SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goedemorgen livelink.quote:Op maandag 5 oktober 2020 06:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Poeh, wat heb ik slecht geslapen. Zit werkelijk nu als een zombie hier.
Ja, het viel me ook op! Mooi getal.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 06:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het viel me ook op! Mooi getal.
Ik weet niet waarom ik slecht had geslapen. Had een soort van paniekaanval leek het. Uiteindelijk viel ik pas rond 02.30 in slaap.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Auw, auw, auw. Hopelijk gaat het al wat beter?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:54 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
de pijn is gelukkig wat weg en ik kan er gewoon op staan.
Balen dat je zo slecht geslapen hebt![]()
vanochtend worden mijn zonwerende plisségordijnen bezorgd en opgehangen
Ben ook heel benieuwd hoe het is als ze straks hangenquote:
Jep die toeslag moet ik donderdag ook gaan betalen bij de mondhygieniste. Succes bij de tandarts en het opstarten van je werkweek.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:04 schreef MadMaster het volgende:
Joho!![]()
Zo naar de tandarts (met coronatoeslag à ¤4,75...) en dan aan de slag...
Ze willen toch ook blijven plukken hè?quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:04 schreef MadMaster het volgende:
Joho!![]()
Zo naar de tandarts (met coronatoeslag à ¤4,75...) en dan aan de slag...
Ach, ik denk niet dat ze er een bedrijfsuitje mee financieren, maar ik ben benieuwd wat ik voor ¤4,75 mag verwachten. Krijg ik een test vooraf of een mondkapje op tijdens de controle?quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze willen toch ook blijven plukken hè?
Goedemorgen ook.
Ik denk het laatstequote:Op maandag 5 oktober 2020 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat ze er een bedrijfsuitje mee financieren, maar ik ben benieuwd wat ik voor ¤4,75 mag verwachten. Krijg ik een test vooraf of een mondkapje op tijdens de controle?
Oh, wat een slimme oplossingquote:Op maandag 5 oktober 2020 07:54 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
de pijn is gelukkig wat weg en ik kan er gewoon op staan.
Balen dat je zo slecht geslapen hebt![]()
vanochtend worden mijn zonwerende plisségordijnen bezorgd en opgehangen
De grote planten staan al buiten, nu nog even de laatste kleine plantjes voor het raam weghalen. Dan heeft hij de ruimte om alles op te hangen.quote:
Ik kreeg net een telefoontje dat hij er om 10.00 uur isquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:26 schreef Doedezemaar het volgende:
In het nieuwe huis nemen we bij de keukenramen en de ramen bij de trap ook weer plissegordijnen tegen de inkijk. Hier aan de straatkant vind ik ze ideaal, zeker omdat ze ook aan de bovenkant omlaag kunnen en er zo nog genoeg daglicht binnenkomt.
Ik weiger dat tape altijd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hwb eeb watje en een plakkertje op mijn arm
Ziet er goed uitquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:11 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
ze hangen, nu nog spelen met de hoogte
dank jequote:Op maandag 5 oktober 2020 11:12 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Veel plezier ermee.
Ideaal die dingenquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:11 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Inkijk had ik sowieso niet!quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ideaal die dingen![]()
Wel licht, maar net die inkijk er uit halend
Prima, hoewel niet prikkelbaar, ben ik meestal heel makkelijk prikbaar.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik weiger dat tape altijd.
Ging het goed?
Hier hingen ze eerst ook ongeveer zo, nu hangt de onderkant tot bijna op de vensterbank omdat het licht van auto’s ‘s avonds anders weerspiegeld wordt in de glazen deurtjes van de kast.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:11 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Geen plannen gemaakt. Het weer is er ook niet naarquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:16 schreef just me het volgende:
[..]
Inkijk had ik sowieso niet!
Fijne vakantie Oscar, ga je nog iets leuks doen ?
Goed gedaan Raf! Op naar een goede uitslagquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Prima, hoewel niet prikkelbaar, ben ik meestal heel makkelijk prikbaar.![]()
Ze raken vaker een zenuw dan dat het niet gelijk raak is
weer verhuisplannen ??????quote:
Straks de planten binnenhalen en kijken hoe ik die ga neerzetten. Ben er blij meequote:Op maandag 5 oktober 2020 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier hingen ze eerst ook ongeveer zo, nu hangt de onderkant tot bijna op de vensterbank omdat het licht van auto’s ‘s avonds anders weerspiegeld wordt in de glazen deurtjes van de kast.
Fijn dat je nu zonwering hebt
Mits de prijs goed is.quote:
Krijg je gezinsuitbreidingquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mits de prijs goed is.
Stond hier een woning te koop tegenover m'n huidige woning. Vraagprijs 375k (wat gewoon veel te hoog is)
maar ja, verrotte markt. Makelaar zei al: er is zoveel vraag naar die woning, de verwachting is dat ie voor meer dan 400k verkocht wordt.
Ok, thanks. Want ik had er niet meer dan 325k voor over
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
Maar ruimte voor toekomstige motoren is wel handig
Dan heb je extra opslag-ruimtequote:Op maandag 5 oktober 2020 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben straks een garage, maar Symph vindt het onzinnig om daar de auto in te zetten
We twijfelen nog steeds of we de garage laten isoleren, daar staat een absurd bedrag voor op de meerwerklijst. Ik zou de wasmachineaansluiting evt wel in de garage willen, maar die optie kan alleen in combinatie met dat dure isoleren.quote:
Pffff hoe handig is het om de wasmachineaansluiting in de garage te hebben? Het moet financieel wel de moeite waard zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We twijfelen nog steeds of we de garage laten isoleren, daar staat een absurd bedrag voor op de meerwerklijst. Ik zou de wasmachineaansluiting evt wel in de garage willen, maar die optie kan alleen in combinatie met dat dure isoleren.
Het scheelt enorm gesjouw met zware wasmanden met natte was van de wasmachine op zolder naar de droogmolen in de tuin, maar in het binnendroogseizoen heb je dan het omgekeerde.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:12 schreef just me het volgende:
[..]
Pffff hoe handig is het om de wasmachineaansluiting in de garage te hebben? Het moet financieel wel de moeite waard zijn.
Nope, de evt tussendeur zou dan in de woonkamer naast de tv komen, dat vind ik niks. Dat is waarschijnlijk de reden dat ik zaterdag zag dat de meeste huizen toch de woonkamer aan de straatkant hebben, dan heb je de tussendeur in je keuken. Bij mijn schoonmoeder (en ouders vroeger) zat de tussendeur in de gang.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:23 schreef livelink het volgende:
Als de garage van binnenuit bereikbaar is, zou ik het zeker laten isoleren. Dan heb je een grote bijkeuken. Dat hebben wij wel gedaan. Onze fietsen en de motor staan er, maar ook de koelkast en de wasmachine. Scheelt dan ook weer een dure inbouwkoelkast in de keuken.
Ja, wij hebben de tussendeur ook in de keuken. In de woonkamer is wat onhandig inderdaad.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, de evt tussendeur zou dan in de woonkamer naast de tv komen, dat vind ik niks. Dat is waarschijnlijk de reden dat ik zaterdag zag dat de meeste huizen toch de woonkamer aan de straatkant hebben, dan heb je de tussendeur in je keuken. Bij mijn schoonmoeder (en ouders vroeger) zat de tussendeur in de gang.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:11 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je inderdaad mooi een dj-ruimte voor hem van maken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben straks een garage, maar Symph vindt het onzinnig om daar de auto in te zetten
Hij krijgt gewoon een werkkamer boven, net als nuquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je inderdaad mooi een dj-ruimte voor hem van maken.
Maar als je de auto toch niet in de garage zet, kun je je was toch ook gewoon in de garage drogen wanneer dat buiten niet kan?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het scheelt enorm gesjouw met zware wasmanden met natte was van de wasmachine op zolder naar de droogmolen in de tuin, maar in het binnendroogseizoen heb je dan het omgekeerde.
Oh, da’s ook nog wel een idee, al denk ik dat op zolder de was een stuk beter droogt dan in een garage. Het is vooral: vind ik het ¤10.000 waard? en ik denk dat daarop het antwoord nee isquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar als je de auto toch niet in de garage zet, kun je je was toch ook gewoon in de garage drogen wanneer dat buiten niet kan?
Tuurlijk, maar aangezien de wasmachine daar dan niet kan staan (bevroren waterleidingen en zo) moet je dan de was van elders naar de garage slepen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar als je de auto toch niet in de garage zet, kun je je was toch ook gewoon in de garage drogen wanneer dat buiten niet kan?
Ik ging uit van een geïsoleerde garage met wasmachinequote:Op maandag 5 oktober 2020 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar aangezien de wasmachine daar dan niet kan staan (bevroren waterleidingen en zo) moet je dan de was van elders naar de garage slepen.
Het slepen van wasgoed is al eerder in deze reeks aan de orde gekomen...
Ook dat onderwerp was al besproken...quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ging uit van een geïsoleerde garage met wasmachine
Nou, nee. Daar was nog twijfel over.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat onderwerp was al besproken...
Als DDM zegt dat het (te) duur is, dan gaat het niet gebeuren... 🤑quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, nee. Daar was nog twijfel over.
Nee, maar ik had nog helemaal niet nagedacht over was drogen in de garage, dus het ging/gaat mee in de overweging.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als DDM zegt dat het (te) duur is, dan gaat het niet gebeuren... 🤑
En wat zijn die extra maatregelen ?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een bijdrage aan de extra beschermmiddelen die ze gebruiken.
Vooruit dan maar...
Spatkap.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:13 schreef just me het volgende:
[..]
En wat zijn die extra maatregelen ?
Oh die dragen ze hier bij de supermarkt ook, zal eens kijken of de producten daardoor ook duurder zijnquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
Oh die dragen ze hier bij de supermarkt ook, zal eens kijken of de producten daardoor ook duurder zijn
Gewoon bij de buurtsuper héquote:
Nicequote:Op maandag 5 oktober 2020 11:11 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:05 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon mocht vandaag weer naar school![]()
Werd natuurlijk wel geconfronteerd met het dwingende mondkapjesadvies. Zijn reactie was zoals altijd opstandig, maar hij liet toch toe dat ik wat mondkapjes in zijn tas deed. Net terug uit school zei hij dat hij toch maar braaf het mondkapje had gedragen.
Het vertrouwen in de jeugd is hersteld.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:11 schreef livelink het volgende:
Volgens mijn zoon droeg het overgrote deel van de leerlingen braaf een mondkapje. Had ik eigenlijk niet verwacht. De jeugd is toch braver dan ik dacht.
Ja, de quarantaineperiode is weer voorbij. Hopelijk voor iets langere tijd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat fijn dat hij weer naar school mag
Een uitmonstering van het personeel waardoor het er op lijkt dat ik toch in een Krona teststraat terecht ben gekomen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:13 schreef just me het volgende:
[..]
En wat zijn die extra maatregelen ?
Ik heb nog een aanbieding voor deze prima mondkapjes: https://breezymondmasker.be/quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:05 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon mocht vandaag weer naar school![]()
Werd natuurlijk wel geconfronteerd met het dwingende mondkapjesadvies. Zijn reactie was zoals altijd opstandig, maar hij liet toch toe dat ik wat mondkapjes in zijn tas deed. Net terug uit school zei hij dat hij toch maar braaf het mondkapje had gedragen.
Je ziet nu wel duidelijker een relatie tussen oorzaak en gevolg (wat je er ook van vindt...), brengt dat niet wat meer rust bij je zoon (en jou)?quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de quarantaineperiode is weer voorbij. Hopelijk voor iets langere tijd.
Mijn zoon heeft vooral baat bij duidelijkheid. Regels en wetten. Dus dringend advies kan hij niks mee, maar de school verwoordde het in de mail naar de leerlingen dat ze van alle leerlingen verwachten dat ze een mondkapje zouden dragen. Dat is dan voor hem al weer veel duidelijker.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ziet nu wel duidelijker een relatie tussen oorzaak en gevolg (wat je er ook van vindt...), brengt dat niet wat meer rust bij je zoon (en jou)?
Ik snap de insteek van je zoon op zich wel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft vooral baat bij duidelijkheid. Regels en wetten. Dus dringend advies kan hij niks mee, maar de school verwoordde het in de mail naar de leerlingen dat ze van alle leerlingen verwachten dat ze een mondkapje zouden dragen. Dat is dan voor hem al weer veel duidelijker.
En de school heeft als regel ingesteld dat als er een leerling die bij jou in de klas zit (al is het maar bij 1 vak) positief wordt getest dat je dan minimaal 1 week niet naar school komt. Daar is hij het niet mee eens, maar de regel is helder. Geen uitzonderingen.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een uitmonstering van het personeel waardoor het er op lijkt dat ik toch in een Krona teststraat terecht ben gekomen.
Mannen en vrouwen in witte wegwerp overalls, mondkapjes, handschoenen en gezichtsschermen.
Een beetje zoals gisteren 27 jaar geleden in de Bijlmermeer na de El Al ramp...
[ afbeelding ]
Ik zie niet in wat een mondkapje gaat doen als je benzine tankt, aar goed, ik snap dat hele mondkapjesgedoe niet, blijf gewoon uit mijn aura, dan kan ik je ook niet besmettenquote:Op maandag 5 oktober 2020 16:54 schreef Rafeiro het volgende:
In Duitsland kan je zelfs niet tanken zonder mondkapje, die zetten de pomp gewoon niet aan.
Dat soort duidelijkheid, daar heb je wat aan.
Niet dat stomme gezweef zoals in Nederland.
Ik heb er ook nog nooit 1 opgehad, ben idd ook meer van de afstand. Maar maak gewoon duidelijke regels en niet van die halfbakken adviezenquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat een mondkapje gaat doen als je benzine tankt, aar goed, ik snap dat hele mondkapjesgedoe niet, blijf gewoon uit mijn aura, dan kan ik je ook niet besmetten
Onzin, tanken zonder mondkapje gaat prima, bij eventueel afrekenen binnen moet je 'm wel op.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:54 schreef Rafeiro het volgende:
In Duitsland kan je zelfs niet tanken zonder mondkapje, die zetten de pomp gewoon niet aan.
Bij mijn buurtwinkel wordt er vriendelijk om gevraagd, kleine moeite om dan zo"n mondkapje op te doen, ik zet m op als ik de winkel inloop, ben ik weer buiten gaat het mondkapje de prullenbak in. Zonde van de 20 cent ? Misschien wel maar ik doe er mijn buurtwinkel een groot plezier meequote:Op maandag 5 oktober 2020 17:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit 1 opgehad, ben idd ook meer van de afstand. Maar maak gewoon duidelijke regels en niet van die halfbakken adviezen
Ik ga eigenlijk alleen naar de AH hier in de buurt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:37 schreef just me het volgende:
[..]
Bij mijn buurtwinkel wordt er vriendelijk om gevraagd, kleine moeite om dan zo"n mondkapje op te doen, ik zet m op als ik de winkel inloop, ben ik weer buiten gaat het mondkapje de prullenbak in. Zonde van de 20 cent ? Misschien wel maar ik doe er mijn buurtwinkel een groot plezier mee
Bij mijn buurtsuper is het nooit druk en toch houden mensen afstand. Jammer dat het bij jou anders is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk alleen naar de AH hier in de buurt.
Maar vandaag vond ik de mensen onbeschofter dan ooit.
"Ik heb een mondkapje op, dus ik mag alles."
"Afstand? Ik rijdt je niet tegen de enkels, dat is toch afstand? "
Echt zo debiel als vandaag heb ik het nog niet gezien.
En helpen die mondkapjes dan wel of juist niet....
Het ging hier altijd prima, ruimte zat. Maar lijkt wel nu ze mondkapjes ophebben mensen denken dat ze alles mogen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
Bij mijn buurtsuper is het nooit druk en toch houden mensen afstand. Jammer dat het bij jou anders is.
Maar hoe het hier in de grotere supermarkten is weet ik niet
Misschien mag je ook 's ochtends met de oudere mensen boodschappen gaan doenquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het ging hier altijd prima, ruimte zat. Maar lijkt wel nu ze mondkapjes ophebben mensen denken dat ze alles mogen.
En hihi, die kapjes beschermen hun niet, maar de andere klanten.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:51 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien mag je ook 's ochtends met de oudere mensen boodschappen gaan doen
quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:56 schreef MadMaster het volgende:
Baggerweer, dus vanavond allemaal aan de radiostream gekluisterd zitten voor een nog nader in te vullen Manic Monday vanaf 20.00 uur tot wanneer ik het beu ben...
Ik hoorde het. Ik dacht: dat kan nooit MadMaster zijn, dat is vast nog de vorige uitzending.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
#metoo
Orgel Joke doet de opwarming vandaag...
quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Ik dacht: dat kan nooit MadMaster zijn, dat is vast nog de vorige uitzending.
Tulpenzwiebeln aus Amsterdam...quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Ik dacht: dat kan nooit MadMaster zijn, dat is vast nog de vorige uitzending.
Ik dacht, laat ik die song ook maar eens in z'n geheel weer eens een keer draaien...quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond livelink en just me
Ik herken een nummer uit het intro
Ik luisterquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een leuk verhaaltje over...
ik probeerde mee te zingenquote:
quote:Bokuko ramaya
Aabantu ramaya
Miranda tumbala
Hohoho
Ramaya
Bokuko ramaya
Abantu ramaya
Mitumbala
Aricki brr mutuana gipelile
Lala, lalalala
Aricki brr kewana gipelile
Lala, lalalala
Tumba lagubalam barunga
Lala, lalalala
Aricki brr tatana bitonga
Lala, lalalala
Hey jamboji bara bara
Hey jamboji bara bara
Mulangati chilungati
Hey chira ba ba
Ramaya
Bokuko ramaya
Aabantu ramaya
Miranda tumbala
Hohoho
Ramaya
Bokuko ramaya
Abantu ramaya
Mitumbala
Aricki brr mutuana gipelile
Lala, lalalala
Aricki brr kewana gipelile
Lala, lalalala
Tumba lagubalam barunga
Lala, lalalala
Aricki brr tatana bitonga
Lala, lalalala
Hey jamboji bara bara
Hey jamboji bara bara
Mulangati chilungati
Hey chira ba ba
Ramaya
Bokuko ramaya
Aabantu ramaya
Miranda tumbala
Hohoho
Ramaya
Bokuko ramaya
Abantu ramaya
Mitumbala
Hey jamboji bara bara
Hey jamboji bara bara
Mulangati chilungati
Hey chira ba ba
Ramaya
Bokuko ramaya
Aabantu ramaya
Miranda tumbala
Hohoho
Ramaya
Bokuko ramaya
Abantu ramaya
Mitumbala
Lalala...
Wat voor een taal is dit eigenlijk?quote:
Swahiliquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat voor een taal is dit eigenlijk?
Nou, zo vanzelfsprekend is dat niet hoor.quote:
#ophefquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
Tegenwoordig zouden ze er iets met ramadan van maken als parodie.
Jim Steinman, ja...quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Geschreven door die pipo die ook nummers voor Meatloaf schreef, toch?
Watquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze klinkt een beetje als een gammele auto.
Niks is toevallig...quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Het enige nummer dat eigenlijk al met een alarm begint
Het wordt zo nog erger, het is een mash-up door de PSB zelf...quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
Lieve help. Geen idee dat dit gecovered was door PSB.
Welke van de twee?quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:25 schreef Symphonic het volgende:
Deze had ik zaterdag ook nog klaar staan (uiteraard niet de PSB versie)
Hun beruchte combi-cover uit 1991quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
Lieve help. Geen idee dat dit gecovered was door PSB.
Ik vind het wel grappig gedaan. Het komt niet in de buurt van mijn PSB Top 100, maar op de één of andere manier klinkt het toch nog steeds wel fris. Plaat is bijna 30 jaar oud.quote:
Die was hier nog niet toen ik dat postequote:Op maandag 5 oktober 2020 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus niet Can't Take My Eyes Off Of You van Boys Town Gang.
Daar doelde ik op...
Het was meer zo dat Behaviour (overigens hun beste album). De vorige single, Being Boring, had amper de Top 20 gehaald. Vandaar dat ze tussendoor een ander nummer opnamen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:27 schreef livelink het volgende:
Het succes was hen kennelijk even naar het hoofd gestegen.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het was meer zo dat Behaviour (overigens hun beste album). De vorige single, Being Boring, had amper de Top 20 gehaald. Vandaar dat ze tussendoor een ander nummer opnamen.
De reactie van U2 was trouwens legendarisch: What have we done to deserve this?
Briljante reactiequote:Op maandag 5 oktober 2020 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het was meer zo dat Behaviour (overigens hun beste album). De vorige single, Being Boring, had amper de Top 20 gehaald. Vandaar dat ze tussendoor een ander nummer opnamen.
De reactie van U2 was trouwens legendarisch: What have we done to deserve this?
dat is geen antwoord op de vraag van livelinkquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan niet stilzitten.
Herkende hem zaterdag direct
quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de vraag van livelink
quote:
ik geloof jequote:
Hij zong het niet eens zelf:quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit had hij beter achterwege kunnen laten
Gefeliciteerd met post #33 in topic #3333quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mits de prijs goed is.
Stond hier een woning te koop tegenover m'n huidige woning. Vraagprijs 375k (wat gewoon veel te hoog is)
maar ja, verrotte markt. Makelaar zei al: er is zoveel vraag naar die woning, de verwachting is dat ie voor meer dan 400k verkocht wordt.
Ok, thanks. Want ik had er niet meer dan 325k voor over
En de prijs is weer geen koelkast voor Oscarquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met post #33 in topic #3333
Is goed voor je.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:03 schreef Rafeiro het volgende:
Heb gewoon een uur gemist
Op de bank gaan liggen en zowaar in slaap gedonderd.
En meteen kerst vibes.
Hier niet anders dan anders, maar wij zijn de uitzonderingquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
Dit wordt een hele rare Kerstmis, vrees ik.
Fuck it, weer 2 dagen hotel geboekt in Holten (De Swarte Ruijter) met vrienden en de hele wereld kan dan vreedzaam de rambam krijgen...quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
Dit wordt een hele rare Kerstmis, vrees ik.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fuck it, weer 2 dagen hotel geboekt in Holten (De Swarte Ruijter) met vrienden en de hele wereld kan dan vreedzaam de rambam krijgen...
3 mensen uitnodigen magquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
Wij gingen altijd met de hele familie naar mijn ouders. Dus alle kinderen, kleinkinderen en achterkleinkind.
Dat kan nu niet. Ik denk dat wij nu mijn ouders en mijn broer maar uitnodigen, maar eigenlijk geen idee of dat mag.
niemand weet hoe het er tegen die tijd uitziet, ik zie welquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
Wij gingen altijd met de hele familie naar mijn ouders. Dus alle kinderen, kleinkinderen en achterkleinkind.
Dat kan nu niet. Ik denk dat wij nu mijn ouders en mijn broer maar uitnodigen, maar eigenlijk geen idee of dat mag.
Je denkt dat je een uur hebt gemist, maar je hebt 2 maanden, 16 dagen en een uur gemistquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:03 schreef Rafeiro het volgende:
Heb gewoon een uur gemist
Op de bank gaan liggen en zowaar in slaap gedonderd.
En meteen kerst vibes.
Goed gedaanquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fuck it, weer 2 dagen hotel geboekt in Holten (De Swarte Ruijter) met vrienden en de hele wereld kan dan vreedzaam de rambam krijgen...
quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met post #33 in topic #3333
Briljant instrumentquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo gaaf, dit deuntje met de theramin...
Ik zou er wel eens een uurtje mee willen pielenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het kan bespelen wel.
Ik heb een hoop ellende met dat ding gehoord...
ruimte zat in je nieuwe huisquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou er wel eens een uurtje mee willen pielen
Of in de tuin, kan me voorstellen dat DDM het daar niet helemaal mee eens isquote:
We hebben nu een groter huis, het is ons zelfs verkocht als 155 m2 al geloof ik dat niet helemaalquote:
had ik even niet doorquote:
Het scheelt bijna niks, maar we hebben nu net geen rukmte voor de Thereminquote:
Ik heb er ook geen ruk mee...quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het scheelt bijna niks, maar we hebben nu net geen rukmte voor de Theremin
Afketsen die verhuizing joh!quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het scheelt bijna niks, maar we hebben nu net geen rukmte voor de Theremin
Waarschijnlijk te vaak schoongemaakt. Ze krimpen in de was.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Die oppervlaktes van huizen moet je echt met een korrel zout nemen, het huis van de buren heeft de afgelopen jaren voor 140 en 147 m2 op funda gestaan en het vorige huis van Symph heeft hij als huis met veel meer m2 gekocht dan waarvoor het later verkocht werd, dat scheelde echt veel
Ik ook nietquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ik toch nog maar een ukkie, ken dit niet
televisieserie uit 1981quote:
Ik heb er weleens van gehoord, maar het is net van voor mijn tijd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ik toch nog maar een ukkie, ken dit niet
Is ook van voor jouw tijd natuurlijk.quote:
Onopvallend bedoel je?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel erg op z'n begin 1980's gemixt...
quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal meezingen, met alle 600 tegelijk!!
Ik heb altijd een beetje last van plaatsvervangende schaamte. En het doet me iets te veel aan pestgedrag denken. Deze viel op dat niveau gelukkig wel mee.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de lol nooit ingezien van dit soort ‘humor’
De geïnterviewden zijn anoniem, dus zo erg vind ik het niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje last van plaatsvervangende schaamte. En het doet me iets te veel aan pestgedrag denken. Deze viel op dat niveau gelukkig wel mee.
Ik las dat de Heilige Geest nu Krona heeft...quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:39 schreef DJ11 het volgende:
De kerk in Staphorst krijgt doodsbedreigingen, lees ik in het nieuws. Raar dat mensen een gebouw met de dood bedreigen.
Als Trump het overleeft, dan lukt de Heilige Geest dan ook wel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las dat de Heilige Geest nu Krona heeft...
Ik luisterde dat heel vaak. Vond het erg leuk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De geïnterviewden zijn anoniem, dus zo erg vind ik het niet.
En ik vind het zeer origineel én leuk...
Voor de zoektocht: Hello (Dyro Just Came Remix)quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Leuke remix wel. Het origineel stond in mijn Top 15 van het jaar (2010). Leuke plaat.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de zoektocht: Hello (Dyro Just Came Remix)
Lekkere muziek om wakker op te worden zekerquote:
Het schijnt dat 'ie toch weer aan de slag is/gaat...quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:54 schreef livelink het volgende:
Ja, jammer dat Stromae geen muziek meer maakt.
Live vind ik het nummer beter.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Uit de begin periode van The Cure: A Forest - Live @ De Melkweg, Amsterdam (12 december 1979)...
http://www.cure-concerts.de/concerts/1979-12-12.php
Ik had het al aangepastquote:
Ik ben ook vooral liefhebber van hun eerste 3 albums, daarna vind ik het een stuk minder worden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het al aangepast![]()
Ik ben niet zo weg van The Cure, maar dit vond ik ineens lekker klinken.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
En nu ga ik naar bed. Dank voor een regenachtig avondje vermaak
Welterusten DDM.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterusten!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Jij ook welterusten!quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Dank Madmaster. Heb me prima vermaakt
Ik heb geen wensen, ik vermaak me primaquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er nog specifieke wensen of juist niet?
Laat maar horen...
Welterusten Symphonicquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:17 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Trustenquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |