Dan moet die wel heel luxe zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik een luxe hotelkamer, voor mij betaald, heb vind ik dat niet erg hoor
nee hij reageert dan niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neemt hij zijn telefoon niet mee als hij wandelt?
SNEL bel de knokploeg voor een grootschalige zoek actie!quote:
nou ja jaar is bijna voorbijquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga die vent nou maar gewoon trouwen
nog niet in januari hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik keek voor januari, in de hoop dat dingen ooit weer re-de-lijk normaal worden
En de andere?quote:
Wat is er in mei?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Als de boel zich rond mei maar gedraagt.
En erwten?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gekruide kipvleugels met barbecuesaus @:Amarantha
Met aromat?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik kom eraanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb er een hard hoofd inquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Als de boel zich rond mei maar gedraagt.
Festival.quote:
Ik ook.quote:
Pics!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:08 schreef kwiwi het volgende:
Net de beste hamburgers ooit zelf gemaakt
jepsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal, vlieg je morgen weer naar huis?
das de bedoeling jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Breng je de zon ook weer mee terug?
Vooruit dan maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]helemaal geklommen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[ afbeelding ]WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ff afwachten hoor. Mn vaste tegenpool had de zak genomen voordat ik dat deed.. en die zat dus thuisquote:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zo ziet het er ook uitquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Was echt zo ongelofelijk mooi jongens.
[ afbeelding ]Mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
zijn het meerdere kloosters?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Was echt zo ongelofelijk mooi jongens.
Jep, weet alleen even de naam niet van welke ik was, de grootste was dicht maar waar wij waren was ook mooi. Het mooiste vond ik nog wel het gezang van de monniken wat ik af en toe hoorde, geen idee of het een bandje was maar wordt nog steeds bewoond en voegde net dat beetje extra toe.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo ziet het er ook uitBen je hebt ook in een klooster geweest?
Ooit waren het er 24 maar er zijn er nu nog 6, op die foto van mij zie je er een aantal. 4 voor monniken, 2 voor nonnen. Vanuit mijn hotel heb ik ook uitzicht op 1.quote:
Mooie ervaringquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jep, weet alleen even de naam niet van welke ik was, de grootste was dicht maar waar wij waren was ook mooi. Het mooiste vond ik nog wel het gezang van de monniken wat ik af en toe hoorde, geen idee of het een bandje was maar wordt nog steeds bewoond en voegde net dat beetje extra toe.
Dit zou ik ook weer prachtig vinden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jep, weet alleen even de naam niet van welke ik was, de grootste was dicht maar waar wij waren was ook mooi. Het mooiste vond ik nog wel het gezang van de monniken wat ik af en toe hoorde, geen idee of het een bandje was maar wordt nog steeds bewoond en voegde net dat beetje extra toe.
Gewoon letterlijk een cassettebandje.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou ik ook weer prachtig vinden.
je mag maar naar 1 klooster, al die andere kloosters die je ziet zijn van die kartonnen bordenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou ik ook weer prachtig vinden.
Moest je niet een rok aan voordat je erin mocht?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh, die dingen zijn enorm hoog. Toerbus he? Wel de laatste trappen beklommen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon letterlijk een cassettebandje.
Dat Longneck volk in noordelijkThailand, zitten ze daar een beetje nootjes te vermalen in traditionele kledij en dan loop je een stukje verder zie je dat ze breedbeeld TV hebben, Amerikaanse muscle cars en push-up BH'squote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je mag maar naar 1 klooster, al die andere kloosters die je ziet zijn van die kartonnen borden
ja maar die mensen schijnen wel uitgebuit te wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Dat Longneck volk in noordelijkThailand, zitten ze daar een beetje nootjes te vermalen in traditionele kledij en dan loop je een stukje verder zie je dat ze breedbeeld TV hebben, Amerikaanse muscle cars en push-up BH's
I am not surprised.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die mensen schijnen wel uitgebuit te worden
oh die ringen zijn volgens mij wel legit maar de behandeling van deze mensen door de thaise overheid. Keer iets over gelezenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I am not surprised.
Lijkt me ook ongezond en onprettig zitten die ringen trouwens.
Een weg, deze was geloof ik maar 160 treden, de grootste rond de 400. Dus was goed te doen. Voor mij dan, de bejaarden hadden er iets meer moeite mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie ervaringGing er een weg naar dat klooster of moest je toch nog veel klimmen?
Kijkende, wat me nu pas opvalt is dat die tegeltjes van jou zo lijken op de Burgundy variant ervan, check dat hospice in Beaune eens?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg heimwee en honger van dit filmpje
Geloof niet dat de Thaise overheid overloopt van een sociaal hart.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die ringen zijn volgens mij wel legit maar de behandeling van deze mensen door de thaise overheid. Keer iets over gelezen
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een weg, deze was geloof ik maar 160 treden, de grootste rond de 400. Dus was goed te doen. Voor mij dan, de bejaarden hadden er iets meer moeite mee.
[ afbeelding ]Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
nee niet echtquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof niet dat de Thaise overheid overloopt van een sociaal hart.
Ja maar op die foto was ik niet binnen. De guide was echt een krengetje. Waarschijnlijk omdat de deal met de chauffeur was gemaakt. En zij dus geen geld van me kreeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moest je niet een rok aan voordat je erin mocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was door covid extreem rustig, normaal kan je daar dus over de hoofden lopen.![]()
Twee keer in aanraking gekomen met de Thaise politie en het is dat ik wit haar en blauwe ogen heb anders hadden ze echt alle tanden uit mijn mond geslagen.quote:
O wow, dat lijkt er inderdaad heel erg opquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkende, wat me nu pas opvalt is dat die tegeltjes van jou zo lijken op de Burgundy variant ervan, check dat hospice in Beaune eens?
Dat is kut.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
lekker dan
18:42
Een groep van 36 vakantiegangers, voornamelijk Nederlanders, zit vast op vliegveld Trapani op Sicilië. Dat meldt De Telegraaf. Drie mensen aan boord van een Nederlands toestel bleken besmet te zijn met corona, waardoor de mensen die om hen heen in het vliegtuig zaten nu niet zomaar het eiland op mogen, ondanks dat zij zelf negatief testten op het virus. Een sneltest is sinds donderdag bij aankomst op Sicilië - en ook Sardinië - verplicht.
,,De sfeer is grimmig", vertelt Michelle Rietveld, die met een vriendin op luchthaven Trapani op Sicilië vastzit tegen de krant. Om half twaalf landde het toestel van Corendon op het Italiaanse eiland. ,,Dat vliegtuig zat redelijk vol. Zo'n honderd man", vertelt Rietveld vanuit de hectiek. ,,Bij aankomst werd iedereen getest op corona. Dat is niet heel erg natuurlijk, want het was met een sneltest die binnen tien minuten uitkomst gaf.
Niet echt verwonderlijk tochquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
lekker dan
18:42
Een groep van 36 vakantiegangers, voornamelijk Nederlanders, zit vast op vliegveld Trapani op Sicilië. Dat meldt De Telegraaf. Drie mensen aan boord van een Nederlands toestel bleken besmet te zijn met corona, waardoor de mensen die om hen heen in het vliegtuig zaten nu niet zomaar het eiland op mogen, ondanks dat zij zelf negatief testten op het virus. Een sneltest is sinds donderdag bij aankomst op Sicilië - en ook Sardinië - verplicht.
,,De sfeer is grimmig", vertelt Michelle Rietveld, die met een vriendin op luchthaven Trapani op Sicilië vastzit tegen de krant. Om half twaalf landde het toestel van Corendon op het Italiaanse eiland. ,,Dat vliegtuig zat redelijk vol. Zo'n honderd man", vertelt Rietveld vanuit de hectiek. ,,Bij aankomst werd iedereen getest op corona. Dat is niet heel erg natuurlijk, want het was met een sneltest die binnen tien minuten uitkomst gaf.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar op die foto was ik niet binnen. De guide was echt een krengetje. Waarschijnlijk omdat de deal met de chauffeur was gemaakt. En zij dus geen geld van me kreeg.
In de bus had ze het dus over of alle vrouwen hun sjaal bij zich hadden, ik stress want die had ik niet. Ze had gelukkig 1 extra bij zich. Dus ik uit de bus naar haar toe dat ik geen sjaal had en of ik die extra mocht lenen. Nou ze wilde eerst weten of de andere vrouwen er allemaal 1 hadden voor ze hem aan mij wilde lenen. Ik had het ook verkeerd begrepen want ik dacht een sjaal om je haar te bedekken, een rok die lang genoeg was had ik zelf ook wel in mijn koffer gehad.Toen bleek dat niemand anders hem nodig had mocht ik hem dan lenen, want de anderen van haar groep hadden netjes geluisterd naar de mail die ze rond had gestuurd.
Mooie plaatjes LiesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was door covid extreem rustig, normaal kan je daar dus over de hoofden lopen.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Jij hebt wit haar?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee keer in aanraking gekomen met de Thaise politie en het is dat ik wit haar en blauwe ogen heb anders hadden ze echt alle tanden uit mijn mond geslagen.
Ja je ziet daar echt overal op de daken van die Burgundy tiles, dat hele gebied onder Dijon.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow, dat lijkt er inderdaad heel erg opEn dat doen ze in die regio veel, las ik op deze site: https://www.beaune-touris(...)-art-of-glazed-tiles
Ik denk dat de traditie in Hongarije wat minder oud is. Misschien wel gekopieerd van die Fransozen
Tuurlijk maar dan zit je daar wel, terug naar NL kan ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en eigenlijk hebben ze ook gelijk
Maandje in de zomerzon en ik ben spierwit, normaal muisgrijsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt wit haar?![]()
Dan klopt er ook geen fuck van de foto's die ik wel eens van je gezien heb.
Mooi hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je ziet daar echt overal op de daken van die Burgundy tiles, dat hele gebied onder Dijon.
Anyone surprised?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt wit haar?![]()
Dan klopt er ook geen fuck van de foto's die ik wel eens van je gezien heb.
Ik ben ook wel wat dingen kwijt ja. Al weet ik ook niet meer watquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:55 schreef friemelaar het volgende:
Ben ik echt de enige die werkelijk niets meer terug kan vinden door die nieuwe lay-out van FB
![]()
Overweeg werkelijk maar m'n account op te heffen
Ik kom er niet meer op de desktop.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:55 schreef friemelaar het volgende:
Ben ik echt de enige die werkelijk niets meer terug kan vinden door die nieuwe lay-out van FB
![]()
Overweeg werkelijk maar m'n account op te heffen
Op de foto die je toen van jou en je buuf stuurde had je bruin haar, en die foto van die bruiloft die je toen postte ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maandje in de zomerzon en ik ben spierwit, normaal muisgrijs
Ik. Want ik ben naief en geloof in het beste van de mensen. Dat hij wel eens overdrijft ala. Maar dit had ik niet verwacht. Jammer, ik geef mensen graag het voordeel van de twijfel.quote:
Ik ook hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik. Want ik ben naief en geloof in het beste van de mensen.
Toch istwelzoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op de foto die je toen van jou en je buuf stuurde had je bruin haar, en die foto van die bruiloft die je toen postte ook.
[..]
Ik. Want ik ben naief en geloof in het beste van de mensen. Dat hij wel eens overdrijft ala. Maar dit had ik niet verwacht. Jammer, ik geef mensen graag het voordeel van de twijfel.
Ik had daar een nuttige groep over chinese diesel kachels , altijd handig voor storingen en onderdelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ook wel wat dingen kwijt ja. Al weet ik ook niet meer wat![]()
FB is gewoon pulp. Maar ja je blijft het toch gebriuiken, het lijkt wel een verslaving
Bruin is het nooit, donkerblond in de winter tot wit in de zomer.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat dat je bruin haar hebt of wit grijs?
"Maar dit is wat de gebruiker wil!"quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik had daar een nuttige groep over chinese diesel kachels , altijd handig voor storingen en onderdelen.
Helaas zijn alle ge-uploade bestanden pleitte. post worden plots weer onbegrijpelijk "vertaald" en zijn niet in de originele taal te lezen en chronologische volgorde van posts is ook niet meer mogelijk.
Klets.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bruin is het nooit, donkerblond in de winter tot wit in de zomer.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Maar dit is wat de gebruiker wil!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |