Lord Nelom zou hierbij direct zijn beide kruisbanden afscheuren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan een amateur met bovengemiddelde techniek ook wel.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Lord Nelom zou hierbij direct zijn beide kruisbanden afscheuren.
Check deze grap @:Lenny_Leonard
Plaatje doet het niet. Voor straf moet jij nu deze video kijken.quote:
Stank voor dankquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet. Voor straf moet jij nu deze video kijken.
https://dailybuzz.nl/medi(...)nstipatie_web_wm.mp4
Like gezet. Bedankje is niet nodig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet. Voor straf moet jij nu deze video kijken.
https://dailybuzz.nl/medi(...)nstipatie_web_wm.mp4
Ik ga snacken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Tapas bij een ander stel met mijn vriendin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Boerenkool met spekjes en rookworstquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, nou, nou.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tapas bij een ander stel met mijn vriendin.
Kutleef.
Tot 22u 'doorzakken'.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
Weekendgenot. Vannacht even lekker doorzakken in de kroeg. Oh, wacht.
Rustig maat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tapas bij een ander stel met mijn vriendin.
Kutleef.
Kipshoarma. Genot.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |