Hij heeft een aantal raceweekends achter elkaar en daardoor geen tijd om in de studio te zitten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:40 schreef nils7 het volgende:
Tom heb ik al een tijdje niet meer gezien, heeft dat een reden?
Tot 'Robert' ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:31 schreef quo_ het volgende:
Tering irritant dat ze een interessante kerel als Frits van Amersfoort niet fatsoenlijk laten uitspreken !
Zelfde gevoel heb ik als Ho Pin Tung in de studio is.
Wat mij betreft een keer Frits en Ho op zondagmiddag in de studio. Kan Robert mooi een vrije dag krijgen en de BN-er c.q. huppelkut zoekt maar ergens anders aandacht.
Dat zeg ik al jaren. Robert moet dat programma overnemen, vaste tafelgasten Ho Pin, van der Garde en Renger. Die clown van een Coronel mag van mij wel blijven voor de onderbroekenlol zo nu en dan en zelfs van Gameren mag van mij blijven. Alle BN-ers eruit en laat ipv wat vaker mensen komen die ook echt iets mee hebben. Bv Balkenende of Frits van de Jumbo of iets.quote:Op zaterdag 14 november 2020 08:37 schreef KillerBee4ever het volgende:
Wat mij betreft mag Robert zelfs wel de presentatie overnemen .
SOWquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:39 schreef Cinemaniak het volgende:
Ik kwam net toevallig tegen dat die Rob van Gameren al 31 jaar is... Waarom kleed die gast zich dan nog als een 15-jarige vmbo'er??![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat hij zich expres in lelijke F1 merchandise kleedde voor die Ziggo uitzendingen. Zou hij er in zijn vrije tijd ook zo bijlopen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:39 schreef Cinemaniak het volgende:
Ik kwam net toevallig tegen dat die Rob van Gameren al 31 jaar is... Waarom kleed die gast zich dan nog als een 15-jarige vmbo'er??![]()
[ afbeelding ]
Aan z'n instagram te zien wel..quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat hij zich expres in lelijke F1 merchandise kleedde voor die Ziggo uitzendingen. Zou hij er in zijn vrije tijd ook zo bijlopen?
Zo kunnen ze een 31-jarige werknemer uitbetalen volgens het salaris van een 15-jarige.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:39 schreef Cinemaniak het volgende:
[ afbeelding ]
Wait whut?quote:
Ik had geen idee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.
Oh ja, Aziatische vrouwen hebben altijd wel iets van een fetisj voor 'kinderlijk' gekleden mannen..quote:
Wat is er mis met Eversquote:
Max moet ook eten natuurlijkquote:Op zaterdag 21 november 2020 00:17 schreef Submarine het volgende:
[..]
Niks mis mee, is natuurlijk wel een sponsording maar wel relaxed interview
Eens. Was benieuwd hoe die zich thuis zou voelen tussen de popiejopie’s maar het was aardig gezellig daar aan tafel.quote:
Enige storende vond ik dat Doornbos vertelde over de afstelling van Verstappen (voorvleugel) en correctie met diff, dat Rob dat afkapte omdat het allemaal veel te moeilijk wasquote:
Dacht dat het Tim/Tom was die dat zei..Was inderdaad tenenkrommend.quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Enige storende vond ik dat Doornbos vertelde over de afstelling van Verstappen (voorvleugel) en correctie met diff, dat Rob dat afkapte omdat het allemaal veel te moeilijk was
Ja, het zal eens interessant worden over techniek![]()
dat hele tijd knipperen met ogen en tong over de tanden enzo. Viel me bij peptalk ook op. Maar op het moment dat ie praat is het weg. Denk dat het iets van zenuwen zijn?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:03 schreef Szura het volgende:
Wat een enorm irritante tic heeft die gast in z’n gezicht
Is toch ook weer niet zo raar?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:23 schreef chufi het volgende:
VeeKay denkt Hamilton te kunnen kloppen in de Indy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |