quote:Op donderdag 19 november 2020 10:58 schreef Quoi het volgende:
Zo redden we het dit jaar wel met één topic
Ik denk misschien toch ook een beetje Corona? En weinig verse oud-posters, meestal zijn er meer nieuwen heb ik het idee.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:31 schreef lunapuella het volgende:
We hebben ook een stuk minder deelnemers dan vorige jaren. Vraag me af waar dat aan ligt. Het is dit jaar niet exponentieel drukker dan andere jaren, toch?
Zelf was ik nu even druk bezigquote:Op vrijdag 13 november 2020 16:15 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ohnee hoezee een kloon voor mij! Dat maakt mij helemaal stralend blij.
Ik was even wat afwezig. Hierdoor miste ik je berichtje, zo druk was ik bezig.
Qua pannenkoeken heb ik liever degene in de pan. Want voortplanten, daar kan de pannenkoekplant wat van.
Mijn huis staat dus al vol met deze stekken. Er nog één bij? Dat is van de gekken.
Ik drink vanalles! Veel water, koffie en thee. Maar elke sap en frisdrank maak je mij ook gelukkig mee.
Of koude chocolademelk, om van te smullen! Maar ook kefir en drinkyoghurt laten mij van plezier brullen. (jezus wat een rijmpje.)
Verder ben ik creatief met allerlei materialen. Zoals potloden, hout en het schrijven van verhalen.
Verf, stoffen en lekker plakken. En ook decoreren en nagels lakken.
Ontspannen ben ik nooit, dat is een onbegonnen zaak. qua spelletjes schiet je met 30 seconds, wie ben ik of ticket to ride nog wel raak.
En nu dan tijd om jou eens te doorgronden. Bestaat jouw gezin voor een deel uit poezen of honden?
En jouw partner, als die bestaat, is dat een het, hij of zij? En hoe genderidentificeer jij?
Waren onze buiken in dezelfde periode van flink formaat? Of was ik te vroeg of te laat?
Hoe vaak is jouw buik al groot geweest? En wat kenmerkt jou hier op fok het meest?
Tot zover mijn vragen, hopelijk gaat er iets dagen.
Veel liefs en succes, Rebubbled
Door mijn hoofd spoken twee optiesquote:Op donderdag 12 november 2020 10:38 schreef Vlinderklaas het volgende:
[..]
Wat een vragen stel je hier!
Maar ik doe je graag een plezier
Vakantie vieren doe ik graag
Liefst vertrek ik nog vandaag
In Portugal kom ik elk jaar
Ja, het bevalt me prima daar
Voor SS ben ik al een oudgediende
Het is welhaast alweer de tiende!
Ok, ik overdrijf, je ziet
Maar anders rijmt het weer eens niet
Mijn huisje staat hier in de Randstad
Niet in een noord- of zuidelijk gat
Maarja, de meeste mensen wonen hier
Dus deze hint is wat summier
De Randstad bevindt zich aan de linkerkant
Van ons mooie Nederland
Als je vanuit het zuiden kijkt
Andersom is niets wat het lijkt
Misschien helpen deze hints je wel
In het Sinter-Santa spel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe al een tijdje mee hierquote:Op donderdag 19 november 2020 19:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Door mijn hoofd spoken twee opties
Waarom, dat weet ik niet precies
Deze twee wonen, denk ik, in de westelijke Randstad
Maar misschien zit ik wel helemaal op het verkeerde pad
Het lastige is, hoe bepaal ik nou wie
De twee waren allebei in Portugal op vakantie
Voor een van jullie is dit deelname vijf, voor de ander vier
Misschien eerst checken of ik überhaupt op de goede twee zit hier
Deed je in 2017 ook mee aan Secret Santa?
Of moet ik de lijst weer helemaal opnieuw na?
Nog maar wat extra vragen gooi ik er dan maar in
Hou je van bier, wijn, cava, gin?
Heb je een dochter of een zoon, meer van een, of allebei?
En is zijn/haar school christelijk, katholiek, openbaar of vrij?
Hopelijk helpt dit me nog wat verder op weg
Of juist terug naar nul, met wat pech..
Edit:
Ik voeg hier toch nog even een vraag aan toe
Een hele nieuwe post is ook weer zo'n gedoe
Bij nader inzien heb ik ook een derde optie die kan
Als ik iets naar je roep, hoor je mij dan?
Gister ging mijn lijst nog van twee naar driequote:Op donderdag 19 november 2020 20:14 schreef Vlinderklaas het volgende:
[..]
Ik doe al een tijdje mee hier
Maar is het vijf of is het vier?
In 2017 was ik er zeker bij
Want cadeautjes maken mij heel blij!
Op je vragen zal ik antwoord geven
Dan ga ik misschien meer voor je leven
Alcohol gaat er hier niet in
Geen wijn of bier, cava of gin
Ik drink de hele dag door thee
Met soms een cola light of twee
Een dochter heb ik, dat is waar
Of ook een zoon? Hm, raden maar!
In god geloven wij hier niet
Alleen in de echte Sint en Piet
Dat beperkte de schoolkeuze nog wat
Al is er genoeg te kiezen in deze stad
Die, zoals je zegt, in de Randstad ligt
Maar helaas zonder direct zeezicht
Hopelijk helpt dit bij het kiezen
En heb jij je Santa in de smiezen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Gister ging mijn lijst nog van twee naar drie
Maar een dochter, die heeft @:Quoi nie!
Dus nu ben ik weer terug bij twee
Deed jij elk jaar onder dezelfde naam mee?
Ik neig toch stiekem al naar één persoon
Maar als ik het fout heb, is dat toch wel wanvertoon
Vooruit, ik doe het gewoon, en anders krijg ik vast een her
Bent u mijn SecretSanta, @:SaskiaR?
Jaaaaaquote:
Ik woon op loopafstand van SaskiaRquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jaaaaaik heb de tofste Secret Santa!
Ik was een beetje bang dat er nog allemaal andere mensen ook bij jou / Quoi in de buurt woonden van wie ik het niet wistmaar dat viel dus mee haha (of ik heb mazzel gehad).
En ik twijfelde nog even over @:MorganLeFay , maar ik weet niet zeker of dat een kloon is van wie ik om de een of andere reden denk dat het een kloon is haha.
Haha ja ik dacht wel te weten dat jij in dezelfde stad als SaskiaR woont inderdaad. Ah, nou ja, wat je vorige account was dan. Iets met een twee a's en twee e's dacht ik dat je vorige account was? Maar het niet reageren op de vraag als ik je roep hoor je mij dan had ook een hint kunnen zijn, als in, ik hoor je niet, en dan was jij het geweest. Maar om de een of andere reden neigde ik toch meer naar SaskiaR haha!quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:46 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik woon op loopafstand van SaskiaR
Maar ben geen kloon hoor...heb een nieuw account omdat ik die andere kwijt was en geen zin had om uit te zoeken waar de inloggegevens waren gebleven (nieuwe nick past ook beter bij de echte naam van mijn dochter)
En ik ben eigenlijk al tussen neus en lippen geradenquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jaaaaaik heb de tofste Secret Santa!
Ik was een beetje bang dat er nog allemaal andere mensen ook bij jou / Quoi in de buurt woonden van wie ik het niet wistmaar dat viel dus mee haha (of ik heb mazzel gehad).
En ik twijfelde nog even over @:MorganLeFay , maar ik weet niet zeker of dat een kloon is van wie ik om de een of andere reden denk dat het een kloon is haha.
Door wie dan? Morgan had een andere Santa.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
En ik ben eigenlijk al tussen neus en lippen geraden
Knap gedaan!
015 galore
Ik had die ook al door...het noemen van Portugal in een van de posts deed het 'mquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht wel te weten dat jij in dezelfde stad als SaskiaR woont inderdaad. Ah, nou ja, wat je vorige account was dan. Iets met een twee a's en twee e's dacht ik dat je vorige account was? Maar het niet reageren op de vraag als ik je roep hoor je mij dan had ook een hint kunnen zijn, als in, ik hoor je niet, en dan was jij het geweest. Maar om de een of andere reden neigde ik toch meer naar SaskiaR haha!
Ik denk waar blijft dat adres nouquote:Op maandag 16 november 2020 20:26 schreef Hupje het volgende:
Wauw, wat een post
Jij bent er doorheen gecrosst
Nu al bijna klaar om te verzenden
Dan zal ik me snel tot de lootjessite wenden
Om mijn adres voor je toe te voegen
Dan hoef je bijna niet meer te zwoegen
...
Dat betekent trouwens wel
Dat mijn pakket er straks is, heel snel
En ik er dus nog weken alleen naar mag kijken
Hm, of dat me lukt zal dan moeten blijken![]()
(Nee hoor, komt goed)
Intussen zijn mijn hersenen aan het kraken
Maar van je hints kon ik nog niks maken
Klein tipje van de sluier nog, misschien?
Dan ga ik weer eens verder denken en zien
Ah nanana! Wel nununu! Ik roep van kekeleku! Als jouw buik later kwam dan die van mij, verkort dat best behoorlijk de rij. En rijen worden ook gehanteerd in het baby- en zwangertopic, dus het een en ander vergelijken dat kon ik. Een snelle check in de posthistorie, vervulde mij met pure euforie! Want Nanuke, jij bent nu mijn verdachte, is jouw naam degene waar ik op wachtte?quote:Op donderdag 19 november 2020 16:59 schreef Santabubbled het volgende:
[..]
Deze Secret Santa hier is niet mijn eerste keer
En dat was de laatste hint in mijn bericht
Raad er maar op los, weet je al meer?
Succes ermee, liefs en tot het volgende gedicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |