Het zijn dit soort momenten dat je je realiseert, Addy Engels. Het blijft toch Addy Engels.quote:
En het illustere gezelschap Knaven, Zandio en Rasch dan? Wat is de mening daarover?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Deze ploeg wordt te groot voor Addy Engels, en Jan Up.
En Kjell Carlstrom, wat is daar mijn mening over?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En het illustere gezelschap Knaven, Zandio en Rasch dan? Wat is de mening daarover?
Volgens mij is dat contract juist deze week ergens voor een paar jaar verlengd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten heel gauw de banden met hun weerbureau gaan verbreken. Wat een onzin zeg. Iedereen wist dat het zou gaan draaien.
Moest 2x van fiets wisselen blijkbaar.. al is deze achterstand dan nog steeds enormquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
En zit Covili niet op fietsen? Ik dacht dat ie gevallen was, maar hij blijkbaar bij punt 1 ook al een minuut langzamer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |