quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:05 schreef Paul het volgende:
Zo ik ga het terugkijken na het jammerlijke gelijkspel jegens Heerenveen
Jij had sinds vorige week nog nooit van Henk Kuipers gehoord.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen neemt iedereen de maat
Behalve Henk Kuipers![]()
Jawel hoor reportage over geweest samen met zijn advocaat Leon van Kleef op tvquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:11 schreef Zipportal het volgende:
Jij had sinds vorige week nog nooit van Henk Kuipers gehoord.
Ik denk dat er binnenkort weer een aflevering wordt ingelast waarbij er van elke huidskleur minimaal 1 iemand aanwezig moet zijn. Johan moet dan zitten op een stoel en wordt publiekelijk afgeschoten door alles en iedereen; dit feest wordt u uiteraard aangeboden door Wilfred Genee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dus. En gelijk heeft deze man. Stelletje hypocriete lozers.
Printen op een pyjamaquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een lijstje over voor Bossie
Kan hij boven de bank
Wijnaldum vond hij wel een speler met het niveau om bij een club als sparta te spelen.quote:
Beter dan de bank warm houden in Liverpoolquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wijnaldum vond hij wel een speler met het niveau om bij een club als sparta te spelen.
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bestaat dat wel in maat Boskamp
Wat lees ik.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Beter dan de bank warm houden in Liverpool
quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:20 schreef RipCity het volgende:
Ready!!
Maar eerst nog genieten van The Big Bang. Wat een topshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |