Wanneer Ginkel daar zo fit is en die Sangaré een schot in de roos blijkt te zijn (ja beide een grote als, al hoor je over die laatste wel goede verhalen) hebben ze best een prima elftal. Zeker als Ihatarren weer in vorm komt en ze hebben wel goede aanvallers, die backs zijn ook wel prima in orde. Natuurlijk moet er daar een hoop meezitten, maar zolang Ten Hag stug blijft vasthouden aan de huidige opstelling gaat Ajax gewoon veel punten verspelen nog. Maar als hij normaal doet en het logisch neerzet wordt Ajax kampioen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schei uit joh![]()
Dat is nog minder dan niks had dan Feyenoord gezegd die zie ik het nog wel heel veel teams lastig maken.
Dat klopt. Geen enkele wedstrijd!quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan heb je nog weinig van die anderen gezien
Zou wel leuk zijn als er iets van creativiteit op het middenveld is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Feyenoord en PSV zijn altijd concurrenten, maar Ajax heeft wel de breedste en kwalitatief beste selectie normaal gesproken.
Zeker met het oog op het zware programma in combi met Europees voetbal is dat wel een voordeel. Het zal alleen een bak beter moeten dan gisteren, maar dat weten ze zelf ook wel...
PSV bellen. Sjon verhuurt iedereen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als er iets van creativiteit op het middenveld is.
Rugnummer 6, maar dat zegt weinig denk ik. Ik verwacht hem op 10. En dan hopelijk Tadic weer naar de spits.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Klaassen bevestigd en volgens de instagrampost gehaald als #6
De vraag is dus wie er van het duo Gravenberch / Alvarez naar de bank gaat...
En toch vraag ik me af hoe het kan dat wij het allemaal zo anders zouden doen. Zien wij het dan niet allemaal verkeerd? Het kan toch niet dat een coach van een topclub niet in staat is om de poppetjes op de juiste plek neer te zetten?quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar zolang Ten Hag stug blijft vasthouden aan de huidige opstelling gaat Ajax gewoon veel punten verspelen nog. Maar als hij normaal doet en het logisch neerzet wordt Ajax kampioen.
10 hoorquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Rugnummer 6, maar dat zegt weinig denk ik. Ik verwacht hem op 10. En dan hopelijk Tadic weer naar de spits.
Ik ben het ook wel vrij vaak met ze eensquote:
Lachwekkend. Feyenoord doet mee om plaats 4/5 dit seizoen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schei uit joh![]()
Dat is nog minder dan niks had dan Feyenoord gezegd die zie ik het nog wel heel veel teams lastig maken.
Ja, dan kan de broek uit natuurlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel vrij vaak met ze eens
Promes - Tadic - Antony
Klaassen
Martinez - Kudus
Zou ook mijn middenveld en aanval zijn
Het enige vraagteken voor mij is hoe Klaassen het zou doen in die opstelling, eventueel kan Kudus ook nog op 10 en dan Gravenberch ipv Klaassenquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, dan kan de broek uit natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lachwekkend. Feyenoord doet meer om plaats 4/5 dit seizoen.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:40 schreef Heeinz het volgende:
Het blijft toch wel echt een enorme baas
Ik hoop ook wel dat hij degene kan zijn die hier en daar iemand een schop onder z'n hol gaat gevenGoede speler, het blijft wel heel veel geld natuurlijk. Heeft het leuk gedaan in Duitsland maar viel totaal door de mand bij Everton. Ik twijfel of dit een speler is die Ajax beter gaat maken, maar we zullen zien. Je haalt in ieder geval doelpunten in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie het nu ook, meen toch echt gelezen te hebben dat hij 6 zou krijgenquote:
voetbalprimeur is geen betrouwbare sitequote:Op maandag 5 oktober 2020 18:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zie het nu ook, meen toch echt gelezen te hebben dat hij 6 zou krijgen
Daar kom ik dan ook nooit. Daarbij loopt Tadic met 10 en is 6 vrij zo ver ik weet. Maar op Ajax site zie ik idd Klaassen shirt met nummer 10.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voetbalprimeur is geen betrouwbare site
Tot nu toe zelden zo’n matig psv gezien. Ik vraag het me af hoor. VGinkel, die is toch waarschijnlijk pas 2021 fit en was zijn laatste jaar bij psv ook niet zo bijzonder?quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer Ginkel daar zo fit is en die Sangaré een schot in de roos blijkt te zijn (ja beide een grote als, al hoor je over die laatste wel goede verhalen) hebben ze best een prima elftal. Zeker als Ihatarren weer in vorm komt en ze hebben wel goede aanvallers, die backs zijn ook wel prima in orde. Natuurlijk moet er daar een hoop meezitten, maar zolang Ten Hag stug blijft vasthouden aan de huidige opstelling gaat Ajax gewoon veel punten verspelen nog. Maar als hij normaal doet en het logisch neerzet wordt Ajax kampioen.
En we zullen nooit weten wat het was geworden als hij niet geblesseerd was geraakt in die oefenpotquote:Op maandag 5 oktober 2020 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dat geld is wel definitief weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |