Ik ben bang dat je euforie snel verdwijntquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:18 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ah nanana! Wel nununu! Ik roep van kekeleku! Als jouw buik later kwam dan die van mij, verkort dat best behoorlijk de rij. En rijen worden ook gehanteerd in het baby- en zwangertopic, dus het een en ander vergelijken dat kon ik. Een snelle check in de posthistorie, vervulde mij met pure euforie! Want Nanuke, jij bent nu mijn verdachte, is jouw naam degene waar ik op wachtte?
Schatzoeken is toch jouw hobby activiteit?quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:09 schreef Hupje het volgende:
@:HoHoHoHupje
Vijf kwartier, dat is best een end
Maar daarmee weet ik nog niet wie mij verwent
Met 2 users kan ik dan mijn lijstje opschonen
Van veel anderen weet ik eigenlijk niet precies waar ze wonen
Maar wees niet bang, hoor
Ik speur gewoon door!
Oh oh, ohnee, wie doen er nog meer mee? Heb je wel al een kindje thuis? Of leven er verder enkel huisdieren in jouw huis?quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:49 schreef Santabubbled het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je euforie snel verdwijnt
Want Nanuke is niet degeen die hier als Santabubbled verschijnt!
Mijn antwoord was niet gelogen, maar je denkt net niet ver genoeg
Maar je hebt nog tijd voor extra vragen, het is nog best vroeg!
Mijn Fok!leven speelt zich voornamelijk af hierquote:Op dinsdag 24 november 2020 09:45 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh oh, ohnee, wie doen er nog meer mee? Heb je wel al een kindje thuis? Of leven er verder enkel huisdieren in jouw huis?
Nog even over jouw Fok!leven. In welk ander subforum blijf jij kleven? Gaat dat over nieuws of klagen? Of meer over de psyche of vrienden met lekkere dingen uit de keuken behagen?
Licht nog eens een tipje van de sluier, oké. Dan kan ik nog eens verder door ermee.
Hier kom ik wel een stukje verder meequote:Op zondag 8 november 2020 09:23 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ondanks dat het even rustig is op het werk
Ben ik weinig hier geweest zoals ik merk
Thuis wat drukte met wat klussen
En was ook een boek aan het lezen ondertussen
Daarom nu alsnog antwoord op je bericht
Zoals het een goed lootje beticht
Ik zie je had wat vragen
Hopelijk zullen mijn antwoorden je behagen
Mijn lievelingskleur is limoen groen
Die weer refereert naar de kleur van de binnenkant van de limoen
Mijn favoriete geur zowel op mijn huid als in huis
Is eucalyptus, daar voel ik me wel bij thuis
Een echte traktatie kan voor mij vanalles zijn,
Vooral qua snoepen, maar dan weer geen bier of wijn
Alcohol drinken doe ik niet zo vaak
Maar met cola light is het wel raak![]()
Ik hoop dat mijn antwoorden je duidelijkheid geven
Anders kom maar op met verdere vragen en zal ik naar nieuwe antwoorden streven
Specifieke wensen vraag je mijquote:Op dinsdag 24 november 2020 10:07 schreef MerryHilliemas het volgende:
[..]
Hier kom ik wel een stukje verder mee
Maar de doos is nog niet vol
Dus wil ik nog even weten:
(ter bevordering van gezamenlijke lol)
Heb je nog specifieke wensen?
Vage mogen ook, maar dat terzij
Wat ontbreekt nog in je leven?
Waarmee maak ik je echt blij?
Heb ik nu voldoende tips? Nee, maar een nieuwe gok ligt op mijn lips. (quote:Op dinsdag 24 november 2020 10:00 schreef Santabubbled het volgende:
[..]
Mijn Fok!leven speelt zich voornamelijk af hier
Waar ik lees en soms post met wisselend plezier
Op FOK! ben ik niet zo van het nieuws of klagen
Maar ik mag mezelf wél graag met lekker eten behagen
Sporadisch maak ik ook een uitstapje naar katten topics
Heb je nu voldoende tips?
Al kwam de ontmaskering misschien wat eerder dan je had gehoopt,quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:15 schreef MorganLeFayLovsky het volgende:
Doet het er nog toe @:MorganLeFay,
Als ik het sprookje nog verder vertel?
Trekt het je nog, ook al wist je mijn naam al wel?
Ik houd nog even vol, en voor wie het herkent
krijgt jouw sprookje dan vanzelf een happy end
Vorig jaar deed ik niet meequote:Op woensdag 25 november 2020 18:52 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Heb ik nu voldoende tips? Nee, maar een nieuwe gok ligt op mijn lips. () Nog een controlevraag dan maar, ken ik je misschien van vorig jaar?
Top!quote:Op woensdag 25 november 2020 21:52 schreef HoHoHoHupje het volgende:
@:Hupje het inpakken van je pakket was eindelijk klaar
Dus hopelijk morgen staat de bezorger daar
Ik stuur je zo de speciale code
Waarmee je kunt zien hoe laat hij wordt aangeboden
Lieve Sleedra, ik schaam mij zo,quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:24 schreef Sleedra het volgende:
[..]
Nou Phaiphai, daar ben ik weer! Even wat langer deze keer.
Ik heb jouw lootje eens doorgenomen en daarbij zijn er vragen in mij opgekomen. Ten eerste, je hobby is wandelen. Hoe moet ik hier nu naar handelen? Wil je een nieuwe stok misschien? Of in een nieuw paar schoenen worden gezien? Of zal ik een park voor je kopen? En deze het Phaidra-park dopen?
Gelukkig heeft lezen ook jouw interesse. Kun je heel even de kerstman zijn geheugen verversen? Welke boeken zou je aankomend jaar willen verslinden? En is een paperback dan goed of moet de kaft de blaadjes binden? En dat bakken, wat je ook graag doet. Doen die jongens van jou dat ook goed? Samen gezellig koekjes bakken. Of houden ze het bij de koekjes uit de trommel pakken? En dan nog een vreemde vraag. Welke telefoon heb jij hedendaag?
Dan qua thee en wijn, welke kleuren mag dat dan zijn? Rood, wit, groen, zwart? Welke kleuren vullen jouw hart? En drinkt jouw vriend dan met je mee? Tijdens dat netflix kijken met zijn twee. De kerstman zal overigens geen abonnnement voor jullie betalen. Is er misschien iets anders wat hij voor je vriend kan halen?
Dan nog even iets over mij. Ik heb een kind, maar is dat een hij of een zij? Het kind krijgt nog steeds borstvoeding van mij. Maar dat brengt het antwoord ook niet echt dichtbij. Mijn kraamtijd stond in het teken van PND. Helaas ben ik daar niet de enige mee. Wel kun je nu een paar mensen afvinken. Maar het laat de lijst nog niet helemaal slinken.
Nou, ciao!
Oh en dan nog even snel, delen je jongens goed tijdens spel? En hebben jullie al dino's van lego thuis? Of is dat wel wat voor je gespuis?
Jawel jawel, er leeft geen twijfel meer in mij.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:06 schreef Santabubbled het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ik niet mee
Licht langer was dat gelee
Ik zal je nog wat hints geven in dit schrijven
Niets te duidelijk, moet wel spannend blijven
Dit jaar stond mijn leven op zijn kop
En dat niet alleen door de corona-stop
Raden kan ik daarnaast reuze goed
Schijnt dit wat licht op de zaak, zoals het moet?
Ik had puur op basis van deze laatste hints iemand anders gegoktquote:Op donderdag 26 november 2020 12:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Jawel jawel, er leeft geen twijfel meer in mij.
Vlindertje89, mijn santa dat ben jij!
Haha, ja, dat ben ik!quote:Op donderdag 26 november 2020 12:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Jawel jawel, er leeft geen twijfel meer in mij.
Vlindertje89, mijn santa dat ben jij!
Ik dacht aan MorganLeFay. Die had ook al snel twee santa’s geraden, heeft vorig jaar niet mee gedaan dacht ik, maar in het verleden wel. En haar leven staat dit jaar ook een beetje op zijn kop, niet Corona-gerelateerd. Maar de kattentopics passen niet bij haar, als je gewoon f&f had gezegd was het nog wel een optie geweest.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:46 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, ja, dat ben ik!![]()
![]()
Nu ben ik ook wel benieuwd wie @:FlyingFish dacht op basis v de laatste hints!
(Eerste letter van elke zin van het laatste gedicht vormt overigens vlinders, aan het eind één van de eerdere gedichten heb ik dat ook al een keer gedaan)
Je kent mequote:Op donderdag 26 november 2020 20:02 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar de kattentopics passen niet bij haar
Ohhh ik zie de vlinder! Omg hahaha. Rijm skills hoor!quote:Op donderdag 26 november 2020 16:46 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, ja, dat ben ik!![]()
![]()
Nu ben ik ook wel benieuwd wie @:FlyingFish dacht op basis v de laatste hints!
(Eerste letter van elke zin van het laatste gedicht vormt overigens vlinders, aan het eind één van de eerdere gedichten heb ik dat ook al een keer gedaan)
Ahh ja die kan ik idd wel volgen! Had ik nog wat beter over na moeten denken haha, MorganLeFay heeft natuurlijk een hondje (te schattig overigens!!)quote:Op donderdag 26 november 2020 20:02 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik dacht aan MorganLeFay. Die had ook al snel twee santa’s geraden, heeft vorig jaar niet mee gedaan dacht ik, maar in het verleden wel. En haar leven staat dit jaar ook een beetje op zijn kop, niet Corona-gerelateerd. Maar de kattentopics passen niet bij haar, als je gewoon f&f had gezegd was het nog wel een optie geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |