Net als vorige week op TexGod gestemd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:50 schreef Scrummie het volgende:
MOTM Feyenoord - ADO Den Haag is Senesi geworden! Hoera voor onze Argentijn.
Kies nu je MOTM van de wedstrijd van vandaag, Willem II - Feyenoord:
[poll=686]
Terecht. Ik ook.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net als vorige week op TexGod gestemd.
Zou mooi zijn als je Bozenik dan nog kunt slijten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Het zal wel niet gaan gebeuren maar dit zou ik ook zeker toejuichen.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je Bozenik dan nog kunt slijten.
Kan er helemaal niets van. Als die interesse vanuit Italie klopt dan moet je hem gewoon slijten en Zirkzee huren.quote:
Ok.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:10 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kan er helemaal niets van. Als die interesse vanuit Italie klopt dan moet je hem gewoon slijten en Zirkzee huren.
Zal het aan Arnesen doorgeven.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:10 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kan er helemaal niets van. Als die interesse vanuit Italie klopt dan moet je hem gewoon slijten en Zirkzee huren.
Ik weet 100% wel dat ik op Jorgensen in zijn huidige vorm van een aantal jaren oud niet zit te wachten. Je moet minimaal twee werkende spitsen hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:22 schreef Haringkop het volgende:
Ik weet eigenlijk nog niet of ik wel op Zirkzee zit te wachten.
Centraal in ieder geval wel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:29 schreef hhh38 het volgende:
Zou je inmiddels kunnen zeggen dat we de beste verdediging van de Eredivisie hebben?
@:kapiteintje
Meh elke keer een tegengoal in de eerste 20 min van de wedstrijd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:29 schreef hhh38 het volgende:
Zou je inmiddels kunnen zeggen dat we de beste verdediging van de Eredivisie hebben?
@:kapiteintje
Ben ik wel met je eens, maar ik twijfel of Zirkzee er wel meteen zal staan. De opstelling van vandaag kan je m.i. gewoon heel vaak toepassen. Ik ben ook geen groot fan van Bozenik, maar als je nu Zirkzee haalt zet je die jongen (Bozenik) gewoon heel het seizoen in de ijskast. Dat lijkt mij ook kapitaalvernietiging.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik weet 100% wel dat ik op Jorgensen in zijn huidige vorm van een aantal jaren oud niet zit te wachten. Je moet minimaal twee werkende spitsen hebben.
Zeker.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar ik twijfel of Zirkzee er wel meteen zal staan. De opstelling van vandaag kan je m.i. gewoon heel vaak toepassen. Ik ben ook geen groot fan van Bozenik, maar als je nu Zirkzee haalt zet je die jongen (Bozenik) gewoon heel het seizoen in de ijskast. Dat lijkt mij ook kapitaalvernietiging.
Bozenik is nog niet eens goed genoeg voor de bank. Hij heeft geen snelheid, niet behendig en is niet balvast.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker.
Hoop niet dat we straks een scenario krijgen waarbij Malacia, Geertruida, Kkc en Bozenik naast elkaar op re bank zitten. Is toch een flink deel van je kapitaal.
De eerste 13 van Feyenoord zijn gewoon best sterk. Of in ieder geval; je kan een goed elftal neerzetten. Als je dit niveau aan blijft tikken zie ik weinig teams ons verslaan. Maar de kans is groter dat het volgende week weer een enorme zaadpot wordt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:30 schreef Generationalpha het volgende:
Met de huidig concurrentie van een matig Ajax en PSV en een AZ dat zichzelf al bijna het seizoen heeft uitgevoetbald zie ik nog best veel kans voor Feyenoord dit jaar.
Zit veel scorend vermogen in het team, ik denk dat Advocaat een hele slimme beslissing heeft gemaakt door Linssen in de spits te zetten. Met Sinisterra erbij is dit een goed elftal.
Gelukkig spelen we pas over 2 wekenquote:Op zondag 4 oktober 2020 20:31 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste 13 van Feyenoord zijn gewoon best sterk. Of in ieder geval; je kan een goed elftal neerzetten. Als je dit niveau aan blijft tikken zie ik weinig teams ons verslaan. Maar de kans is groter dat het volgende week weer een enorme zaadpot wordt.
Ah godver, die kut interlands ook altijdquote:Op zondag 4 oktober 2020 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we pas over 2 weken.
Dat sowieso, interlands zijn altijd zaadpotten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:31 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste 13 van Feyenoord zijn gewoon best sterk. Of in ieder geval; je kan een goed elftal neerzetten. Als je dit niveau aan blijft tikken zie ik weinig teams ons verslaan. Maar de kans is groter dat het volgende week weer een enorme zaadpot wordt.
Dat maakt voor mijn punt vrij weinig uitquote:Op zondag 4 oktober 2020 20:25 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bozenik is nog niet eens goed genoeg voor de bank. Hij heeft geen snelheid, niet behendig en is niet balvast.
Ik heb in ieder geval vertrouwen dat wij een 4-0 voorsprong bij rust wl over de streep trekken tegen Spartaquote:Op zondag 4 oktober 2020 20:31 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:06 schreef Caland het volgende:
https://nos.nl/video/2350(...)er-te-zijn-hoor.html
Wat zijn de interviews met Berghuis toch een verademing als je het afzet tegenover dat slappe gelul van elke andere eredivisiespeler.
Komt met de blessure/coronagolf niet heel slecht uit. Daarna weer zeven potjes in drie weken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah godver, die kut interlands ook altijd
Hmm, ja op zich terecht punt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Komt met de blessure/coronagolf niet heel slecht uit. Daarna weer zeven potjes in drie weken.
Ik wil ook wel eens wat.quote:Jack van Gelder is in het praatprogramma Rondo lovend over Steven Berghuis. De aanvoerder liet ook vandaag zijn voeten weer spreken en was enorm belangrijk voor de ploeg van Dick Advocaat. De presentator komt ook nog met een opmerkelijk nieuwtje. Twee clubs hebben zich namelijk gemeld bij Feyenoord om Berghuis op huurbasis over te nemen.
''Het laatste nieuws over Berghuis is dat er nog geen nieuws is, hoe gek het ook klinkt'', vertelt Van Gelder in het programma van Ziggo. ''Er is nog ruim 24 uur voor de transferdeadline en er is een tweetal clubs zeer genteresseerd in Berghuis om hem over te nemen. Ik weet niet welke, maar het is op huurbasis en dat wil men bij Feyenoord niet. Wie weet gebeurt er nog wat, maar dat is niet te hopen voor Feyenoord. Het is een buitengewoon belangrijke speler.''
Bijlow komt volgende keer wel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:46 schreef Haringkop het volgende:
Trouwens wel een giller dat zo'n Bizot zich mag melden bij Oranje en Bijlow moet wachten op z'n kans.
HieleGOD zei het wel mooi bij die DickvoormekaarPodcastquote:
Ik weet niet of dat zo is. Volgens mij is dit het recept voor een sterk Feyenoord. Hopen voor Feyenoord dat Advocaat over 3 weken niet zo dom is om Jrgensen weer op te stellen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Hurenquote:
Mwah, dat is ook wel onzin.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:08 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Blijkbaar durven clubs gewoon geen spelers zonder restwaarde te halen.
Wat is anders de verklaring dat een speler die al jaren belachelijk veel scoort en voor een appel en een ei op te pikken is niet verkocht wordt?quote:
Maar schamen ze zich niet vraag ik me dan af. Dat je alleen al durft te vragen of je de sterspeler van een andere club even mag huren. Alsof Manchester City aan Bayern Mnchen vraagt of ze Lewandowski een jaartje kunnen huren.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:08 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Blijkbaar durven clubs gewoon geen spelers zonder restwaarde te halen.
Dat Berghuis zich uitstekend voelt bij Feyenoord en alleen naar een club wil in het buitenland waar hij direct aan spelen toekomt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:11 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat is anders de verklaring dat een speler die al jaren belachelijk veel scoort en voor een appel en een ei op te pikken is niet verkocht wordt?
DickGod.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Laatste 18 wedstrijden in eredivisie 14 gewonnen en 4 gelijk. Best goed
Is dit die Freek uit de Kein Geloel-podcast?quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:36 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Aldus het FOK!forum nog geen week geleden.
Hij is sarcastisch Hansquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Is dit die Freek uit de Kein Geloel-podcast?Wat een sukkel.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:36 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja gelukkig was het bij hem wel cynisme.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Is dit die Freek uit de Kein Geloel-podcast?Wat een sukkel.
Maar wat vind je van die podcast?quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja gelukkig was het bij hem wel cynisme.
Die luister ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar wat vind je van die podcast?
Te weinig analyses, te veel randzaken en supportersgelul.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar wat vind je van die podcast?
Het is wel vermakelijk. Ik heb helemaal geen behoefte aan nog meer analyse, tenzij het van echt goede analisten komt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Te weinig analyses, te veel randzaken en supportersgelul.
Het is maar net wat je zoekt in een podcast.
Dit zijn ze.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is wel vermakelijk. Ik heb helemaal geen behoefte aan nog meer analyse, tenzij het van echt goede analisten komt.
Wat maakt het in godsnaam uit hoe ze eruit zien? Ik hoef ook niet te weten hoe radio DJs eruit zien, meestal is dat maar beter ook.quote:
Niet veel maar ik dacht: Ik zoek het eens op.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat maakt het in godsnaam uit hoe ze eruit zien?
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:38 schreef FYazz het volgende:
Feyenoord had Berghuis moeten laten gaan. Hij maakt zijn doelpuntjes wel, maar dat heeft Feyenoord de laatste seizoenen niet veel gebracht.
Berghuis zit al langere tijd in de 'zeurmodus' en heeft niet de skills om een heel team op sleeptouw te nemen.
Ja ik hoor eigenlijk dezelfde zaken voorbij komen als ik met vrienden en familie over Feyenoord lul. Wat dat betreft snap ik wel dat mensen er naar luisteren, maar ik vind het zelf echt totaal niet boeiend.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is wel vermakelijk. Ik heb helemaal geen behoefte aan nog meer analyse, tenzij het van echt goede analisten komt.
Wat Caland al ongeveer heeft gezegd hoor ik gewoon te veel supportersgelul terug die ik zelf ook met vrienden en familie heb over Feyenoord (al dan niet onder invloed). Daar heb ik dan totaal geen behoefte aan in een podcast. Nogmaals: het is maar net wat je zoekt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat ik niet veel vrienden en familie heb die ook fan zijn van Feyenoordquote:Op maandag 5 oktober 2020 00:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat Caland al ongeveer heeft gezegd hoor ik gewoon te veel supportersgelul terug die ik zelf ook met vrienden en familie heb over Feyenoord (al dan niet onder invloed). Daar heb ik dan totaal geen behoefte aan in een podcast. Nogmaals: het is maar net wat je zoekt.
Wat betreft vind ik de analytische podcasts van VI Dickvoormekaar wel fijn om naar te luisteren.
Hij werd getipt toch?quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:28 schreef fetX het volgende:
Heeft FeyenoordTM helemaal uitgeplozen dat Zirkzee is op weg naar Nederland. Is 'ie op weg naar Jong Oranje
Jij pullt even een Tymoschukje?quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:37 schreef Caland het volgende:
Zirkzee net gespot in de lift van het Erasmus MC.
Dat was 1 userquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:36 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:38 schreef FYazz het volgende:
[..]
Feyenoord had Berghuis moeten laten gaan. Hij maakt zijn doelpuntjes wel, maar dat heeft Feyenoord de laatste seizoenen niet veel gebracht.
Berghuis zit al langere tijd in de 'zeurmodus' en heeft niet de skills om een heel team op sleeptouw te nemen.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En hij is tergend traag voor een buitenspeler.
Het waren er 3! Wederom gelachenquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Mee eens hoor, daarbij geeft Berghuis genoeg wedstrijden niet thuis en is hij lang niet zo goed als iedereen wel lijkt te denken.
Oh nou, wel 3 hele users.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het waren er 3! Wederom gelachen
Die nemen we niet meer serieus.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hoop van ganse harte dat je mij eind van het seizoen op mijn nummer kunt zetten omdat Berghuis Feyenoord naar het kampioenschap heeft geloodst.quote:
Humor op de maandagmorgenquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelachenquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus Berghuis is pas van waarde als hij Feyenoord naar het kampioenschap loodst?quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:02 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik hoop van ganse harte dat je mij eind van het seizoen op mijn nummer kunt zetten omdat Berghuis Feyenoord naar het kampioenschap heeft geloodst.
Ik heb het graag mis in deze.
Mwah, dit sentiment heeft toch wel heel lang om Berghuis heen gehangen. Gezien zijn statistieken is het echt belachelijk hoevaak hij onderwerp van de discussie is geweest (ook hier). Deze drie zijn wat laat van begrip, maar als je naar de topics van vorig jaar keek, kan je er wel meer dan drie vinden.quote:
Echt hequote:Op maandag 5 oktober 2020 11:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dus Berghuis is pas van waarde als hij Feyenoord naar het kampioenschap loodst?
Oh ik heb ook vaak genoeg kritiek op Berghuis gehad, als dat is wat je bedoelt. En dat moet ook wel mogen, ondanks prima statistieken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, dit sentiment heeft toch wel heel lang om Berghuis heen gehangen. Gezien zijn statistieken is het echt belachelijk hoevaak hij onderwerp van de discussie is geweest (ook hier). Deze drie zijn wat laat van begrip, maar als je naar de topics van vorig jaar keek, kan je er wel meer dan drie vinden.
daar kunnen we nog over discussiren maar hij is wel met afstand de beste speler van Feyenoordquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt he![]()
Godverdomme man. Met afstand beste buitenspeler van de Eredivisie op dit moment.
Wie vind je op dit moment beter?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar kunnen we nog over discussiren maar hij is wel met afstand de beste speler van Feyenoord
Berghuis heeft tot nu toe in zijn eentje meer doelpunten gescoord dan heel Ajax bij elkaar. Weet niet wat daar aan te discussiren valt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar kunnen we nog over discussiren maar hij is wel met afstand de beste speler van Feyenoord
Al een paar seizoenen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt he![]()
Godverdomme man. Met afstand beste buitenspeler van de Eredivisie op dit moment.
Er is echt niemand in de Eredivisie die over het algemeen beter presteert dan Berghuis op die positie hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kun je die niet eens een jaartje huren dan?quote:Na een gesprek met Frank Arnesen bevestigt ook Martijn Krabbendam dat trainer Dick Advocaat het waarschijnlijk zal moeten doen met de selectie die er nu staat. Zoals al eerder vermeld kan Feyenoord er alleen iemand bij halen, wanneer er eerst iemand vertrekt. Dat betekent dat ook een transfer Jeremain Lens, die volgens Krabbendam stond te springen om naar Feyenoord te komen, er niet in zit.
"Er is contact geweest met Lens", bevestigt de clubwatcher op de website van Voetbal International. "Zelf stond hij ook te springen. Hij had zijn koffers bij wijze van spreken al gepakt. Maar hij is niet te betalen, er is geen geld. Het zou wel kunnen als Berghuis vertrekt, maar dan moet je als club de afweging maken: worden we er beter van als we de topscorer en de speler die al jaren de beste statistieken overlegt laten vertrekken. Ik denk dat Dick Advocaat diep in zijn hart ook het liefst alles bij het oude houdt."
Krabbendam gaat mee in het heersende optimisme na de overtuigende 1-4 overwinning op Willem II. "Als iedereen fit is, staat er een uitstekend elftal dat gewoon moeilijk te verslaan is. Een lastige uitwedstrijd in Tilburg winnen ze vrij eenvoudig. Er is best veel kwaliteit bijgekomen: Spajic, Teixeira die voor creativiteit kan zorgen, het scorend vermogen van Berghuis heb je nog. Het elftal valt aardig in elkaar, alleen ontbreekt het aan een echte spits."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |