Je kunt over Hendrix zeggen wat je wil, maar zijn haartransplantatie lijkt niet helemaal goed gelukt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er blijft toch nog wel een plekje vrij voor wondervoetballer Hendrix?
Gedurfd, met twee man.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sangare-Van Ginkel wordt uiteindelijk het middenveld denk ik
Resultaat zie je ook pas na een jaar ofzoquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt over Hendrix zeggen wat je wil, maar zijn haartransplantatie lijkt niet helemaal goed gelukt.
Ah kijk, een ervaringsdeskundige. Ook in Turkije laten doen?quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Resultaat zie je ook pas na een jaar ofzo
Winnen we iig een penaltyreeks..quote:
Nee.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah kijk, een ervaringsdeskundige. Ook in Turkije laten doen?
Tjah hij wou perse een gratis deal. Hoefde er alleen maar over te posten op Instagram. Nu weet meteen iedereen waar ze NIET naartoe moeten gaanquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt over Hendrix zeggen wat je wil, maar zijn haartransplantatie lijkt niet helemaal goed gelukt.
Ruud Gullit weet daar alles vanquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
Keer iets over gelezen, al die BN’ers doen dat toch tegenwoordig.
Als invaller is ie altijd nuttig.. die mag van mij wel een contract voor het leven krijgenquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je meent dit nog ook.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als invaller is ie altijd nuttig.. die mag van mij wel een contract voor het leven krijgen
Gisteren stond er een naaktfoto van Ruud op twitter. (dan weet je dat)quote:
Goed voor de kleedkamer ook hè. Dus.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als invaller is ie altijd nuttig.. die mag van mij wel een contract voor het leven krijgen
En had hij een grote leuter?quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gisteren stond er een naaktfoto van Ruud op twitter. (dan weet je dat)
Alles ondergekwakt hier bohbohbohquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sangare-Van Ginkel wordt uiteindelijk het middenveld denk ik
Doe eens niet zo obsessief man! Je hebt me deze vraag ook al via DM en PM gesteld.quote:
Ginkel heeft straks idd gewoon iets van 2,5 jaar geen duel gespeeld. Nou is hij nog een heel stuk jonger dan Ibi, maar het is wel heel, heel erg lang idd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
fit echt een topspeler in de eredivisie maar dit begrijp ik ook niet zo, heb je net Afellay de laan uitgestuurd
quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen natuurlijk als het PSV weinig tot niets kost.
Na Afellay waren ze natuurlijk op zoek naar een nieuwe aanvoerder die weinig tot niets kan spelen.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is dat de tactiek van Herr Schmidt? wegwerken door het midden omdat we met Rosario en Thomas geweldige koppers hebbenquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Valt me wel op dat hij vrij veel ballen recht vooruit wegwerkt in plaats van naar de zijkanten. Donderdag en zondag meerdere keren. Leverde een aantal onnodig gevaarlijke momenten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |