Als ie nog rustig verplaatst wordt dan valt het nu nog mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Op zich hebben ze in het Witte Huis echt heel veel medische faciliteiten. Volgens mij zelfs een soort van operatiekamer, dus op zich is er wel iets aan de hand als hij verplaatst wordt. Maar uiteraard zegt t nog niet veel wat dan precies
Behandelingen zijn altijd in het ziekenhuis. Trump en andere presidenten zijn ook wel vaker in het ziekenhuis geweest. Die medische faciliteiten gebruiken ze alleen als het echt niet anders kan. Tijdens dreiging ofzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Op zich hebben ze in het Witte Huis echt heel veel medische faciliteiten. Volgens mij zelfs een soort van operatiekamer, dus op zich is er wel iets aan de hand als hij verplaatst wordt. Maar uiteraard zegt t nog niet veel wat dan precies
Boris is bijna 20 jaar jonger; wat dat betreft ziet het er voor Trump een stuk minder gunstig uit. Ze gaan hem echt niet voor de lol hospitaliseren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:47 schreef Nielsch het volgende:
Doet me een beetje aan Boris Johnson denken. Die ging ook uit voorzorg naar het ziekenhuis. Uiteindelijk heeft die het net gered.
Hij heeft koorts.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een stevige pot bouten kan ook behoorlijk ernstig zijn, maar kom op: hij gaat naar het ziekenhuis. Ja, hij is de president van de VS, natuurlijk gaat hij in zo'n geval vrij rap naar het ziekenhuis, dat betekent niet dat hij half dood ligt te gaan ofzo. Ze willen 'm gewoon even goed in de gaten houden, boeiend.
Is uit voorzorg hebben ze gezegd op CNN. Ivm zijn leeftijd en hartkwalen is hij extra kwetsbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boris is bijna 20 jaar jonger; wat dat betreft ziet het er voor Trump een stuk minder gunstig uit. Ze gaan hem echt niet voor de lol hospitaliseren.
BREAKING NEWS!!!!!!!!!!!!!!! TRUMP HEEFT KOORTS!!!!!!!!!!!!!quote:
Uit voorzorg meteen een paar dagen in het ziekenhuis, doen ze niet zo maar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is uit voorzorg hebben ze gezegd op CNN. Ivm zijn leeftijd en hartkwalen is hij extra kwetsbaar.
Mwah, 99/100 dat het voorzorg is en helemaal niks meer dan dat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bij de president wil je dat wel. Hij heeft milde symptomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Uit voorzorg meteen een paar dagen in het ziekenhuis, doen ze niet zo maar.
Ja wil dit eigenlijk wel volgen, want als hij er zonder weinig kleerscheuren vanaf komt... voor wie maak ik me dan druk? Zoiets?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
BREAKING NEWS!!!!!!!!!!!!!!! TRUMP HEEFT KOORTS!!!!!!!!!!!!!
Met een snotterneus gaan ze hem echt niet zomaar opnemen; dan zal hij toch wel ernstigere klachten hebben. Voor zijn verkiezingscampagne lijkt me dit sowieso rampzalig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is uit voorzorg hebben ze gezegd op CNN. Ivm zijn leeftijd en hartkwalen is hij extra kwetsbaar.
Ze kunnen in het witte huis toch zo een ic kamer maken? Wat is dit voor onzin?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, 99/100 dat het voorzorg is en helemaal niks meer dan dat.
Ja lijkt me ook wel dat t voorzorg is hoor. Volgens CNN een beetje koorts. Had verwacht dat ze wel zoveel mogelijk zouden proberen de zorg in het Witte Huis te regelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, 99/100 dat het voorzorg is en helemaal niks meer dan dat.
moordaanslag?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |