Een goed slipje wint het nog altijd van een stringquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh, die jongen heeft zo z'n best gedaan![]()
Ik spreek hem nog wel eens toevallig. Weet hij nog wie jij bent?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Krijg nog 25 gulden van die goede man.
Ik was een avondje met hem via Club Blouche naar Diogenes, drie studentjes erbij.. ongeveer 31 jaar geledenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik spreek hem nog wel eens toevallig. Weet hij nog wie jij bent?
Haha geweldig, ja ik was er zelf niet bij, maar ken 'm via anderen die vroeger helemaal in het uitgaansleven zaten toen in Nijmegen. Toen was ik nog iets te jong om uit te gaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was een avondje met hem via Club Blouche naar Diogenes, drie studentjes erbij.. ongeveer 31 jaar geleden![]()
Say Hi!
Ben hem recenter nog weleens tegengekomen in het Paleis.. Nooit meer over gehad, ik gun het hem als BN'erquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha geweldig, ja ik was er zelf niet bij, maar ken 'm via anderen die vroeger helemaal in het uitgaansleven zaten toen in Nijmegen. Toen was ik nog iets te jong om uit te gaan
Tis ook een buitengewoon vriendelijke man.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben hem recenter nog weleens tegengekomen in het Paleis.. Nooit meer over gehad, ik gun het hem als BN'er
( Bekende Nijmegenaar)
1. Meer dan 1 miljard, ook een van mijn favoriete nummersquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand up voor een spelletje?
Post een nummer met meer dan een miljard views... en daarna ntje met minder dan duizend![]()
We have a playerquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
1. Meer dan 1 miljard, ook een van mijn favoriete nummers![]()
Goeie viewcountquote:
Ik knal hem ff aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
2. Minder dan 1000, maar wel lekkere mix die ik graag wil pluggen![]()
![]()
twee en half miljoen..quote:
so whatquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
twee en half miljoen..
We gaan ff voor: Of over de miljard.. of onder de duizend viewsquote:
Geweldige videos met haarquote:
fuck die views!!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We gaan ff voor: Of over de miljard.. of onder de duizend views
haarquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij lijkt anders best kaal op de foto.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja gewoon duidelijk toch :p haha
quote:
smooth clipquote:
nou geniet ervan iig danquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga het straks even luisteren, maar de titel an sich
But.. but.. I Like pony's !quote:
Ook goed toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
But.. but.. I Like pony's !
Je hoeft niet van paarden te houden om een goede rit te makenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
jij hebt wat met paarden, ik niet.
Succes met hinnikenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hoeft niet van paarden te houden om een goede rit te maken
< Zit te kijken.. dat is een halve filmquote:
een aanloopquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Zit te kijken.. dat is een halve film
Dhe Gal can Sang !quote:
Ja joh, heerlijk die Rokerige Whiskey stem bij vrouwen!quote:
mooiquote:
quote:
Mooie kledij ook!quote:
Ik weet welke je bedoeld broeder!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
https://www.youtube.com/results?search_query=jolene
waarom doet ie het nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
https://www.youtube.com/results?search_query=jolene
Huh?quote:
Toppopquote:Op zondag 4 oktober 2020 00:44 schreef shiitake het volgende:
Ik keek hier vroeger graag naar (en nu nog).![]()
Ja ik zit net zo lekker. Heb al een paar flinke decepties te verwerken gehad vanavond.quote:
Niet van mijquote:Op zondag 4 oktober 2020 00:52 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja ik zit net zo lekker. Heb al een paar flinke decepties te verwerken gehad vanavond.
Geweldig die stem, die man. Luister deze regelmatig.quote:
En gewoon live h.. zittend.. ik zeg het niet snel. maar gevoel en perfectionquote:Op zondag 4 oktober 2020 02:14 schreef shiitake het volgende:
[..]
Geweldig die stem, die man. Luister deze regelmatig.
Ja en die blik op het einde.quote:Op zondag 4 oktober 2020 02:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En gewoon live h.. zittend.. ik zeg het niet snel. maar gevoel en perfection
quote:
Vond je het leuk?quote:
Hmm toeval.. of tijd?quote:Op zondag 4 oktober 2020 02:44 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Gek, maar dit was het volgende nummer in mijn YT playlist.
Everything is by designquote:Op zondag 4 oktober 2020 02:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
Niets is toeval oftewel toeval bestaat niet?
Ik vind je Fokkiung irritant, maar so her en der heb je best leuke muziek.quote:
Oke ja het is een beetje te algemeen geformuleerd voor mij om wat mee te kunnen, maar dankjewel denk ik.quote:Op zondag 4 oktober 2020 03:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind je Fokkiung irritant, maar so her en der heb je best leuke muziek.
Behalve deze dan.
Dat houd je scherpquote:Op zondag 4 oktober 2020 03:26 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oke ja het is een beetje te algemeen geformuleerd voor mij om wat mee te kunnen, maar dankjewel denk ik.
quote:
Nou nee daar heb ik iets anders voor, anders zou ik waarschijnlijk op automatische piloot beledigd hebben gereageerd ofzo.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 04:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hou me wakker dan, verras me.
Vertelquote:Op zondag 4 oktober 2020 04:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.
<![]()
![]()
![]()
![]()
Die zag ik niet aankomen!quote:
Bedankt voor het oor!quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 04:14 schreef Solotovski het volgende:
IEMAND HEEFT GELIKED WAT IK LUISTER
BEDANKT XOXO
The Muppet Show!quote: