Toch een heel belangrijk onderdeel van mijn dag en het wakker wordenquote:
Als het ff kanquote:
quote:
Zit je in Parijs?quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:40 schreef DerRabbit het volgende:
Pffff, bijna 3 uur reizen om thuis te komen
Bijnaquote:
Die wonen ook niet bepaald om de hoek danquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bijna![]()
Van bij mijn ouder tot aan mijn huis is het een half uur met de bus, dikke 2 uur met de train en goed kwartier lopen
je was niet eens op de fietsquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bijna![]()
Van bij mijn ouder tot aan mijn huis is het een half uur met de bus, dikke 2 uur met de train en goed kwartier lopen
Nee, de familie landgoeden liggen inderdaad niet in de Randstad. Als dat zo zou zijn zou de helft van de randstad weg moeten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:58 schreef engine het volgende:
[..]
Die wonen ook niet bepaald om de hoek dan
Nee, man. Af en toe moet je ook rustdagen hebben.quote:
Mij bestquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, de familie landgoeden liggen inderdaad niet in de Randstad. Als dat zo zou zijn zou de helft van de randstad weg moeten.
dat is waarquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, man. Af en toe moet je ook rustdagen hebben.
Ja.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:08 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen weer hard aan het werk vandaag?
jaquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:08 schreef DerRabbit het volgende:
Eerst m'n darmen goed legenquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:08 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
Goed bezig herenquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig heren![]()
Kan mijn stufi ook deze maand weer netjes worden betaald als jullie lekker veel centjes verdienen om de staatskas mee te spekken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |