Zeker. Hard Gras heeft zelfs sinds kort een podcast volgens mij. En hij heeft zijn wekelijkse cijferrubriekje in het Parool/regionale kranten natuurlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doet Henk eigenlijk nog wat voor de kost? Hard Gras?
Je volgt Zijleaids toch niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Simon Zijlemans van de week ook al, jammer dat Thijs nooit meer boos wordt.
Twitter is mijn uitlaatklep maar onschuldige mensen laat ik met rust.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb me de afgelopen minuten toch maar mooi vermaakt met de tweeter van @:maxi-mus, wat een naar mannetje ben je toch ook.
Die heb ik alleen in mijn timeline voorbij zien komen met een Ronaldo-faptweetje een paar weken terug.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, die reageert vrijwel altijd ziedend op kritiek.
Wow dit is echt een meltdownquote:
Als je er ouder uit ziet als Del Bosquequote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Carlos Sastre is ook oud geworden...
Daar heeft hij dan een dagtaak aan?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, die reageert vrijwel altijd ziedend op kritiek.
Kijkt geen hond naar zijn programma's joh.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan een dagtaak aan?
Die ziet er voor mijn gevoel dan al weer 20 jaar hetzelfde uit.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je er ouder uit ziet als Del Bosque
Wie?quote:
Heeft ook al eens bij Buitenhof gezeten ooit, hoor.quote:
Iemand die graag de economie opengooit en alles angstzaaierij vindt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een vervelende twitteraar toch @:el-stinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |