Beetje gay is best oké, maar te swoel is niet coel!quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje gay is best oké, maar te swoel is niet coel!
Bepaal zelf maarquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:15 schreef stokj het volgende:
[..]
En welke rang heb je? King Gay, Gaylord of Gaylex?
Koning Reet Ridder de 69ste lijkt me wel grappig.quote:
Wel iets te lang van woorden...quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koning Reet Ridder de 69ste lijkt me wel grappig.
Die is al in gebruik door @Geerdquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koning Reet Ridder de 69ste lijkt me wel grappig.
Zullen we hem just in case gewoon Mister Gaylord noemen?quote:
Dat lijkt me handigquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we hem just in case gewoon Mister Gaylord noemen?
Ik zat ook nog aan 'Meneer Gaylord "Wollah, ik neuk jullie allen de vader" te denkenquote:
Njea te langquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zat ook nog aan 'Meneer Gaylord "Wollah, ik neuk jullie allen de vader" te denken
Wat jij wilquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we hem just in case gewoon Mister Gaylord noemen?
Kan je dan een cake voor ons bakken?quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:16 schreef puzziepie het volgende:
Volgende week woensdag gaan ze beginnen met het renoveren van mijn keuken![]()
![]()
Zo'n zin in![]()
![]()
Je gaat vlaaien bakken voor iedereen?quote:
En ik ben gekquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gaat vlaaien bakken voor iedereen?
Ow, dus je gaat geen vlaaien bakkenquote:
Mijn keuken gaat eruit ..ik kan een week nietsquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dus je gaat geen vlaaien bakken
Maar als je je nieuwe keuken hebt ga je het vieren door vlaaien te bakken?quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn keuken gaat eruit ..ik kan een week niets
Oh jeequote:Op maandag 5 oktober 2020 15:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar als je je nieuwe keuken hebt ga je het vieren door vlaaien te bakken?![]()
![]()
Ooh, dacht dat we bij jou konden eten... zal ik dan maar mijn goed hart laten zien en jullie uitnodigen voor een feestmaal op het paleis met 1,5 meter afstand?quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn keuken gaat eruit ..ik kan een week niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |