Dit dus. Had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zit zeker heel veel tofs in de jaren '00. Vooral de jaren 2000-2002 waren i.m.o. nogal zwak. Maar in het midden en eind zaten veel toffe nummers. Máár ook veel heel zwakke nummers die terecht achterbleven in de semi.
Eigenlijk niet veel anders dan nu, met het verschil dat ik het algehele niveau in de jaren '10 veel beter vond, ook wat semi's betreft.
Daarover gesproken...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Denk zeker dat het een rol heeft gespeeld. Het is niet vreselijk ofzo, maar er zat veel beter tussen en zelfs nu al valt het erg weg, terwijl er nog heel veel goeds moet komen.
Zeker, met 2002 ook echt als een vrij zwak jaar waar verder ook niet heel veel beters tussen zat. 2001 had nog wel een paar prima nummers, maar was ook niet echt heel sterk in de breedte.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:10 schreef Momo het volgende:
De winnaars van 2001 en 2002 vind ik vooral heel zwak
Dit. En laat het ook meer overkomen als een gimmick, wat jammer is van het verder geweldige nummerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:11 schreef Sableheart het volgende:
Heerlijk nummer, alleen die hoge noot past er niet tussen.
Even alle glazen aan de kant zetten. Maar dit was echt in de topperiode van Kroatië samen met 1998 en 1999.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:10 schreef koffieleuk het volgende:
Deze ken ik vooral van dit filmpje.
Dat is dan ook wel een echt dieptepuntquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:10 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Daarover gesproken...
Ik geloof dat het eerstvolgende nummer dat ik NIET heb opgeschreven dat van IJsland is.
Kroatië heeft enkele jaren zo goed meegedaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Even alle glazen aan de kant zetten. Maar dit was echt in de topperiode van Kroatië samen met 1998 en 1999.
Gelukkig duurt het nog even voor we daar zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel een echt dieptepunt
In vergelijking met de rest van het nummer absoluut wel.quote:
Haha, ja zekerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:13 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Gelukkig duurt het nog even voor we daar zijn.
Zo uit mijn hoofd komt Macedonie 2012 hoger voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:13 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest van het nummer absoluut wel.
In absolute termen weet ik het niet precies.
Absoluut eens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
Oostenrijk nu met een van hun zeldzaam toffe inzendingen![]()
![]()
Héérlijk gezellige gospel lolligheid
Ik blijf die gillen wel jammer vinden, want het leidt echt af van het feit dat het verder gewoon een tof nummer is. Had die gimmick niet nodigquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:13 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest van het nummer absoluut wel.
In absolute termen weet ik het niet precies.
En dan ook nog in een dialect.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
Oostenrijk nu met een van hun zeldzaam toffe inzendingen![]()
![]()
Héérlijk gezellige gospel lolligheid
Ja, het enige nummer ooit in het Vorarlbergish. Niet het enige taal-debuut deze avond trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |