Dan moet die wel heel luxe zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik een luxe hotelkamer, voor mij betaald, heb vind ik dat niet erg hoor
nee hij reageert dan niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neemt hij zijn telefoon niet mee als hij wandelt?
SNEL bel de knokploeg voor een grootschalige zoek actie!quote:
nou ja jaar is bijna voorbijquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga die vent nou maar gewoon trouwen
nog niet in januari hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik keek voor januari, in de hoop dat dingen ooit weer re-de-lijk normaal worden
En de andere?quote:
Wat is er in mei?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Als de boel zich rond mei maar gedraagt.
En erwten?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gekruide kipvleugels met barbecuesaus @:Amarantha
Met aromat?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik kom eraanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb er een hard hoofd inquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Als de boel zich rond mei maar gedraagt.
Festival.quote:
Ik ook.quote:
Pics!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:08 schreef kwiwi het volgende:
Net de beste hamburgers ooit zelf gemaakt
jepsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal, vlieg je morgen weer naar huis?
das de bedoeling jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Breng je de zon ook weer mee terug?
Vooruit dan maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]helemaal geklommen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[ afbeelding ]WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ff afwachten hoor. Mn vaste tegenpool had de zak genomen voordat ik dat deed.. en die zat dus thuisquote:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zo ziet het er ook uitquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Was echt zo ongelofelijk mooi jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |