Een goed slipje wint het nog altijd van een stringquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh, die jongen heeft zo z'n best gedaan![]()
Ik spreek hem nog wel eens toevallig. Weet hij nog wie jij bent?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Krijg nog 25 gulden van die goede man.
Ik was een avondje met hem via Club Blouche naar Diogenes, drie studentjes erbij.. ongeveer 31 jaar geledenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik spreek hem nog wel eens toevallig. Weet hij nog wie jij bent?
Haha geweldig, ja ik was er zelf niet bij, maar ken 'm via anderen die vroeger helemaal in het uitgaansleven zaten toen in Nijmegen. Toen was ik nog iets te jong om uit te gaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was een avondje met hem via Club Blouche naar Diogenes, drie studentjes erbij.. ongeveer 31 jaar geleden![]()
Say Hi!
Ben hem recenter nog weleens tegengekomen in het Paleis.. Nooit meer over gehad, ik gun het hem als BN'erquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha geweldig, ja ik was er zelf niet bij, maar ken 'm via anderen die vroeger helemaal in het uitgaansleven zaten toen in Nijmegen. Toen was ik nog iets te jong om uit te gaan
Tis ook een buitengewoon vriendelijke man.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben hem recenter nog weleens tegengekomen in het Paleis.. Nooit meer over gehad, ik gun het hem als BN'er
( Bekende Nijmegenaar)
1. Meer dan 1 miljard, ook een van mijn favoriete nummersquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand up voor een spelletje?
Post een nummer met meer dan een miljard views... en daarna ntje met minder dan duizend![]()
We have a playerquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
1. Meer dan 1 miljard, ook een van mijn favoriete nummers![]()
Goeie viewcountquote:
Ik knal hem ff aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
2. Minder dan 1000, maar wel lekkere mix die ik graag wil pluggen![]()
![]()
twee en half miljoen..quote:
so whatquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
twee en half miljoen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |