Wat ik begreep is dat hij wel een dragende speler is daar, maar dat Werder ook geld nodig heeft. Blijkbaar was de verwachting dat Rashica voor de hoofdprijs verkocht zou worden, maar dat is niet gebeurd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij echt zo belangrijk daar? Denk dat Werder er ook niet echt rouwig om is als Klaassen vertrokken is.
Het Eyong Tarkang Enoh-syndroom.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
En als Alvarez de bal niet zo vaak zou verspelen, hoeft ie hem ook niet steeds terug te veroveren.
Tadic is volgens Ten Hag beter op links dan in de spits.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:47 schreef BobW het volgende:
Waarom staat Promes eigenlijk op 10 dit seizoen?
Vreet het gras op en desnoods de modder.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker man , een voetballer van jupiler liek niveau in je team .Lekker de beuk erin
Ik ga mn grap wel uitleggen.quote:
Ja religie krijgt altijd een speciale behandeling, God mag weten waarom.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ga mn grap wel uitleggen.
Maar er kan in elk vak van de tribune toch wel 30/40 man zitten op zn minst. Met 600 samengepakt in een kerk mag dus wel.
Stoppen met die kermisopstellingen met 4 man uit positie zou al helpen...quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:59 schreef Generationalpha het volgende:
Wel een beetje waar ik bang voor was begin dit seizoen. Ajax heeft echt een flinke jas uitgedaan op het gebied van creativiteit en scorend vermogen.
Ligt ook gewoon aan de spelers. Ziyech en Van de Beek weg kost je heel veel goals.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stoppen met die kermisopstellingen met 4 man uit positie zou al helpen...
Als de poppetjes dan ook verkeerd staan of zelfs de verkeerde poppetjes in het veld..quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:59 schreef Generationalpha het volgende:
Wel een beetje waar ik bang voor was begin dit seizoen. Ajax heeft echt een flinke jas uitgedaan op het gebied van creativiteit en scorend vermogen.
Je hebt met Antony en Kudus ook wel weer wat terug gekregen, al is die laatste er helaas niet bij vandaag. Het helpt gewoon niet dat ten Hag aan het begin van elk seizoen weer stug vasthoudt aan een waardeloze opstelling.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ligt ook gewoon aan de spelers. Ziyech en Van de Beek weg kost je heel veel goals.
En Tadic wordt een jaartje ouder, werkt allemaal niet mee.
Ik begrijp de keuze voor Promes op die positie (nog) niet. Komt totaal niet tot zijn recht daar.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar met ten Hag. Zoveel onbegrijpelijke keuzes, heb geeneens meer zin om het te kijken.
Welke idioot verzint het om de aanvallers bijna allemaal op hun verkeerde plek te zetten? Als het werkt laat ik me graag tegenspreken, maar elke idioot ziet toch dat zijn opstelling op deze manier elke keer een flop is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |