De bingo was in de Tour een beetje een flop omdat ik geen tijd had om hem bij te houden.quote:
Dunno, de Belg is er vaak best op tijd bij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op een andere zender was het helemaal nog niet live geweest..
Gewoon zak met geld ophalen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:29 schreef Momo het volgende:
Sagan heeft er geen zin meer in, ik heb zon gevoel.
Ingehaald worden op zo'n korte tijdrit is wel vrij sneu ja. Door iemand die gevallen is nota bene.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:30 schreef hhh38 het volgende:
Spreafico kan er inderdaad he-le-maal niets van
Jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:31 schreef AllesKaputt het volgende:
Heeft de PLAYER wel nonstop beeld?
https://www.eurosportplayer.com/quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:36 schreef Belgosome het volgende:
Iemand een stream voor Eurosport? Pm maar
Player kopen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:36 schreef Belgosome het volgende:
Iemand een stream voor Eurosport? Pm maar
Dat zie jij met genoegen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:38 schreef wimderon het volgende:
Sagan ruim de snelste op het klimmetje.
Papa Van Empel zal trots zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:41 schreef wimderon het volgende:
Etienne heel mooi laatste op het klimmetje!
Ik was eigenlijk alweer vergeten dat ik hem had en ik zou hem ook wel gewisseld hebben als ik dat wel wist.quote:
“Now that Hubert Dupont has retired, Ben Gastauer is the rider in our squad who knows the Giro the best. An excellent teammate, capable of playing third man for the overall team classification, Ben is a quiet force and a very good road captain. He too will have a key role with the young riders who will discover the race. “quote:
Joostquote:
Vond die ‘undergrounds’ wel leuk. Hopelijk komt die zo nog een keer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:48 schreef hhh38 het volgende:
Deze top 3 was een half uur geleden ook al
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Die top 5 lijstjes vind ik irritanter dan reclame. Reclame snap ik nog als je een commerciële zender bent. Die lijstjes heeft helemaal niemand wat aan. Simpelweg bedoeld om mensen naar de player toe te pesten volgens mij.
ajroquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het Engels van Campenaerts is fascinerend.
Wtf, ze moeten echt de meest idiote dingen verzinnen om nog iets van zo'n prutser te maken. Gaat Ben voor zekerheid zorgen voor het Top 15 teamklassement van AG2R? Wat is dit voor idioterie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
“Now that Hubert Dupont has retired, Ben Gastauer is the rider in our squad who knows the Giro the best. An excellent teammate, capable of playing third man for the overall team classification, Ben is a quiet force and a very good road captain. He too will have a key role with the young riders who will discover the race. “
Heb je hier een mening over?
Vooral zn R aan het eind van een woordquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgens mij was het bumpy.quote:
Taaltechnisch klopt het prima, maar het klinkt voor geen meter.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Witwaspraktijken bij Lotto Soudal. Hoe is dit anders te verklaren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:55 schreef wimderon het volgende:
Tijdrijder Dibben is net geen laatste aan de streep
Lotto Soudaledquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pfernensteiner als kopman, dat is toch geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |