Dit was nummer 10, IJsland is nummer 19quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:25 schreef koffieleuk het volgende:
Hoeveel nummers tot IJsland? Ben eigenlijk toe aan een plaspauze.
Matchbox Twentequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Blame @:Meke Dankzij haar ben ik meer op ze gaan letten. En behalve Ilse weet ik zo snel geen andere twentse artiesten.
Hahaha, ja, en misschien word ik ter plekke alsnog wel verrastquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Opnieuw een heerlijk nummer, inderdaad. Ben wel erg benieuwd welk nummer voor IJsland jij niet opgeschreven zou hebben.
Ah zo! Maar ja, behalve Ilse en die twee kan ik ook niets bedenken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Blame @:Meke Dankzij haar ben ik meer op ze gaan letten. En behalve Ilse weet ik zo snel geen andere twentse artiesten.
Skik/Daniel Lohues?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De eerste die ik uiteindelijk wil kunnen meezingen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Estland![]()
![]()
![]()
Met zo'n ontzettend leuk lievig liedje
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zitten acht nummers tussen dit en IJsland
En ik vrees dat ze vrijwel allemaal héél tof zijnEn de anderen gewoon tof
quote:
Dankquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dit was nummer 10, IJsland is nummer 19
Goed lijstje, ga ik misschien aanvullen.quote:
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Estland![]()
![]()
![]()
Met zo'n ontzettend leuk lievig liedje
Jaaaaaa sowieso Estland op het ESFquote:
Jeangu is ook naar Enschede gemigreerd toenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ah, ok.
Voor iemand van onder de grote rivieren is dat allemaal èèn pot nat
Ja als Ierlandje geen Ierlandje had gedaan, was dit alsnog een van mijn favoriete winnaars geweestquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:32 schreef Sableheart het volgende:
Nu weer een bekend gezicht.
en Noorwegen deed hier bijna een Ierlandje.
Checkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja als Ierlandje geen Ierlandje had gedaan, was dit alsnog een van mijn favoriete winnaars geweestEn dat geldt ook voor de nummer 3, die we later nog krijgen
Mwa, ik ben er niet van onder de indruk. Het verbaasd me dan ook niet dat dit geen enkele keer 12 punten kreeg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja als Ierlandje geen Ierlandje had gedaan, was dit alsnog een van mijn favoriete winnaars geweestEn dat geldt ook voor de nummer 3, die we later nog krijgen
Er zijn nederlandstalige covers van de estlandse nummers uit die jaren. Kan alleen zo snel niet vinden of het van dit jaar was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:29 schreef Sableheart het volgende:
Haar melodie komt me wel heel bekend voor, al weet ik niet precies waarvan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |