Misschien is dat de oplossing, dat alle complotgekkies massaal een moestuin gaan bijhouden en daardoor geen tijd meer overhouden voor vage filmpjes.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:36 schreef Chia het volgende:
Haha Lange Frans weer in een nieuwe rabbit hole
Ja, dat heb gestaan op feesboekquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:38 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Bloed drinken om jong te blijven, kan dat überhaupt?
Elke vorm van internet gebruiken maakt je een slaaf van de pedo elite!!quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Misschien is dat de oplossing, dat alle complotgekkies massaal een moestuin gaan bijhouden en daardoor geen tijd meer overhouden voor vage filmpjes.
Ik ben geen hematoloog dus ik kan hier helaas geen uitspraken over doenquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:38 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Bloed drinken om jong te blijven, kan dat überhaupt?
Helaas is het in de meeste andere landen niet beter.quote:
Lol ja zo laag als ze het zelf opzoekenquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:40 schreef Oostblokkert het volgende:
Politieke partijen hierbij koppelen vind ik wel laag.
Eng iddquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:40 schreef DaMart het volgende:
Je gaat je toch afvragen wat al die complotgekkies hebben gebruikt... dat moet wel heel erg sterk spul zijn.
Idd, snap het ook niet van FvD hoor. Laat die complotkiezers lekker bij de PVVquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:41 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Lol ja zo laag als ze het zelf opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |