Ja...ik ken geen een jongen die zo heet. Ik vind het net als Lenne een uniseksnaam. Volgens Google is het zeldzaam, maar komt het wel voor.quote:
Ik ken alleen maar jongens Melles, maar ik woon in Friesland, dat heeft er vast mee te maken.quote:Op maandag 21 december 2020 12:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja...ik ken geen een jongen die zo heet. Ik vind het net als Lenne een uniseksnaam. Volgens Google is het zeldzaam, maar komt het wel voor.
Hier eentjequote:Op maandag 21 december 2020 12:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja...ik ken geen een jongen die zo heet. Ik vind het net als Lenne een uniseksnaam. Volgens Google is het zeldzaam, maar komt het wel voor.
Melle is primair een jongensnaam.quote:Op maandag 21 december 2020 12:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind Lenny voor een meisje leuk. Net als Jamie wel uniseks.quote:Op maandag 21 december 2020 11:25 schreef VKV het volgende:
Jullie nog ideeën voor een leuke meisjesnaam? Het is ons tweede kindje, zoon heet J.amie. Ik zoek een vrolijke/speelse naam die hier een beetje bij past en voorkeurbeginletters zijn L, M, en eventueel J. Ik zoek vooral namen die niet ook op een "ie"-klank eindigen, want daar komen we steeds op terug haha
Namen die we nu dus leuk vinden zijn: Julie, Lina, Lizz(y), Lynne, Miley (je ziet, de "ie"-klank komt lekker vaak terug)
Jezusquote:Op maandag 21 december 2020 04:09 schreef Smart_ass het volgende:
Een koppel dat mee heeft gedaan aan temptation island heeft een zoontje genaamd Donder.. mocht iemand nog inspiratie nodig hebben.
Ik vind unisex namen ook vaak leuk, maar dan wel bijna altijd voor meisjes ipv jongens zeg maar. Renee, Robin.. James vind ik ook leuk voor een meisje.quote:Op maandag 21 december 2020 15:23 schreef Seven. het volgende:
@:VKV ik ben sowieso weg van uniseks namen. Ik had voor een meisje wel graag Davy gewild (maar dan mogelijk gespeld als Daevi of Davi).
Ik ken geen meisjes Davy's dus misschien wel redelijk ver out the box. M'n man wilde er dan ook absoluut niet aan. Nou ja, de discussie was voorbij toen we een stel ballen zagen bij de 20 weken echo.
Diedes ja?quote:Op maandag 21 december 2020 16:13 schreef mousemicky het volgende:
Ik ken juist 5 meisjes Diede's, geen jongens. Is het eigenlijk een Friese jongensnaam? Dat zou het verklaren, Brabant hier.
Nee, is juist niet zoveel gegeven in t Noorden. In Vlaanderen volgens mij ook meer als meisjesnaam.quote:Op maandag 21 december 2020 16:13 schreef mousemicky het volgende:
Ik ken juist 5 meisjes Diede's, geen jongens. Is het eigenlijk een Friese jongensnaam? Dat zou het verklaren, Brabant hier.
Ik heb hier een heel lief vrouwenteckeltje genaamd Diede op schoot liggen.quote:Op maandag 21 december 2020 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Diede vind ik zo een lieve naam, maar die ken ik wel ook echt alleen als jongensnaam, ik schrijf m op mn hondennamenlijstje
M'n zusje heeft ook zo'n naam, echt superleuk.quote:Op maandag 21 december 2020 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind unisex namen ook vaak leuk, maar dan wel bijna altijd voor meisjes ipv jongens zeg maar. Renee, Robin.. James vind ik ook leuk voor een meisje.
Ashley ookquote:Op maandag 21 december 2020 18:31 schreef kwakz0r het volgende:
Namen veranderen mettertijd ook weleens van “geslacht”.
Zo waren vroeger in Engeland de namen Vivian, Beverly en Evelyn toch echt mannennamen...
Ohja! Al hoor je die volgens mij tegenwoordig nog wel vaker bij jongens dan Vivian en Evelyn...quote:
Mijn zussen en ik hebben ook zo’n naamquote:Op maandag 21 december 2020 18:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
M'n zusje heeft ook zo'n naam, echt superleuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |