Je neemt hierin dus wedstrijden mee die bijna van een jaar geleden zijn? Tja, dat zegt weinig voor mijn gevoel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel echt pijnlijk, zes van de laatste veertien Eredivisie-wedstrijden verloren.
Het is gewoon geen linksbuiten, zo ingewikkeld is dat nietquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tadic heeft zijn beste tijd gehad.
is ook geen 6quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:07 schreef Heeinz het volgende:
PSV huurt Van Ginkel opnieuw. Nou weet ik niet in hoeverre hij fit is (schijnbaar eindfase revalidatie) maar voor een fitte Van Ginkel ipv Alvarez zou ik m'n linkerbal geven
was echt een goeie speler maar meer type Klaassen vd Beek, ik vind het echt jammer dat er geen 6 gehaald is, misschien toch een keer Martinez, Kudus, Klaassen proberenquote:Op maandag 5 oktober 2020 16:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je hem naast Kudus zou zetten zou je klaar zijn
Heb het idee dat die Martinez niet meer ziet staan voor de 6. Alleen nog maar als back up voor Tagliafico of Blind.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
was echt een goeie speler maar meer type Klaassen vd Beek, ik vind het echt jammer dat er geen 6 gehaald is, misschien toch een keer Martinez, Kudus, Klaassen proberen
lijkt er inderdaad op en ik vond hem vorig seizoen ook niet zo geweldig op die positie maar kan wel meer met een bal dan Alvarez.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb het idee dat die Martinez niet meer ziet staan voor de 6. Alleen nog maar als back up voor Tagliafico of Blind.
Baltovenaar sinds 2015.quote:
beidenquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Klaassen bevestigd en volgens de instagrampost gehaald als #6
De vraag is dus wie er van het duo Gravenberch / Alvarez naar de bank gaat...
wie gaat er eerste worden dan?quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:26 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij met een tweede plaats dit seizoen.
Wel bijna 5 achter elkaar gewonnen hoor!!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel echt pijnlijk, zes van de laatste veertien Eredivisie-wedstrijden verloren.
En hoeveel bij de Eredivisie?quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:26 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij met een tweede plaats dit seizoen.
dan heb je nog weinig van die anderen gezienquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij in ieder geval niet. Pure middelmaat.
Psv is niet veel minder.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan heb je nog weinig van die anderen gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |