Ja, zie zijn profiel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die is ook fijn, van De Limburger toch?
Dat zie je dus echt niet van waar Brech stond!quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]
Als je inzoomt zie je inderdaad een rode vlek.
Ze vroegen net of die iets gezien, gehoord, geroken of geproefd had, geen commentaar...quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat zie je dus echt niet van waar Brech stond!
Hoeveel mensen ken jij met DNA sporen in een onderbroek van een 11 jarige jongen?quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:53 schreef Harvest89 het volgende:
Seksueel misbruik is dus onwaarschijnlijk. Kun je hem dus ook al niet op berechten.
Wie weet wat iemand doet als hij in paniek is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij met DNA sporen in een onderbroek van een 11 jarige jongen?
Ik vind het een eng idee dat je elke verklaring van Jos (alhoewel hij amper iets verklaard) probeert de verdedigen met een totaal onrealistisch scenario.quote:
Het gaat erom hoe je het verwoord.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vind het een eng idee dat je elke verklaring van Jos (alhoewel hij amper iets verklaard) probeert de verdedigen met een totaal onrealistisch scenario.
Niet te bewijzen is iets anders dan onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:53 schreef Harvest89 het volgende:
Seksueel misbruik is dus onwaarschijnlijk. Kun je hem dus ook al niet op berechten.
Volgens de deskundige is het letterlijk onwaarschijnlijk dat er seksueel misbruik heeft plaatsgevonden. En het valt ook niet te bewijzen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet te bewijzen is iets anders dan onwaarschijnlijk.
Ja dacht ik ook van de week, maar hij zei nooit dat hij in de verte iets zag liggen, maar dat iets zijn aandacht trok.quote:
nee hoor , maar ik zou niet weten wat hij anders met het jochie zou doenquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe je het verwoord.
michaelmoore beschrijft de vunzige details op zo'n manier alsof hij er zelf een kick van krijgt.
Enerzijds de perverselingen en anderzijds mensen die op een krampachtige manier alles maar dan ook alles willen weerleggen, tot aan het kromme toe. Of gaan grapjurken. Daar kan je ook geen keurige inhoudelijk discussies mee voeren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:49 schreef Za het volgende:
>>>Ik vind dit een interessante zaak en discussie, maar het wordt mensen die een keurige inhoudelijke discussie wensen te voeren volledig onmogelijk gemaakt door de continue aanwezigheid van een stel perverselingen alhier.<<<
Hij had met zijn poten van Nicky moeten afblijven.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wie weet wat iemand doet als hij in paniek is.
Misschien moest hij spugen toen hij het lijk zag, heeft dat met zijn vingers afgeveegd, en heeft daarna aan de kleding gezeten van Verstappen. Ik noem maar eens een scenario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |