Is nog niet zeker of het huur is of direct.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:43 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dit huur is? Waar is Ajax mee bezig joh.
Is Noa Lang onmisbaar dan voor Ajax? Ik vind dit geen rare transfer. Is inmiddels ook 21 en maakt simpelweg weinig kans op veel minuten dit jaar. Daarnaast moet je je nog altijd afvragen of dit de karakters zijn die je in je groep wil hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:43 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Wat noem jij 'dommekrachten'?quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vond het al raar dat ie er vandaag niet bijzat, daarom dus. Dit was juist een wedstrijd geweest om hem in te brengen.
Vond Lang goed spelen in de voorbereiding. Hij is (nog) niet basisrijp, maar hij heeft wel echt een versnelling aan de bal. Kwalijke zaak dat ie weg mag en de dommekrachten wel blijven komen.
Ze zouden eigenlijk de gesprekken tussen Ten Hag en Noa Lang moeten uitzenden op comedy centralquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is nog niet zeker of het huur is of direct.
Maar ze zien het blijkbaar niet in hem zitten.
Nou, het is niet dat er voorin geen opties zijn he.. en er zitten nog wat andere jonkies op het vinkentouwquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:43 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Alvarez bijvoorbeeld, maar ook het eindeloze vertrouwen in Ekkelenkamp.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:51 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Is Noa Lang onmisbaar dan voor Ajax? Ik vind dit geen rare transfer. Is inmiddels ook 21 en maakt simpelweg weinig kans op veel minuten dit jaar. Daarnaast moet je je nog altijd afvragen of dit de karakters zijn die je in je groep wil hebben.
[..]
Wat noem jij 'dommekrachten'?
Als Ten Hag tot bedaren komt (Tadic) hebben we er dus drie over. Of twee als ie Promes dat '10'-project blijft volhouden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had niet het gevoel dat Lang het ging redden maar leek me toch wel een redelijke back-up voor de flanken.
Ligt eraan of hij Klaassen nu als nieuwe 10 ziet, dan moet hij wel schuiven. Maar voor Neres moet ook nog wel een plekje gezocht worden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als Ten Hag tot bedaren komt (Tadic) hebben we er dus drie over. Of twee als ie Promes dat '10'-project blijft volhouden.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:57 schreef Haringkop het volgende:
Met de middelen die Ajax heeft is op z’n zachts gezegd bijzonder te noemen dat je bij Klaassen en Klaiber uit komt..
Tja, dat zijn wellicht spelers die veel Ajax-fans niet graag zien omdat ze niet voldoen aan het gewenste ideaalplaatje van een Xavi/Iniesta-achtige supertechnicus met potentiële wereldklasse creativiteit en flair. Helaas kun je nu eenmaal niet op elke positie een speler hebben die op dat soort vlakken absolute topkwaliteit is. Alvarez is verder een prima speler, Ekkelenkamp toont volgens mij ook de nodige potentie.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Alvarez bijvoorbeeld, maar ook het eindeloze vertrouwen in Ekkelenkamp.
Hansen en Unuvar zijn er zeker nog niet aan toe. De spoeling wordt wel dun als Neres weer eens geblesseerd raakt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of hij Klaassen nu als nieuwe 10 ziet, dan moet hij wel schuiven. Maar voor Neres moet ook nog wel een plekje gezocht worden.
Vanuit Jong zit er ook nog weinig voor de flanken wat er nu al klaar voor is.
Dan krijg je dus gedoe met Labyad op de flanken en Traoré of Huntelaar in de spits.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hansen en Unuvar zijn er zeker nog niet aan toe. De spoeling wordt wel dun als Neres weer eens geblesseerd raakt.
Neres heeft in al die jaren nog nooit een basisplek veroverd. Misschien tijd om toe te geven dat hij misschien ook niet zo uitzonderlijk is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hansen en Unuvar zijn er zeker nog niet aan toe. De spoeling wordt wel dun als Neres weer eens geblesseerd raakt.
Unuvar kun je toch prima meer minuten laten maken? Dat is tevens nu juist wel een type speler die Ajax-fans graag zien.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij is niet per se uitzonderlijk, maar voor Ajax wel gewoon een goede speler. En hij heeft vaak zat basis gestaan, vorig jaar toen hij lang geblesseerd raakte was hij ook gewoon basisspeler.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Neres heeft in al die jaren nog nooit een basisplek veroverd. Misschien tijd om toe te geven dat hij misschien ook niet zo uitzonderlijk is.
Ik ben ook team Ekkelenkampquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:00 schreef Dejannn het volgende:
Ekkelenkamp toont volgens mij ook de nodige potentie.
Dat is wel een fijne speler, maar die is net 17 en laat bij Jong Ajax zien nog niet goed genoeg te presteren. Zie eerder Kenneth Taylor minuten maken in het eerste. Lang heeft in de voorbereiding zich prima laten zien en heeft een versnelling aan de bal en dat heb je af en toe gewoon nodig als het niet loopt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:02 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Unuvar kun je toch prima meer minuten laten maken? Dat is tevens nu juist wel een type speler die Ajax-fans graag zien.
Als Neres of Antony geblesseerd raakt gaat Lang het verschil ook niet makenquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg je dus gedoe met Labyad op de flanken en Traoré of Huntelaar in de spits.
Waarschijnlijk niet, maar hij is wel een voorbeeld van breedtespelers die gewoon vanuit de jeugd komen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Neres of Antony geblesseerd raakt gaat Lang het verschil ook niet maken
Unuvar moet gewoon een jaartje de grote man worden bij Jong Ajax.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:02 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Unuvar kun je toch prima meer minuten laten maken? Dat is tevens nu juist wel een type speler die Ajax-fans graag zien.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is nog niet zeker of het huur is of direct.
Maar ze zien het blijkbaar niet in hem zitten.
Ik vond hem in de voorbereiding wel een goede indruk maken. En wie heb je allemaal op de vleugels? Anthony, Neres en Promes. Tadic kan daar eventueel ook. Prima als iedereen fit blijft maar als er blessures komen dan vind ik de spoeling erg dun. Zou je zien dat we dadelijk een paar weken naar Ekkelenkamp op LB zitten te kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:51 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Is Noa Lang onmisbaar dan voor Ajax? Ik vind dit geen rare transfer. Is inmiddels ook 21 en maakt simpelweg weinig kans op veel minuten dit jaar. Daarnaast moet je je nog altijd afvragen of dit de karakters zijn die je in je groep wil hebben.
[..]
Wat noem jij 'dommekrachten'?
Ik ben verder geen fan van die jongen of zo, maar ik vind dat hysterische afkraken van spelers die niet aan het ideaalplaatje voldoen zo overdreven. Dat lijkt bij Ajax-fans echt een soort obsessie te zijn, elke speler moet in potentie wereldtop zijn en buitenaards aan de bal. Dat is simpelweg een compleet onrealistische verwachting.quote:
Zijn genoeg spelers die in Jong Ajax ook niet een fantastische indruk wisten achter te laten, maar vervolgens wel presteerden in het eerste elftal. Onana en Dolberg bijvoorbeeld. Dus prestaties in Jong Ajax hoeven niet per se een graadmeter te zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat is wel een fijne speler, maar die is net 17 en laat bij Jong Ajax zien nog niet goed genoeg te presteren. Zie eerder Kenneth Taylor minuten maken in het eerste. Lang heeft in de voorbereiding zich prima laten zien en heeft een versnelling aan de bal en dat heb je af en toe gewoon nodig als het niet loopt.
Welnee, maar je moet qua type wel bij Ajax passen anders lijdt het hele spel eronder. Daarbij heeft zo'n Ekkelenkamp gewoon ook het niveau niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:06 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik ben verder geen fan van die jongen of zo, maar ik vind dat hysterische afkraken van spelers die niet aan het ideaalplaatje voldoen zo overdreven. Dat lijkt bij Ajax-fans echt een soort obsessie te zijn, elke speler moet in potentie wereldtop zijn en buitenaards aan de bal. Dat is simpelweg een compleet onrealistische verwachting.
Een blanke jongen die praat als een Turk en zich gedraagt als een schoft. Kijkt ook zo dom uit z’n ogen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:07 schreef BobW het volgende:
Jammer van Lang, die had nog best nuttig kunnen worden.
Ja, kortom: dus tóch de technische bagage, creativiteit en frivoliteit waar ik het over hadquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee, maar je moet qua type wel bij Ajax passen anders lijdt het hele spel eronder.
Ja als je een paar spelers hebt waar het spel telkens stokt..quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja, kortom: dus tóch de technische bagage, creativiteit en frivoliteit waar ik het over had.
Maar niet per se een toekomstige wereldtopper.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja, kortom: dus tóch de technische bagage, creativiteit en frivoliteit waar ik het over had.
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
I want some of Eriks water that's the kind that gets you fucked up.
ik vind dat wel wat te weinig zeggen zo vroeg in het seizoen, als je naar de wedstrijden zelf kijkt zie je dat Ajax die gewoon verdiend gewonnen heeft op basis van XG, maar dat het nog niet goed is zal ik zeker niet ontkennen en vandaag was wel superslecht.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:59 schreef Generationalpha het volgende:
https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard
@:Tarado, hier kun je de stand zien volgens de XG. (Even het juiste seizoen aanklikken.) De data zijn natuurlijk nog vrij onvolledig op basis van 3 wedstrijden, maar je ziet al wel dat Ajax op basis van de eerste 3 wedstrijden niet heel veel kansen kreeg en iets teveel punten had.
Morgen komt daar de data van vandaag bij.
hij had van mij ook niet weg gehoeven maar speeltijd zou hij niet krijgen dus begrijp het welquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat is wel een fijne speler, maar die is net 17 en laat bij Jong Ajax zien nog niet goed genoeg te presteren. Zie eerder Kenneth Taylor minuten maken in het eerste. Lang heeft in de voorbereiding zich prima laten zien en heeft een versnelling aan de bal en dat heb je af en toe gewoon nodig als het niet loopt.
Ken hem niet zo heel goed, maar denk niet dat Ajax er nog een speler bij gaat halen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk spelertje wel maar toch niet voor Ajax?
Door menig kenner als dé perfecte vervanger van Ziyech bestempeld. Alhoewel dat overdreven is, is het wel meer dan een leuk spelertje. Ook nog genoeg potentieel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk spelertje wel maar toch niet voor Ajax?
Heerenveen is de favoriete tegenstander van Ajax. Gaan dan altijd lekker voetballen en ruimtes weggeven. 3-0 Ajax.quote:Op maandag 5 oktober 2020 03:13 schreef MakkieR het volgende:
Interessante wedstrijd straks, Ajax vs Heerenveen.
Heerenveen doet het goed maar heeft een slechte wedstrijd gespeeld en die zijn dus gebrand beter te spelen. Ze weten dat Ajax te verslaan is en dat geeft nog meer motivatie. Thuisvoordeel is weg door de corona maatregelen. Verder is Heerenveen gewaarschuwd door FC Utrecht. Een onverdiende punt maar wel heel snel een openingsscore,
Ik weet het niet, kan echt alle kanten uitgaan met Heerenveen. Zij gaan inderdaad altijd lekker voetballen en de laatste tijd scoren ze altijd in de eerste 5 minuten. Als Heerenveen de vorm heeft en Ajax loopt nog steeds te kloten, dan zou je zomaar met 3-0 achter komen staan in de eerste 15 minuten met een agressieve Heerenveen. Maar als Heerenveen de ruimtes weg geeft en Ajax is dodelijk scherp, dan kan het ook zomaar afgelopen zijn. Hoe dan ook, uit vorm wil je Heerenveen liever niet als tegenstander hebben, want zoals bekent gaan zij altijd voor alles of niks. Voor de neutrale kijker zal het altijd een leuke wedstrijd worden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heerenveen is de favoriete tegenstander van Ajax. Gaan dan altijd lekker voetballen en ruimtes weggeven. 3-0 Ajax.
Jeetje, wat een hoop tekst voor zoveel open deuren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik weet het niet, kan echt alle kanten uitgaan met Heerenveen. Zij gaan inderdaad altijd lekker voetballen en de laatste tijd scoren ze altijd in de eerste 5 minuten. Als Heerenveen de vorm heeft en Ajax loopt nog steeds te kloten, dan zou je zomaar met 3-0 achter komen staan in de eerste 15 minuten met een agressieve Heerenveen. Maar als Heerenveen de ruimtes weg geeft en Ajax is dodelijk scherp, dan kan het ook zomaar afgelopen zijn. Hoe dan ook, uit vorm wil je Heerenveen liever niet als tegenstander hebben, want zoals bekent gaan zij altijd voor alles of niks. Voor de neutrale kijker zal het altijd een leuke wedstrijd worden.
Met een balvaste spits en een sloper a la martinez moet het goed komenquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik weet het niet, kan echt alle kanten uitgaan met Heerenveen. Zij gaan inderdaad altijd lekker voetballen en de laatste tijd scoren ze altijd in de eerste 5 minuten. Als Heerenveen de vorm heeft en Ajax loopt nog steeds te kloten, dan zou je zomaar met 3-0 achter komen staan in de eerste 15 minuten met een agressieve Heerenveen. Maar als Heerenveen de ruimtes weg geeft en Ajax is dodelijk scherp, dan kan het ook zomaar afgelopen zijn. Hoe dan ook, uit vorm wil je Heerenveen liever niet als tegenstander hebben, want zoals bekent gaan zij altijd voor alles of niks. Voor de neutrale kijker zal het altijd een leuke wedstrijd worden.
Er zitten met Rensch en Timber ook talenten achter he, alleen op rechts kwam je nu wel een extra man tekort door het vertrek van Dest. Dat vult Klaiber nu op.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:29 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon maar 1 verdediger halen terwijl je er 3 verkoopt. Hilarisch eigenlijk.
Voor welke positie had jij nog iemand willen halen? Rechtsback hebben ze er een gehaald (niveau niet echt goed genoeg maar oké) en voor RCV heb je Schuurs en Timber en LCV staan Blind en Martinez al. Dan op linksback wilde toch niemand komen als Tagliafico er nog zit en Martinez en Rensch kunnen daar eventueel nog uit de voeten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:29 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon maar 1 verdediger halen terwijl je er 3 verkoopt. Hilarisch eigenlijk.
Schuurs, Timber en Rensch, laat staan Klaiber, zijn toch geen CL waardige verdedigers? Daar had je toch wel gewoon een 25 jarige routinier kunnen halen?quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor welke positie had jij nog iemand willen halen? Rechtsback hebben ze er een gehaald (niveau niet echt goed genoeg maar oké) en voor RCV heb je Schuurs en Timber en LCV staan Blind en Martinez al. Dan op linksback wilde toch niemand komen als Tagliafico er nog zit en Martinez en Rensch kunnen daar eventueel nog uit de voeten.
Middenveld was en is een groter probleem.
hij brengt vooral dynamiek, dat ontbrak er tegen Groningen wel aan maar verder als je topspelers niet thuis geven kan je dat ook niet van de rest verwachtenquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Interlandperiode komt als geroepen. De enige met een sprankje voetbal in z'n poten (Kudus) is er daarna hopelijk weer bij. Maar geen idee wat nou het ideale middenveld is met de huidige selectie. Het is allemaal zo uit verhouding... veel te veel lopers en te weinig creativiteit, techniek en defensieve kwaliteiten.
Ik begrijp wel dat ze het Schuurs en Timber willen laten uitvechten, naast Blind als de ervaren man zou dat ook wel kunnen. Denk dat je ook niet per se daarvoor moet kopen voor eventueel korte termijnsucces in de CL aangezien je daar twee talenten juist kan laten groeien. Klaiber is niks en vind ik ook een rare aankoop.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schuurs, Timber en Rensch, laat staan Klaiber, zijn toch geen CL waardige verdedigers? Daar had je toch wel gewoon een 25 jarige routinier kunnen halen?
Zegt wel weer genoeg dat het cliché van 'ervaring zorgt voor een ondergrens' totale onzin is. Wat je altijd hoort dat er dan een leider mist als het elftal totaal verzaakt, maar we zagen het zelfs bij Liverpool hoe heftig het kan zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij brengt vooral dynamiek, dat ontbrak er tegen Groningen wel aan maar verder als je topspelers niet thuis geven kan je dat ook niet van de rest verwachten
God ja, die werden anaal vernederd gisteren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zegt wel weer genoeg dat het cliché van 'ervaring zorgt voor een ondergrens' totale onzin is. Wat je altijd hoort dat er dan een leider mist als het elftal totaal verzaakt, maar we zagen het zelfs bij Liverpool hoe heftig het kan zijn.
ja had ik niet verwacht van zowel Ajax als Liverpoolquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zegt wel weer genoeg dat het cliché van 'ervaring zorgt voor een ondergrens' totale onzin is. Wat je altijd hoort dat er dan een leider mist als het elftal totaal verzaakt, maar we zagen het zelfs bij Liverpool hoe heftig het kan zijn.
Tadic heeft niks te zoeken als linksbuiten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
God ja, die werden anaal vernederd gisteren.
Whatsup met Tadic trouwens? Die is echt helemaal onzichtbaar sinds de start.
Van dit Ajax had ik het wel verwacht, zeker tegen een defensief Groningen. Liverpool was iets schokkender.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja had ik niet verwacht van zowel Ajax als Liverpool
zo'n zeperd kan je tegenaan lopen maar de manier waarop heb ik bij Ajax toch lang niet gezien, zelfs als ze slecht spelen wordt er nog genoeg gecreëerd, dat was nu armoe.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic heeft niks te zoeken als linksbuiten.
[..]
Van dit Ajax had ik het wel verwacht, zeker tegen een defensief Groningen. Liverpool was iets schokkender.
Voor corona was het toch ook al zo slecht, verloor Ajax ook al veel te veel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo'n zeperd kan je tegenaan lopen maar de manier waarop heb ik bij Ajax toch lang niet gezien, zelfs als ze slecht spelen wordt er nog genoeg gecreëerd, dat was nu armoe.
dat had wel andere oorzaken, ik zie genoeg mogelijkheden met deze selectie nationaal dan, Europees verwacht ik er weinig van al ben ik echt nieuwsgierig hoe Ajax het tegen Atalanta gaat doenquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor corona was het toch ook al zo slecht, verloor Ajax ook al veel te veel.
En dit zal nog wel vaak genoeg gebeuren zo met deze samenstelling.
vond z'n uitleg ook een beetje vreemd gisteren, Tadic is geen afmaker, dat is Labyad nog minderquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:38 schreef Bugno3 het volgende:
Tadic op links is weer zo'n epic trainers-blinde-vlek, op het niveau Febo op 6 en Anita niet opstellen.
Sowieso was mijn idee achter Labyad in de spits eerder dat hij voor beweging moest zorgen en dus ruimte moest creëren voor anderen. Niet dat hij als afmaker fungeert. Dat maakt zo'n opmerking van ten Hag nog vreemder.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond z'n uitleg ook een beetje vreemd gisteren, Tadic is geen afmaker, dat is Labyad nog minder
ja daarom ook wel jammer dat Huntelaar die kans zo wild in schoot, die had hij kunnen plaatsenquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso was mijn idee achter Labyad in de spits eerder dat hij voor beweging moest zorgen en dus ruimte moest creëren voor anderen. Niet dat hij als afmaker fungeert. Dat maakt zo'n opmerking van ten Hag nog vreemder.
Je ziet gisteren ook een paar aardige voorzetten van Tadic, maar ja, met zo'n dwerg in de spits die ook nog eens niet echt kopsterk is heb je daar niets aan.
Idee is waarschijnlijk dat Labyad en Promes elkaar afwisselen in de punt, of dat Promessi er in ieder geval overheen komt. Maar Promes krijgt geen assistjes op 4 meter meer en blijkt opeens een vrij beperkte voetballer (goh, dat zagen we echt niet aankomen zegquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso was mijn idee achter Labyad in de spits eerder dat hij voor beweging moest zorgen en dus ruimte moest creëren voor anderen. Niet dat hij als afmaker fungeert. Dat maakt zo'n opmerking van ten Hag nog vreemder.
Je ziet gisteren ook een paar aardige voorzetten van Tadic, maar ja, met zo'n dwerg in de spits die ook nog eens niet echt kopsterk is heb je daar niets aan.
niet helemaal met je eens, hij is wel slim, weet goed de ruimtes te vinden al was hij gisteren ook gewoon slechtquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Idee is waarschijnlijk dat Labyad en Promes elkaar afwisselen in de punt, of dat Promessi er in ieder geval overheen komt. Maar Promes krijgt geen assistjes op 4 meter meer en blijkt opeens een vrij beperkte voetballer (goh, dat zagen we echt niet aankomen zeg).
Ja, maar dat staat haaks op de uitspraak van ten Hag. Sterker nog, als dat je idee is, kun je daar veel beter Tadic als aanspeelpunt hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Idee is waarschijnlijk dat Labyad en Promes elkaar afwisselen in de punt, of dat Promessi er in ieder geval overheen komt. Maar Promes krijgt geen assistjes op 4 meter meer en blijkt opeens een vrij beperkte voetballer (goh, dat zagen we echt niet aankomen zeg).
Labyad in de spits nog minderquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu Davy Klaassen terug is hoop ik maar dat Ten Hag weer terug gaat naar z'n oude formatie met Tadic in spits, Promes op links en Klaassen op 10.
Tadic op links werkt gewoon niet.
Neres op links mag ook natuurlijkquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu Davy Klaassen terug is hoop ik maar dat Ten Hag weer terug gaat naar z'n oude formatie met Tadic in spits, Promes op links en Klaassen op 10.
Tadic op links werkt gewoon niet.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat had wel andere oorzaken, ik zie genoeg mogelijkheden met deze selectie nationaal dan, Europees verwacht ik er weinig van al ben ik echt nieuwsgierig hoe Ajax het tegen Atalanta gaat doen
ik kan daar weinig mee, je hebt de CL gehaald en nu een nieuw elftal plus nieuwe competitiequote:Op maandag 5 oktober 2020 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel echt pijnlijk, zes van de laatste veertien Eredivisie-wedstrijden verloren.
hET bAYerN vAn NEdERlANdquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel echt pijnlijk, zes van de laatste veertien Eredivisie-wedstrijden verloren.
Je neemt hierin dus wedstrijden mee die bijna van een jaar geleden zijn? Tja, dat zegt weinig voor mijn gevoel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is gewoon geen linksbuiten, zo ingewikkeld is dat nietquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tadic heeft zijn beste tijd gehad.
is ook geen 6quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:07 schreef Heeinz het volgende:
PSV huurt Van Ginkel opnieuw. Nou weet ik niet in hoeverre hij fit is (schijnbaar eindfase revalidatie) maar voor een fitte Van Ginkel ipv Alvarez zou ik m'n linkerbal geven
was echt een goeie speler maar meer type Klaassen vd Beek, ik vind het echt jammer dat er geen 6 gehaald is, misschien toch een keer Martinez, Kudus, Klaassen proberenquote:Op maandag 5 oktober 2020 16:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je hem naast Kudus zou zetten zou je klaar zijn
Heb het idee dat die Martinez niet meer ziet staan voor de 6. Alleen nog maar als back up voor Tagliafico of Blind.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
was echt een goeie speler maar meer type Klaassen vd Beek, ik vind het echt jammer dat er geen 6 gehaald is, misschien toch een keer Martinez, Kudus, Klaassen proberen
lijkt er inderdaad op en ik vond hem vorig seizoen ook niet zo geweldig op die positie maar kan wel meer met een bal dan Alvarez.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb het idee dat die Martinez niet meer ziet staan voor de 6. Alleen nog maar als back up voor Tagliafico of Blind.
Baltovenaar sinds 2015.quote:
beidenquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Klaassen bevestigd en volgens de instagrampost gehaald als #6
De vraag is dus wie er van het duo Gravenberch / Alvarez naar de bank gaat...
wie gaat er eerste worden dan?quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:26 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij met een tweede plaats dit seizoen.
Wel bijna 5 achter elkaar gewonnen hoor!!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hoeveel bij de Eredivisie?quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:26 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij met een tweede plaats dit seizoen.
dan heb je nog weinig van die anderen gezienquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij in ieder geval niet. Pure middelmaat.
Psv is niet veel minder.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan heb je nog weinig van die anderen gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |