quote:Op donderdag 19 november 2020 10:58 schreef Quoi het volgende:
Zo redden we het dit jaar wel met één topic
Ik denk misschien toch ook een beetje Corona? En weinig verse oud-posters, meestal zijn er meer nieuwen heb ik het idee.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:31 schreef lunapuella het volgende:
We hebben ook een stuk minder deelnemers dan vorige jaren. Vraag me af waar dat aan ligt. Het is dit jaar niet exponentieel drukker dan andere jaren, toch?
Zelf was ik nu even druk bezigquote:Op vrijdag 13 november 2020 16:15 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ohnee hoezee een kloon voor mij! Dat maakt mij helemaal stralend blij.
Ik was even wat afwezig. Hierdoor miste ik je berichtje, zo druk was ik bezig.
Qua pannenkoeken heb ik liever degene in de pan. Want voortplanten, daar kan de pannenkoekplant wat van.
Mijn huis staat dus al vol met deze stekken. Er nog één bij? Dat is van de gekken.
Ik drink vanalles! Veel water, koffie en thee. Maar elke sap en frisdrank maak je mij ook gelukkig mee.
Of koude chocolademelk, om van te smullen! Maar ook kefir en drinkyoghurt laten mij van plezier brullen. (jezus wat een rijmpje.)
Verder ben ik creatief met allerlei materialen. Zoals potloden, hout en het schrijven van verhalen.
Verf, stoffen en lekker plakken. En ook decoreren en nagels lakken.
Ontspannen ben ik nooit, dat is een onbegonnen zaak. qua spelletjes schiet je met 30 seconds, wie ben ik of ticket to ride nog wel raak.
En nu dan tijd om jou eens te doorgronden. Bestaat jouw gezin voor een deel uit poezen of honden?
En jouw partner, als die bestaat, is dat een het, hij of zij? En hoe genderidentificeer jij?
Waren onze buiken in dezelfde periode van flink formaat? Of was ik te vroeg of te laat?
Hoe vaak is jouw buik al groot geweest? En wat kenmerkt jou hier op fok het meest?
Tot zover mijn vragen, hopelijk gaat er iets dagen.
Veel liefs en succes, Rebubbled
Door mijn hoofd spoken twee optiesquote:Op donderdag 12 november 2020 10:38 schreef Vlinderklaas het volgende:
[..]
Wat een vragen stel je hier!
Maar ik doe je graag een plezier
Vakantie vieren doe ik graag
Liefst vertrek ik nog vandaag
In Portugal kom ik elk jaar
Ja, het bevalt me prima daar
Voor SS ben ik al een oudgediende
Het is welhaast alweer de tiende!
Ok, ik overdrijf, je ziet
Maar anders rijmt het weer eens niet
Mijn huisje staat hier in de Randstad
Niet in een noord- of zuidelijk gat
Maarja, de meeste mensen wonen hier
Dus deze hint is wat summier
De Randstad bevindt zich aan de linkerkant
Van ons mooie Nederland
Als je vanuit het zuiden kijkt
Andersom is niets wat het lijkt
Misschien helpen deze hints je wel
In het Sinter-Santa spel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe al een tijdje mee hierquote:Op donderdag 19 november 2020 19:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Door mijn hoofd spoken twee opties
Waarom, dat weet ik niet precies
Deze twee wonen, denk ik, in de westelijke Randstad
Maar misschien zit ik wel helemaal op het verkeerde pad
Het lastige is, hoe bepaal ik nou wie
De twee waren allebei in Portugal op vakantie
Voor een van jullie is dit deelname vijf, voor de ander vier
Misschien eerst checken of ik überhaupt op de goede twee zit hier
Deed je in 2017 ook mee aan Secret Santa?
Of moet ik de lijst weer helemaal opnieuw na?
Nog maar wat extra vragen gooi ik er dan maar in
Hou je van bier, wijn, cava, gin?
Heb je een dochter of een zoon, meer van een, of allebei?
En is zijn/haar school christelijk, katholiek, openbaar of vrij?
Hopelijk helpt dit me nog wat verder op weg
Of juist terug naar nul, met wat pech..
Edit:
Ik voeg hier toch nog even een vraag aan toe
Een hele nieuwe post is ook weer zo'n gedoe
Bij nader inzien heb ik ook een derde optie die kan
Als ik iets naar je roep, hoor je mij dan?
Gister ging mijn lijst nog van twee naar driequote:Op donderdag 19 november 2020 20:14 schreef Vlinderklaas het volgende:
[..]
Ik doe al een tijdje mee hier
Maar is het vijf of is het vier?
In 2017 was ik er zeker bij
Want cadeautjes maken mij heel blij!
Op je vragen zal ik antwoord geven
Dan ga ik misschien meer voor je leven
Alcohol gaat er hier niet in
Geen wijn of bier, cava of gin
Ik drink de hele dag door thee
Met soms een cola light of twee
Een dochter heb ik, dat is waar
Of ook een zoon? Hm, raden maar!
In god geloven wij hier niet
Alleen in de echte Sint en Piet
Dat beperkte de schoolkeuze nog wat
Al is er genoeg te kiezen in deze stad
Die, zoals je zegt, in de Randstad ligt
Maar helaas zonder direct zeezicht
Hopelijk helpt dit bij het kiezen
En heb jij je Santa in de smiezen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Gister ging mijn lijst nog van twee naar drie
Maar een dochter, die heeft @:Quoi nie!
Dus nu ben ik weer terug bij twee
Deed jij elk jaar onder dezelfde naam mee?
Ik neig toch stiekem al naar één persoon
Maar als ik het fout heb, is dat toch wel wanvertoon
Vooruit, ik doe het gewoon, en anders krijg ik vast een her
Bent u mijn SecretSanta, @:SaskiaR?
Jaaaaaquote:
Ik woon op loopafstand van SaskiaRquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jaaaaaik heb de tofste Secret Santa!
Ik was een beetje bang dat er nog allemaal andere mensen ook bij jou / Quoi in de buurt woonden van wie ik het niet wistmaar dat viel dus mee haha (of ik heb mazzel gehad).
En ik twijfelde nog even over @:MorganLeFay , maar ik weet niet zeker of dat een kloon is van wie ik om de een of andere reden denk dat het een kloon is haha.
Haha ja ik dacht wel te weten dat jij in dezelfde stad als SaskiaR woont inderdaad. Ah, nou ja, wat je vorige account was dan. Iets met een twee a's en twee e's dacht ik dat je vorige account was? Maar het niet reageren op de vraag als ik je roep hoor je mij dan had ook een hint kunnen zijn, als in, ik hoor je niet, en dan was jij het geweest. Maar om de een of andere reden neigde ik toch meer naar SaskiaR haha!quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:46 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik woon op loopafstand van SaskiaR
Maar ben geen kloon hoor...heb een nieuw account omdat ik die andere kwijt was en geen zin had om uit te zoeken waar de inloggegevens waren gebleven (nieuwe nick past ook beter bij de echte naam van mijn dochter)
En ik ben eigenlijk al tussen neus en lippen geradenquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jaaaaaik heb de tofste Secret Santa!
Ik was een beetje bang dat er nog allemaal andere mensen ook bij jou / Quoi in de buurt woonden van wie ik het niet wistmaar dat viel dus mee haha (of ik heb mazzel gehad).
En ik twijfelde nog even over @:MorganLeFay , maar ik weet niet zeker of dat een kloon is van wie ik om de een of andere reden denk dat het een kloon is haha.
Door wie dan? Morgan had een andere Santa.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
En ik ben eigenlijk al tussen neus en lippen geraden
Knap gedaan!
015 galore
Ik had die ook al door...het noemen van Portugal in een van de posts deed het 'mquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht wel te weten dat jij in dezelfde stad als SaskiaR woont inderdaad. Ah, nou ja, wat je vorige account was dan. Iets met een twee a's en twee e's dacht ik dat je vorige account was? Maar het niet reageren op de vraag als ik je roep hoor je mij dan had ook een hint kunnen zijn, als in, ik hoor je niet, en dan was jij het geweest. Maar om de een of andere reden neigde ik toch meer naar SaskiaR haha!
Ik denk waar blijft dat adres nouquote:Op maandag 16 november 2020 20:26 schreef Hupje het volgende:
Wauw, wat een post
Jij bent er doorheen gecrosst
Nu al bijna klaar om te verzenden
Dan zal ik me snel tot de lootjessite wenden
Om mijn adres voor je toe te voegen
Dan hoef je bijna niet meer te zwoegen
...
Dat betekent trouwens wel
Dat mijn pakket er straks is, heel snel
En ik er dus nog weken alleen naar mag kijken
Hm, of dat me lukt zal dan moeten blijken![]()
(Nee hoor, komt goed)
Intussen zijn mijn hersenen aan het kraken
Maar van je hints kon ik nog niks maken
Klein tipje van de sluier nog, misschien?
Dan ga ik weer eens verder denken en zien
Ah nanana! Wel nununu! Ik roep van kekeleku! Als jouw buik later kwam dan die van mij, verkort dat best behoorlijk de rij. En rijen worden ook gehanteerd in het baby- en zwangertopic, dus het een en ander vergelijken dat kon ik. Een snelle check in de posthistorie, vervulde mij met pure euforie! Want Nanuke, jij bent nu mijn verdachte, is jouw naam degene waar ik op wachtte?quote:Op donderdag 19 november 2020 16:59 schreef Santabubbled het volgende:
[..]
Deze Secret Santa hier is niet mijn eerste keer
En dat was de laatste hint in mijn bericht
Raad er maar op los, weet je al meer?
Succes ermee, liefs en tot het volgende gedicht!
Ik ben bang dat je euforie snel verdwijntquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:18 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ah nanana! Wel nununu! Ik roep van kekeleku! Als jouw buik later kwam dan die van mij, verkort dat best behoorlijk de rij. En rijen worden ook gehanteerd in het baby- en zwangertopic, dus het een en ander vergelijken dat kon ik. Een snelle check in de posthistorie, vervulde mij met pure euforie! Want Nanuke, jij bent nu mijn verdachte, is jouw naam degene waar ik op wachtte?
Schatzoeken is toch jouw hobby activiteit?quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:09 schreef Hupje het volgende:
@:HoHoHoHupje
Vijf kwartier, dat is best een end
Maar daarmee weet ik nog niet wie mij verwent
Met 2 users kan ik dan mijn lijstje opschonen
Van veel anderen weet ik eigenlijk niet precies waar ze wonen
Maar wees niet bang, hoor
Ik speur gewoon door!
Oh oh, ohnee, wie doen er nog meer mee? Heb je wel al een kindje thuis? Of leven er verder enkel huisdieren in jouw huis?quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:49 schreef Santabubbled het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je euforie snel verdwijnt
Want Nanuke is niet degeen die hier als Santabubbled verschijnt!
Mijn antwoord was niet gelogen, maar je denkt net niet ver genoeg
Maar je hebt nog tijd voor extra vragen, het is nog best vroeg!
Mijn Fok!leven speelt zich voornamelijk af hierquote:Op dinsdag 24 november 2020 09:45 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh oh, ohnee, wie doen er nog meer mee? Heb je wel al een kindje thuis? Of leven er verder enkel huisdieren in jouw huis?
Nog even over jouw Fok!leven. In welk ander subforum blijf jij kleven? Gaat dat over nieuws of klagen? Of meer over de psyche of vrienden met lekkere dingen uit de keuken behagen?
Licht nog eens een tipje van de sluier, oké. Dan kan ik nog eens verder door ermee.
Hier kom ik wel een stukje verder meequote:Op zondag 8 november 2020 09:23 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ondanks dat het even rustig is op het werk
Ben ik weinig hier geweest zoals ik merk
Thuis wat drukte met wat klussen
En was ook een boek aan het lezen ondertussen
Daarom nu alsnog antwoord op je bericht
Zoals het een goed lootje beticht
Ik zie je had wat vragen
Hopelijk zullen mijn antwoorden je behagen
Mijn lievelingskleur is limoen groen
Die weer refereert naar de kleur van de binnenkant van de limoen
Mijn favoriete geur zowel op mijn huid als in huis
Is eucalyptus, daar voel ik me wel bij thuis
Een echte traktatie kan voor mij vanalles zijn,
Vooral qua snoepen, maar dan weer geen bier of wijn
Alcohol drinken doe ik niet zo vaak
Maar met cola light is het wel raak![]()
Ik hoop dat mijn antwoorden je duidelijkheid geven
Anders kom maar op met verdere vragen en zal ik naar nieuwe antwoorden streven
Specifieke wensen vraag je mijquote:Op dinsdag 24 november 2020 10:07 schreef MerryHilliemas het volgende:
[..]
Hier kom ik wel een stukje verder mee
Maar de doos is nog niet vol
Dus wil ik nog even weten:
(ter bevordering van gezamenlijke lol)
Heb je nog specifieke wensen?
Vage mogen ook, maar dat terzij
Wat ontbreekt nog in je leven?
Waarmee maak ik je echt blij?
Heb ik nu voldoende tips? Nee, maar een nieuwe gok ligt op mijn lips. (quote:Op dinsdag 24 november 2020 10:00 schreef Santabubbled het volgende:
[..]
Mijn Fok!leven speelt zich voornamelijk af hier
Waar ik lees en soms post met wisselend plezier
Op FOK! ben ik niet zo van het nieuws of klagen
Maar ik mag mezelf wél graag met lekker eten behagen
Sporadisch maak ik ook een uitstapje naar katten topics
Heb je nu voldoende tips?
Al kwam de ontmaskering misschien wat eerder dan je had gehoopt,quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:15 schreef MorganLeFayLovsky het volgende:
Doet het er nog toe @:MorganLeFay,
Als ik het sprookje nog verder vertel?
Trekt het je nog, ook al wist je mijn naam al wel?
Ik houd nog even vol, en voor wie het herkent
krijgt jouw sprookje dan vanzelf een happy end
Vorig jaar deed ik niet meequote:Op woensdag 25 november 2020 18:52 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Heb ik nu voldoende tips? Nee, maar een nieuwe gok ligt op mijn lips. () Nog een controlevraag dan maar, ken ik je misschien van vorig jaar?
Top!quote:Op woensdag 25 november 2020 21:52 schreef HoHoHoHupje het volgende:
@:Hupje het inpakken van je pakket was eindelijk klaar
Dus hopelijk morgen staat de bezorger daar
Ik stuur je zo de speciale code
Waarmee je kunt zien hoe laat hij wordt aangeboden
Lieve Sleedra, ik schaam mij zo,quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:24 schreef Sleedra het volgende:
[..]
Nou Phaiphai, daar ben ik weer! Even wat langer deze keer.
Ik heb jouw lootje eens doorgenomen en daarbij zijn er vragen in mij opgekomen. Ten eerste, je hobby is wandelen. Hoe moet ik hier nu naar handelen? Wil je een nieuwe stok misschien? Of in een nieuw paar schoenen worden gezien? Of zal ik een park voor je kopen? En deze het Phaidra-park dopen?
Gelukkig heeft lezen ook jouw interesse. Kun je heel even de kerstman zijn geheugen verversen? Welke boeken zou je aankomend jaar willen verslinden? En is een paperback dan goed of moet de kaft de blaadjes binden? En dat bakken, wat je ook graag doet. Doen die jongens van jou dat ook goed? Samen gezellig koekjes bakken. Of houden ze het bij de koekjes uit de trommel pakken? En dan nog een vreemde vraag. Welke telefoon heb jij hedendaag?
Dan qua thee en wijn, welke kleuren mag dat dan zijn? Rood, wit, groen, zwart? Welke kleuren vullen jouw hart? En drinkt jouw vriend dan met je mee? Tijdens dat netflix kijken met zijn twee. De kerstman zal overigens geen abonnnement voor jullie betalen. Is er misschien iets anders wat hij voor je vriend kan halen?
Dan nog even iets over mij. Ik heb een kind, maar is dat een hij of een zij? Het kind krijgt nog steeds borstvoeding van mij. Maar dat brengt het antwoord ook niet echt dichtbij. Mijn kraamtijd stond in het teken van PND. Helaas ben ik daar niet de enige mee. Wel kun je nu een paar mensen afvinken. Maar het laat de lijst nog niet helemaal slinken.
Nou, ciao!
Oh en dan nog even snel, delen je jongens goed tijdens spel? En hebben jullie al dino's van lego thuis? Of is dat wel wat voor je gespuis?
Jawel jawel, er leeft geen twijfel meer in mij.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:06 schreef Santabubbled het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ik niet mee
Licht langer was dat gelee
Ik zal je nog wat hints geven in dit schrijven
Niets te duidelijk, moet wel spannend blijven
Dit jaar stond mijn leven op zijn kop
En dat niet alleen door de corona-stop
Raden kan ik daarnaast reuze goed
Schijnt dit wat licht op de zaak, zoals het moet?
Ik had puur op basis van deze laatste hints iemand anders gegoktquote:Op donderdag 26 november 2020 12:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Jawel jawel, er leeft geen twijfel meer in mij.
Vlindertje89, mijn santa dat ben jij!
Haha, ja, dat ben ik!quote:Op donderdag 26 november 2020 12:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Jawel jawel, er leeft geen twijfel meer in mij.
Vlindertje89, mijn santa dat ben jij!
Ik dacht aan MorganLeFay. Die had ook al snel twee santa’s geraden, heeft vorig jaar niet mee gedaan dacht ik, maar in het verleden wel. En haar leven staat dit jaar ook een beetje op zijn kop, niet Corona-gerelateerd. Maar de kattentopics passen niet bij haar, als je gewoon f&f had gezegd was het nog wel een optie geweest.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:46 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, ja, dat ben ik!![]()
![]()
Nu ben ik ook wel benieuwd wie @:FlyingFish dacht op basis v de laatste hints!
(Eerste letter van elke zin van het laatste gedicht vormt overigens vlinders, aan het eind één van de eerdere gedichten heb ik dat ook al een keer gedaan)
Je kent mequote:Op donderdag 26 november 2020 20:02 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar de kattentopics passen niet bij haar
Ohhh ik zie de vlinder! Omg hahaha. Rijm skills hoor!quote:Op donderdag 26 november 2020 16:46 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, ja, dat ben ik!![]()
![]()
Nu ben ik ook wel benieuwd wie @:FlyingFish dacht op basis v de laatste hints!
(Eerste letter van elke zin van het laatste gedicht vormt overigens vlinders, aan het eind één van de eerdere gedichten heb ik dat ook al een keer gedaan)
Ahh ja die kan ik idd wel volgen! Had ik nog wat beter over na moeten denken haha, MorganLeFay heeft natuurlijk een hondje (te schattig overigens!!)quote:Op donderdag 26 november 2020 20:02 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik dacht aan MorganLeFay. Die had ook al snel twee santa’s geraden, heeft vorig jaar niet mee gedaan dacht ik, maar in het verleden wel. En haar leven staat dit jaar ook een beetje op zijn kop, niet Corona-gerelateerd. Maar de kattentopics passen niet bij haar, als je gewoon f&f had gezegd was het nog wel een optie geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |