Nou, vertel eens dan, waar moeten we op letten.quote:
Hij moet er zelf om lachen omdat hij weet dat het gestoord is wat hij zegtquote:
Ah we hebben 'm weer, "hij gedraagt niet zoals ik zou doen dus complot".quote:
?wat is precies gelul.... je hebt de video niet eens afgekeken manquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Jezus wat een slap gelul.
En natuurlijk openen met een advertentie van een wonder olie'tje.![]()
Alles. En nee, ik had na 5 minuten van dat gezever wel weer genoeg hersencellen verloren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?wat is precies gelul.... je hebt de video niet eens afgekeken man
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Alles. En nee, ik had na 5 minuten van dat gezever wel weer genoeg hersencellen verloren.
Lekker vrijblijvend natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij gooit een interessante theorie op ,zegt nergens dat het de waarheid is
Doe der mee wat je wilt
Zo hoort het ook, gewoon bespreekbaar maken... of je het nou onzin vindt of niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Lekker vrijblijvend natuurlijk.
Als de wonderolie maar verkocht wordt.
Al in je opgekomen dat hij misschien zogenaamd interessante kolder verzint om z'n wonderolie te slijten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, gewoon bespreekbaar maken... of je het nou onzin vindt of niet.
Tja hij moet ook zn geld verdienen
Zeker interessant. Psychologische oorlogsvoering it is en je eigen bewustzijn thanks.. bismillahirrahmanirrahim ,mensen die het niet snappen ja ach...quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zeker interessant. Psychologische oorlogsvoering it is en je eigen bewustzijn thanks.. bismillahirrahmanirrahim ,mensen die het niet snappen ja ach...
Nee,denk dat je hem niet kent... niet zo trollen kerelquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Al in je opgekomen dat hij misschien zogenaamd interessante kolder verzint om z'n wonderolie te slijten?
Kan ff filmpje niet kijken, maar is dit niet HET filmpje waarbij die gast ruzie krijgt met zijn vrouwquote:
Yepquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kan ff filmpje niet kijken, maar is dit niet HET filmpje waarbij die gast ruzie krijgt met zijn vrouw
quote:Both Twitter and Facebook took extraordinary censorship measures against The Post on Wednesday over its exposés about Hunter Biden’s emails — with Twitter baselessly charging that “hacked materials” were used.
The Post’s primary Twitter account was locked as of 2:20 p.m. Wednesday because its articles about the messages obtained from Biden’s laptop broke the social network’s rules against “distribution of hacked material,” according to an email The Post received from Twitter.
Twitter also blocked users from sharing the link to The Post article indicating that Hunter Biden introduced Joe Biden to the Ukrainian businessman, calling the link “potentially harmful.”
Nee joh, dat is geen censuur... /squote:Op zondag 18 oktober 2020 13:23 schreef Summers het volgende:
Twitter, Facebook censor Post over Hunter Biden exposé
https://nypost.com/2020/1(...)e-post-from-posting/
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:36 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is geen censuur... /s
Het is vooral jaloezie, dat hele gedoe omtrent Gates.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
Iemand veroordelen op basis van jouw interpretatie van zijn lichaamstaal.
quote:
Als ik zo eens kijk naar het Epstein's eiland in Google Earth, dan zie ik dat er van 2015 tot 2017 een tennisbaan lag. Kennelijk is deze tennisbaan later weer weg gebuldozerd. Dat is dus precies het tegenovergestelde van wat ze in dit filmpje denken te laten zien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Gewoon een mogelijk interessante ontdekking:
[ twitter ]
Pray for President Trump...quote:
Je weet dat bidden, de afgelopen 200.000 jaar, nog nooit enig effect heeft gehad hè?quote:
Heb je daar een bron voor?quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je weet dat bidden, de afgelopen 200.000 jaar, nog nooit enig effect heeft gehad hè?
Ik heb geen probleem met mensen die bidden of die religieus zijn dus je moet niet bij mij wezen met je goedkope schoolplein getreiter over een groep medemensen waar jij toevallig niet bij hoort . Dat is nog 100 keer beter dan wat jij doet .quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je weet dat bidden, de afgelopen 200.000 jaar, nog nooit enig effect heeft gehad hè?
Paniek?quote:
Trump komt er goed vanafquote:Op zondag 1 november 2020 23:42 schreef koosbasterd het volgende:
Interessant om te lezen (vind ik)
voor de geinteresseerden
Aluminium niveau, dus de msm afhankelijken mogen skippen.
Memoirs of an Illuminati Girlfriend
https://www.henrymakow.co(...)nati-girlfriend.html
service
voor de oude gebakkies, of lezers/lurkers die liever lui dan moe zijn, hieronder vertaling
https://translate.google.(...)nati-girlfriend.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |