abonnement Unibet Coolblue
pi_195421638
Ik had deze week 2x een 3e date met 2 dames.

Bij de 1 was voor mij duidelijk na die date dat ik haar niet zag zitten.

Bij de ander werd aan het eind door haar gezegd dat het heel gezellig was maar wel vriendschappelijk.

Nu dacht ik even terug aan andere dates hiervoor en toen kwam ook vaak de 3e date als kantelpunt terug.

Herkennen jullie dit? Zoja wat zijn mogelijke verklaringen. Ik vind het een intressant fenomeen in iedergeval.
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 12:23:32 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_195421832
Je herkent het zelf toch? Immers, bij de 1e meid had je ook zelf 3 dates nodig om tot het inzicht te komen dat het niet meer dan vriendschappelijk was?

Naja mogelijke verklaringen. Je bent 'het' niet voor haar net als die 1e meid 'het' niet was voor jou. Of zoek je meer naar een 'wat deed ik fout zodat het aan mij lag zodat ik dat de volgende keer anders kan doen zoals het wel lukt' antwoord?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_195421858
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:23 schreef CoolGuy het volgende:
Je herkent het zelf toch? Immers, bij de 1e meid had je ook zelf 3 dates nodig om tot het inzicht te komen dat het niet meer dan vriendschappelijk was?

Naja mogelijke verklaringen. Je bent 'het' niet voor haar net als die 1e meid 'het' niet was voor jou. Of zoek je meer naar een 'wat deed ik fout zodat het aan mij lag zodat ik dat de volgende keer anders kan doen zoals het wel lukt' antwoord?
Nee, het topic is niet bedoeld over mij maar meer over dates in het algemeen. Deze gedachten kwam op vanwege mijn persoonlijke ervaring deze week. Dus de aanleiding is wel mijn eigen ervaring maar het doel van het topic is kijken of er een algemene maatschappelijke trend is.
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:29:04 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195421911
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:25 schreef soeverein het volgende:

[..]

Nee, het topic is niet bedoeld over mij maar meer over dates in het algemeen. Deze gedachten kwam op vanwege mijn persoonlijke ervaring deze week. Dus de aanleiding is wel mijn eigen ervaring maar het doel van het topic is kijken of er een algemene maatschappelijke trend is.
Wanneer is iets voor jou een maatschappelijke trend?
The love you take is equal to the love you make.
pi_195422010
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wanneer is iets voor jou een maatschappelijke trend?
Nou stel dat blijkt dat

20% stopt na de 1e date, 15% na de 2e 40% na de 3e, 10% na de 4e en 15% een relatie wordt ofzo. Dan is dat een opvallend fenomeen. En is er dus een bepaalde trend in hoe mensen daten.

En dan zou je daarna eventueel kunnen gaan uitvogelen waarom dat zo is.

Mijn eigen N waarde (ervaringen) is natuurlijk niet groot genoeg voor relevante conclusies. Dus zoek ik hier naar het perspectief van anderen.
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:39:16 #6
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_195422055
Ik wist met mijn huidige vriendin na de eerste date dat het goed zat. Denk niet dat er iets over te zeggen valt verder. Behalve dat als je niet warm loopt voor iemand, je dat na een x aantal dates wel zou moeten weten.

Daarnaast is liefde denk ik niet heel erg geschikt voor statistiek.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:42:30 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195422100
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:35 schreef soeverein het volgende:

[..]

Nou stel dat blijkt dat

20% stopt na de 1e date, 15% na de 2e 40% na de 3e, 10% na de 4e en 15% een relatie wordt ofzo. Dan is dat een opvallend fenomeen. En is er dus een bepaalde trend in hoe mensen daten.

En dan zou je daarna eventueel kunnen gaan uitvogelen waarom dat zo is.

Mijn eigen N waarde (ervaringen) is natuurlijk niet groot genoeg voor relevante conclusies. Dus zoek ik hier naar het perspectief van anderen.
Een trend impliceert volgens mij eerder een beweging dan een status quo. Dus het wordt pas interessant als je het zou kunnen afzetten tegen cijfers van 5, 10, 20 jaar geleden. Zo op zichzelf zegt het vrij weinig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_195422119
Ben je zelf wel toegewijd aan de dates in kwestie als je met beide in dezelfde week een derde date hebt?
pi_195422576
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:43 schreef spinazieruiker het volgende:
Ben je zelf wel toegewijd aan de dates in kwestie als je met beide in dezelfde week een derde date hebt?
Ja, ik leerde ze ongeveer tegelijk kennen. 1 van de redenen dat ik de ene afkapte was omdat ik merkte hoeveel leuker ik de ander vond.

Vanaf wanneer vind jij dat je exclusief moet zijn in je daten?

Ik had wel alle dating apps eraf gegooid dus de focus was puur op deze 2 dames. Als je open blijft staan voor nieuwe mensen om te daten ga je mensen te snel als vervangbaar zien imo. Dus ik snap je vraag wel.
pi_195422591
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een trend impliceert volgens mij eerder een beweging dan een status quo. Dus het wordt pas interessant als je het zou kunnen afzetten tegen cijfers van 5, 10, 20 jaar geleden. Zo op zichzelf zegt het vrij weinig.
Klopt hoor, ik gebruikte het woord trend niet helemaal correct.
pi_195441332
Mijn ervaring tot zover is dat ik na gemiddeld twee dates wel weet of het meer kan worden of niet, maar ik ben ook wel eens op een derde date gegaan als ik het niet zeker wist, maar er wel seks in het verschiet lag.
  maandag 5 oktober 2020 @ 12:27:25 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_195442307
Het is denk ik algemeen bekend dat na drie dates hoor je te weten of het wat gaat worden. Soms weet je het na de eerste date al, maar vaak twijfelen mensen nog blijven afspreken tot de derde date. Dan hoor je te weten of het wat gaat worden of niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_195442923
Ik heb het afgelopen jaar ook een paar dates gehad waarbij ik dacht "Misschien komen de echte gevoelens later". Niet dus.
Bij mijn huidige vriendin had ik het gevoel al vanaf date 1. En zij ook.

Ik heb toch meer het idee dat wanneer je pas na twee of drie dates gevoelens krijgt het een soort van compromis wordt. Een polder-relatie zeg maar
Het is wat.......
pi_195442943
Maakt het wat uit. Snap de reden voor algemenisering niet. Wat voor baat heb je daar bij?
pi_195443721
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 13:00 schreef gooddaddy het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar ook een paar dates gehad waarbij ik dacht "Misschien komen de echte gevoelens later". Niet dus.
Bij mijn huidige vriendin had ik het gevoel al vanaf date 1. En zij ook.

Ik heb toch meer het idee dat wanneer je pas na twee of drie dates gevoelens krijgt het een soort van compromis wordt. Een polder-relatie zeg maar
Ben ik met je eens hoor. Dat je het vaak na 1 date al wel weet als je iemand geweldig vindt. Maar dan is het niet meteen een relatie en blijf je toch door daten want miss is er een addertje.
pi_195443730
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 13:01 schreef Cockwhale het volgende:
Maakt het wat uit. Snap de reden voor algemenisering niet. Wat voor baat heb je daar bij?
Ja waarom zouden mensen de wereld willen begrijpen? Das wel heel raar inderdaad.
pi_195444178
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 13:48 schreef soeverein het volgende:

[..]

Ben ik met je eens hoor. Dat je het vaak na 1 date al wel weet als je iemand geweldig vindt. Maar dan is het niet meteen een relatie en blijf je toch door daten want miss is er een addertje.
Hmmm, neeee. Ik hoefde toen ook niet meer door te daten. Wist gewoon dat het goed zat.
Daarnaast zou ik dat ook niet kunnen, meet meerdere vrouwen tegelijk daten.
Het is wat.......
pi_195445429
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 13:49 schreef soeverein het volgende:

[..]

Ja waarom zouden mensen de wereld willen begrijpen? Das wel heel raar inderdaad.
:')

Bedankt voor jouw bijdrage aan de wetenschap en mensenkennis!
pi_195446176
Ik vind het juist wel interessant aangezien dit iets is waar iedereen wel een mening over heeft.
Mensen die voorspellen dat de ander hen na date 3 gegarandeerd wel leuk gaat vinden, terwijl de ander al is afgehaakt. Mensen die denken dat ze langer door moeten gaan met daten zonder gevoelens maar dat die toch niet ontstaan en dat de gevoelens van de ander dan inmiddels al zo zijn toegenomen dat fatsoenlijk toch het contact verbreken al niet meer mogelijk is zonder de ander te kwetsen met drama en gezeur. Ontstaat veel frustratie door.
Dus dan vind ik de vraag “na hoeveel dates weet je zeker of het gevoel er alleen tijdelijk nog niet is of er nu niet is en nooit zal gaan komen” heel relevant. Alleen denk dat er nooit een objectief antwoord op gaat komen haha. Ik heb zelf 1x gehad dat ik toch verliefd werd na meer dan 3 dates, maar ook dat ik verliefd was na date 1 en dat ik na meer dan 3 dates helaas nog steeds niet verliefd was ook al waren de omstandigheden verder ideaal.
Alleen al door deze onvoorspelbaarheid kan ik nu met deze kennjs uit het verleden date 1 al niet meer verdragen. Ik haat dingen die anderen aanprijze vanwege hun onvoorspelbaarheid aklsof dat een pluspunt zou zijn. :N
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195448037
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik vind het juist wel interessant aangezien dit iets is waar iedereen wel een mening over heeft.
Mensen die voorspellen dat de ander hen na date 3 gegarandeerd wel leuk gaat vinden, terwijl de ander al is afgehaakt. Mensen die denken dat ze langer door moeten gaan met daten zonder gevoelens maar dat die toch niet ontstaan en dat de gevoelens van de ander dan inmiddels al zo zijn toegenomen dat fatsoenlijk toch het contact verbreken al niet meer mogelijk is zonder de ander te kwetsen met drama en gezeur. Ontstaat veel frustratie door.
Dus dan vind ik de vraag “na hoeveel dates weet je zeker of het gevoel er alleen tijdelijk nog niet is of er nu niet is en nooit zal gaan komen” heel relevant. Alleen denk dat er nooit een objectief antwoord op gaat komen haha. Ik heb zelf 1x gehad dat ik toch verliefd werd na meer dan 3 dates, maar ook dat ik verliefd was na date 1 en dat ik na meer dan 3 dates helaas nog steeds niet verliefd was ook al waren de omstandigheden verder ideaal.
Alleen al door deze onvoorspelbaarheid kan ik nu met deze kennjs uit het verleden date 1 al niet meer verdragen. Ik haat dingen die anderen aanprijze vanwege hun onvoorspelbaarheid aklsof dat een pluspunt zou zijn. :N
Op zich wel interessante observaties, maar ik denk dat er uiteindelijk geen eenduidig antwoord op valt te geven, omdat mensen daar anders mee omgaan. Ik ken mensen die een relatie beginnen met iemand terwijl ze niet verliefd zijn en erbij zeggen dat het ze nog nooit is overkomen dat ze 'meteen' verliefd werden en ik ken mensen die verliefd worden op het eerste gezicht. Mijn uitgangspunt is ook altijd geweest dat ik van mening ben toch eerst verliefd te willen zijn op iemand, voordat ik er een relatie mee wil hebben, maar dat neemt niet weg dat de 'pragmatischere' keuze slechter zou zijn.

Mijn eigen ervaring is dat mensen ontmoeten via dating-apps gevoelsmatig een andere lading heeft dan iemand 'in het wild' tegenkomen. In het laatste geval werd ik vrij snel verliefd (met meerjarige relaties als gevolg), bij dating-apps voelt dat voor mij veel onnatuurlijker. Je gaat een beetje 'hengelen' naar aandacht en kijkt wat er aan de strijkstok blijft hangen. Tegelijkertijd hou je in je achterhoofd dat de ander (ook) meerdere ijzers in het vuur kan hebben, waardoor die 'spontane' liefdesgevoelens een beetje worden afgeremd, waarschijnlijk niet in de laatste plaats om jezelf een beetje te beschermen.
pi_195448346
Valt weinig over te zeggen, herken het bij mezelf wel een beetje maar heb daar ook weer uitzonderingen op meegemaakt.

Ik denk dat 3 dates je in ieder geval een aardig beeld zouden moeten geven over hoe iemand in elkaar steekt, vaak heb je dan toch al een uurtje of 10 met z'n tweeën doorgebracht. Maar dan nog kunnen er (veel) later dingen uit de hoge hoed komen die problematisch zijn of kun je juist na een derde date nog heel erg naar elkaar toegroeien.

Kortom, hier is geen absoluut verhaal van te maken. Je hebt mensen die het na een eerste date weten, je hebt mensen die er een jaar voor nodig hebben en je hebt mensen bij wie het perfect lijkt te gaan maar het bij het kleinste meningsverschil toch ineens uit elkaar dondert.
  maandag 5 oktober 2020 @ 18:26:28 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195449591
Bij mij is de 1e date gelijk het kantelpunt, het klikt op alle vlakken of het doet dat niet.
pi_195488631
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 18:26 schreef kwiwi het volgende:
Bij mij is de 1e date gelijk het kantelpunt, het klikt op alle vlakken of het doet dat niet.
*;
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195492468
Denk dat er wel wat in zit, op een gegeven moment ben je echt wel klaar. Of je moet zelf iemand zo leuk vinden dat je het blijft proberen terwijl diegene jou niet zo ziet zitten, of in elk geval niet als meer dan vriendschappelijk. Dat schiet ook niet op.

3 is een wat arbitrair getal maar je hebt ook mensen die bijvoorbeeld pas na 3 dates seks hebben of serieus willen worden. En mensen die juist standaard na 3 dates het contact verbreken als er niks gebeurt. Dat zal niet helemaal toeval zijn.

Hangt er ook vanaf wat voor dates je hebt. Soms heb je bij de 1e dat iemand meteen thuis langs wil komen (vooraf afgesproken of dat diegene tijdens de date mee naar huis gaat). Dan weet je het wel. Maar meestal is het beter om als 1e date gewoon laagdrempelig af te spreken, drankje of koffie in de stad. Soms gewoon even 1-2 uurtjes om te screenen of de persoon op de foto's lijkt, geen seriemoordenaar is, en een gesprek kan voeren. Dan de 2e date wat uitgebreider en als je het dan nog niet weet, is de 3e inderdaad wel de laatste kans.

Dat lijkt heel simpel en rationeel maar het is wel een goede manier om geen tijd te verspillen met dingen die toch niet gaan werken.
pi_195495328
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:12 schreef Ekte_majones het volgende:
Op zich wel interessante observaties, maar ik denk dat er uiteindelijk geen eenduidig antwoord op valt te geven, omdat mensen daar anders mee omgaan. Ik ken mensen die een relatie beginnen met iemand terwijl ze niet verliefd zijn en erbij zeggen dat het ze nog nooit is overkomen dat ze 'meteen' verliefd werden en ik ken mensen die verliefd worden op het eerste gezicht. Mijn uitgangspunt is ook altijd geweest dat ik van mening ben toch eerst verliefd te willen zijn op iemand, voordat ik er een relatie mee wil hebben, maar dat neemt niet weg dat de 'pragmatischere' keuze slechter zou zijn.

Mijn eigen ervaring is dat mensen ontmoeten via dating-apps gevoelsmatig een andere lading heeft dan iemand 'in het wild' tegenkomen. In het laatste geval werd ik vrij snel verliefd (met meerjarige relaties als gevolg), bij dating-apps voelt dat voor mij veel onnatuurlijker. Je gaat een beetje 'hengelen' naar aandacht en kijkt wat er aan de strijkstok blijft hangen. Tegelijkertijd hou je in je achterhoofd dat de ander (ook) meerdere ijzers in het vuur kan hebben, waardoor die 'spontane' liefdesgevoelens een beetje worden afgeremd, waarschijnlijk niet in de laatste plaats om jezelf een beetje te beschermen.
Ja precies, jezelf afsluiten voor gevoelens om te beschermen tegen liefdesverdriet is ook het tegenovergestelde van jezelf openstellen wat juist nodig is om verliefd te kunnen worden.
Maar de meeste mensen willen dat niet meer. Ik zelf zou het ook niet meer willen vanwege ervaring met afwijzing. Maar ik zou dan niet in plaats daarvan een relatie zonder gevoelens willen, ofzo. Dan liever gewoon niks. Maar velen denken daar anders over omdat ze seks of een gezin willen. De relatie draait in dat geval dan minder om de andere persoon als individu en meer om de andere persoon als middel om het gewenste doel te bereiken.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195836459
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:12 schreef soeverein het volgende:
Ik had deze week 2x een 3e date met 2 dames.

Bij de 1 was voor mij duidelijk na die date dat ik haar niet zag zitten.

Bij de ander werd aan het eind door haar gezegd dat het heel gezellig was maar wel vriendschappelijk.

Nu dacht ik even terug aan andere dates hiervoor en toen kwam ook vaak de 3e date als kantelpunt terug.

Herkennen jullie dit? Zoja wat zijn mogelijke verklaringen. Ik vind het een intressant fenomeen in iedergeval.
Op het moment dat de date jou ziet en ervaart kan dat een positieve of negatieve oordeel geven aan haar. Pas als ze alles heeft gerelativeerd kom je tot bepaalde conclusies. Soms zijn er onderwerpen o.i.d. waar je verder over wilt praten voordat je het een vervolg geeft. Soms is het gelijk over.

Ikzelf had ooit een date met een meid die knorde als een varken en ook geen eetmanieren had. En andersom zeurde zij gelijk al dat ik te netjes ben opgevoed. Ik dacht dat dit een verborgen tokkie was maar gelukkig was het niet zo erg. Geen vervolgdate natuurlijk.

Zie het maar zo: je gaat een huis bezichtigen en slaapt er een nachtje over. Dan kom je tot de conclusie of je het huis wilt kopen of niet. Wil je het kopen dan ga je alles op orde maken etc. En bij elk besluit dat je neemt denk je na of het je bevalt of niet.
pi_195837296
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:34 schreef stokj het volgende:

[..]

Op het moment dat de date jou ziet en ervaart kan dat een positieve of negatieve oordeel geven aan haar. Pas als ze alles heeft gerelativeerd kom je tot bepaalde conclusies. Soms zijn er onderwerpen o.i.d. waar je verder over wilt praten voordat je het een vervolg geeft. Soms is het gelijk over.

Ikzelf had ooit een date met een meid die knorde als een varken en ook geen eetmanieren had. En andersom zeurde zij gelijk al dat ik te netjes ben opgevoed. Ik dacht dat dit een verborgen tokkie was maar gelukkig was het niet zo erg. Geen vervolgdate natuurlijk.

Zie het maar zo: je gaat een huis bezichtigen en slaapt er een nachtje over. Dan kom je tot de conclusie of je het huis wilt kopen of niet. Wil je het kopen dan ga je alles op orde maken etc. En bij elk besluit dat je neemt denk je na of het je bevalt of niet.
Goed verwoord en mooie analogie. Bizar wel dat iemand je te netjes kan vinden op een 1e date.
  zondag 25 oktober 2020 @ 08:32:45 #28
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195839557
Dat is mij mij altijd veel sneller geweest. Bijna geen dates gehad waarbij het voor de 3e keer duidelijk was of het al dan niet wat ging worden.
pi_195840384
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 00:31 schreef soeverein het volgende:

[..]

Goed verwoord en mooie analogie. Bizar wel dat iemand je te netjes kan vinden op een 1e date.
Dankje!

Zij sprak straattaal Nederlands, knorde als een varken, lachte luid en al en vertelde dat ze een sloddervos is en dat ze vaak kleding etc door het hele huis liet slingeren. Alleen op het werk gedroeg ze zich 'normaal'. Ikzelf ben geheel tegenovergesteld maar ook dan kan je een balans met elkaar vinden. Echter had zij zo veel commentaar dat ik dacht ik moet wegwezen :P
pi_195840587
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:12 schreef soeverein het volgende:
Ik had deze week 2x een 3e date met 2 dames.

Bij de 1 was voor mij duidelijk na die date dat ik haar niet zag zitten.

Bij de ander werd aan het eind door haar gezegd dat het heel gezellig was maar wel vriendschappelijk.

Nu dacht ik even terug aan andere dates hiervoor en toen kwam ook vaak de 3e date als kantelpunt terug.

Herkennen jullie dit? Zoja wat zijn mogelijke verklaringen. Ik vind het een intressant fenomeen in iedergeval.
Na 1 date weet je toch wel of het was is of niet? Daar heb ik er geen 3 voor nodig.
pi_195841135
Voor mij blijft date 1 toch het grote kanetelpunt hoor. Daar worden de meesten gefilterd. Als er een tweede date volgt, volgt er meestal ook een derde en dan heb je gelijk dat dat ook een weer een kantelpunt is.
pi_195841192
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 10:26 schreef colivo het volgende:

[..]

Na 1 date weet je toch wel of het was is of niet? Daar heb ik er geen 3 voor nodig.
Niet altijd, laatst had ik inderdaad een date waar na 5 minuten voor mij duidelijk was dat dit echt niks ging worden. Maar dan schakel je snel en kan je alsnog een gezellige avond hebben en is het een beetje alsof je met een collega die je niet echt mag maar die wel oke is zit te borrelen.

Bij zo'n persoon ben ik dan ook nog niet echt emotioneel geïnvesteerd. Maar als iemand echt leuk is dan kan je er dus alsnog na 3 dates achter komen dat die persoon inderdaad nog steeds leuk is maar niet als partner.
pi_195870371
Denk dat 9 van de 10 keer één date wel genoeg is om het te weten. Of het klikt dan, of niet.
pi_198711103
Bij mij niet hoor

80% stopt na de eerste date.
20% neukt op de eerste date.

Of zijn dat tokkie getallen?
  zaterdag 27 maart 2021 @ 11:43:50 #35
442280 Prisha
Moonshine!
pi_198713367
Ik heb bij de eerste date wel duidelijk helder of het een ja of nee is om in verder te daten, en na die tweede date weet ik meestal of er vervolg in zit.

Die eerste is wel een kantelpunt van een duidelijke "nee", een "mwoa dit zou wat kunnen zijn" en een "hell yeah!".
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 27 maart 2021 @ 12:06:02 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198713651
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 07:50 schreef hoechst het volgende:
Bij mij niet hoor

80% stopt na de eerste date.
20% neukt op de eerste date.

Of zijn dat tokkie getallen?
Nee hoor, klopt heel aardig, al is die 20% een beetje aan de voorzichtige kant imho :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198713741
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 12:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nee hoor, klopt heel aardig, al is die 20% een beetje aan de voorzichtige kant imho :P
Ik ben gehandicapt he dus bij mij ligt het niet zo hoog als bij jou.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 12:13:44 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198713772
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 11:43 schreef Prisha het volgende:
Ik heb bij de eerste date wel duidelijk helder of het een ja of nee is om in verder te daten, en na die tweede date weet ik meestal of er vervolg in zit.

Die eerste is wel een kantelpunt van een duidelijke "nee", een "mwoa dit zou wat kunnen zijn" en een "hell yeah!".
Dit idd.. :Y

Al is die laatste optie meestal wel al vrij duidelijk, en dan zit het hele verhaal in hoechst zijn 20%.
My favorite btw.. meteen knallen, vonken en vuur is wat je eigenlijk wilt :P

En dat heeft eigenlijk niks te maken met of er wel of niet iets gebeurt op die first date.. als dat gevoel er meteen is, is dat fysieke stukje eigenlijk niks meer dan een logisch gevolg en bevestiging.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 27 maart 2021 @ 12:14:46 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198713786
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 12:11 schreef hoechst het volgende:

[..]

Ik ben gehandicapt he dus bij mij ligt het niet zo hoog als bij jou.
Die connectie maak je niet met je plasser, maar ok, point taken, kan me voorstellen dat vrouwen daar wat terughoudender op kunnen reageren :)

Die 80% turndown op de eerste date klopt echt wel.. die eerste fysieke ontmoeting kan wekenlang chatcontact zo de kliko in laten verdwijnen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198713848
De derde date is er vooral voor om te kijken of je daadwerkelijk veel met elkaar gemeen hebt en/of dat je elkaar nog steeds veel te vertellen hebt.
pi_198750243
Je hebt een aantal dates nodig om te kijken of iemand wel interessant blijft. 3 is wel een respectabel aantal als je iemand een kans wilt geven. Het moet niet eindeloos aanmodderen
  User die het meest klaagt 2022 maandag 29 maart 2021 @ 20:14:45 #42
414785 sirdanilot
pi_198755238
Bij mij is meestal de eerste date wel het kantelpunt.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 29 maart 2021 @ 21:19:02 #43
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_198756595
Het hangt maar net hoe je erin staat. Als je het toeval geen kans geeft, dan mislukt alles.

Ik date nu al een ruime tijd met een match en de gevoelens liepen van 'leuke verschijning naar 'spannend' naar 'weet het niet' naar 'of toch wel?' naar 'wow'...

Ondertussen twee maandjes verder en appen we levendig en zowat elke dag... En eigenlijk kriebelt het wel een beetje. Dusja, wat is wijsheid?
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')