shock. Of als ze er achter komen dat je flink hard je best moet doen om mij te kwetsen
Hier op fok is tuttig en kwetsbaar niet het eerste wat in mij opkomt.

Eerder erg zelfbewust (wat voor en nadelen heeft vrees ik) en erg creatief.
Gewoon leuk mens :)
pi_195542034
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 08:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja zelfkennis blijft lastig denk ik :)

Plus dat je jezelf natuurlijk altijd anders ziet dan andere mensen.

Hadden ook leuke workshops van die psycholoog.
Onder andere over hoe andere mensen je zien en hoe dat komt.
Zij legde het uit aan de hand van jassen die je aantrekt.. al van kleins af aan.. doe je soms een jas aan om jezelf te beschermen.
Niet alleen tegen het weer.. maar ook dingen die je gewoon mentaal fijn vind.
Gepest op school? Moeilijke ouders.. je doet dan een “jas” aan om te zorgen dat ze je minder kunnen raken..
Doet iedereen.. dus tegen de tijd je volwassen bent.. heb je in de loop der tijd verschillende jassen aangetrokken die je beschermen.
Daaronder ben je nog steeds wie je was... maar andere mensen zien dat niet want je hebt daar een x aantal jassen overheen.
Dus hebben zij een ander beeld van jou... dan jijzelf.

Was wel echt leuk en interessant dus.
En nog een aantal van dat soort onderwerpen ook. Samen met collega’s gedaan in groepsverband. Leer je elkaar ineens heel anders kennen en mensen gaan veel meer zeggen hoe ze echt over je denken zonder dat het meteen vervelend overkomt.
(Werkt alleen onder goed begeleiding natuurlijk... maar was echt leuk en interessant en leverde ook buiten de workshops om.. weer goede persoonlijke gesprekken op met mensen waar ik daarvoo niet zo klikte)
Wat een mooi metafoor! Hij is zo positief. Ik word altijd moe van de rugzak; natuurlijk kunnen dingen een last zijn, maar dat hoeft niet per definitie zo te zijn. Terwijl het comfort vinden in een jas wel wat heeft. En teveel jassen is te warm en ook eenzaam in het metafoor. daar ga ik over nadenken

Fijn dat je op die manier kan werken aan de binding in een groep. En ontzettend tof dat je ook open staat voor mensen waarmee je in eerste instantie niet een grote klik hebt! Die mogelijkheid heeft niet iedereen, mag je trots op zijn! Klinkt als een mooie opdr.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 08:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier op fok is tuttig en kwetsbaar niet het eerste wat in mij opkomt.

Eerder erg zelfbewust (wat voor en nadelen heeft vrees ik) en erg creatief.
Gewoon leuk mens :)
Dank je wel O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195542619
Goedemorgen :W
Wat een serieuze gesprekken al. Interessant om te lezen.
pi_195542965
Hier ondertussen startklaar om zo aan de wandel te gaan.

En waarom nog contact?
Nou eerst omdat ik het hoe en waarom wilde weten toch wel.

Later omdat we nog steeds weleens met elkaar praten over bepaalde onderwerpen die toch een wat langere achtergrond hebben en die je dan dus niet hoeft uit te leggen omdat de ander de situatie al kent en bovendien zelf ook meemaakte.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')