Dit is inderdaad de afwisseling waar ik op hoopte.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
Bosnië![]()
![]()
![]()
![]()
@:Sableheart mooie balkan ballad nu!
Goede smaakquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:31 schreef koffieleuk het volgende:
Heb deze als all time favoriet genoemd in het voorsteltopic, daar verandert niets aan
Alles wat die gozer voor het ESF heeft geschreven is inderdaad echt prachtigquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:32 schreef usagi414 het volgende:
Eindelijk een heel goed nummer. Joksimovic
En dan de rest nog. Zit te wachten op z`n nieuwe album dat moet gaan verschijnen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alles wat die gozer voor het ESF heeft geschreven is inderdaad echt prachtig
Als je het merendeel van de avond tot nu toe hoort, is dit Litouwse nummer volledig terecht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Litouwen genot met nog best een leuk protestlied
Twee jaar geleden zou ik in Nederland naar een concert gaan, maar er kwam uiteindelijk iets tussen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan de rest nog. Zit te wachten op z`n nieuwe album dat moet gaan verschijnen.
Truequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als je het merendeel van de avond tot nu toe hoort, is dit Litouwse nummer volledig terecht.
Nicequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:34 schreef Fred_B het volgende:
The Roop om een beter scorend Litouws lied wordt steeds luider.
Haha, alsof de rest van de avond zo overwegend hoogstaand wasquote:
Ik moest hem twee keer lezen voor ik hem snaptequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:35 schreef Fred_B het volgende:
LT United, want Litouwers en You’ll Never Walk Alone gaan altijd goed samen.
ik had jouw quote nodig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik moest hem twee keer lezen voor ik hem snapte
Jaaa met dat nummer dusquote:
Nooitquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
UK met een inzending die op het Continent niet begrepen/gewaardeerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |